Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

På søndagen skal hun nok få bli med, håper bare jeg ikke ender opp med å måtte skrive. Ved en feiltakelse har det blitt satt opp at jeg kan hele helgen, og jeg meldte ifra at jeg ikke hadde mulighet på Dogs4All, men har nå sagt at hvis det er krise på søndagen så skal jeg se hva jeg får til..

Hvis du må skrive og ingen kan ta Tinka så kan jeg godt passe på henne :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sier at det kan du. Men et startnummer kan kun brukes en gang, men altså uavhengig av dag. Han prøver forresten å få tak i deg, han trenger skrivere :ahappy:

fri hele den helga jeg :hmm: og eter sist gangs fiasko med beordring på jobb ( som forøvrig ikke er noe stas i det HELE tatt) er jeg nederst på den lista nå - og om han ikke har fått fyllt opp - så er jeg fri begge dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor scannet de startnumrene, så gjør de det samme i år kan man ikke brukes dem om igjen.

Ah. Men da får vi vell betale på lørdag da :D Om ikke du donerer bort start numre :ahappy:

Ser ut til at vi får kattepasser så da kommer vi begge to. Blir mest sannsynlig til at vi tar lørdagen i oslo, og kun drar inn på utstillingen på søndagen. Er ikke alle som syns det er like gøy å reise over fjellet for å kun sitte i en sal hele helgen :)

Jeg reiser over fjellet for å sitte i en hall hele helgen :) Jeg skal også ta nattoget til Oslo forresten, så kanskje vi sees der også!

Jeg skal stå dørvakt en dag og har fått vite at start nr scannes.

Noen som har fått PM?

Jeg har fått PM, ja :hmm: Du kan ikke snike oss inn da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser over fjellet for å sitte i en hall hele helgen :hmm: Jeg skal også ta nattoget til Oslo forresten, så kanskje vi sees der også!

hehe..jeg hadde ikke hatt noe i mot det, men min så kalte andre halvdel er ikke helt enig. Siden det er hans første utstilling så får jeg være snill :ahappy::)

Det er nok fult mulig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fri hele den helga jeg :) og eter sist gangs fiasko med beordring på jobb ( som forøvrig ikke er noe stas i det HELE tatt) er jeg nederst på den lista nå - og om han ikke har fått fyllt opp - så er jeg fri begge dagene :D

Mannen ringer deg nuh :hmm:

*klippe random*

Nå må du komme til basenjiringen altså (kl 0900 lørdag) er på tide jeg får hilst på deg syes jeg :)

Jeg er den med sort barnevogn med basenji på :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jeg hadde ikke hatt noe i mot det, men min så kalte andre halvdel er ikke helt enig. Siden det er hans første utstilling så får jeg være snill :ahappy::hmm:

Det er nok fult mulig ja :)

Da min andre halvdel var på utstilling for første gang ble han skuffet over at vi ikke var med på utstillingen begge dagene :) Han hadde kjempe lyst til å være med denne helgen, men det ble vist ingenting av.

Da har jeg fått alt klart til utstillingen, sånn ca. Pm på mail, nytt utstillingskjørt, ny utstillingsline på vei i posten, nytt kamera til bursdagen :D Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de sliter veldig med å få tak i nok skrivere så kan jeg trå til på lørdagen om det er behov for det?

De har fyllt opp listene nå, men trenger reserver (folk som kan ringes til på fredag når de får bekjsed om at den og den er syk og ikke kan allikevel o.s.v.)

særlig til Lørdag. Så om du kan stille opp som reserve på kort varsel er det veldig ønskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

De har fyllt opp listene nå, men trenger reserver (folk som kan ringes til på fredag når de får bekjsed om at den og den er syk og ikke kan allikevel o.s.v.)

særlig til Lørdag. Så om du kan stille opp som reserve på kort varsel er det veldig ønskelig!

Det går greit - tlf: 90 95 99 09 - skriver engelsk også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ringer deg nuh :lol:

Nå må du komme til basenjiringen altså (kl 0900 lørdag) er på tide jeg får hilst på deg syes jeg :lol:

Jeg er den med sort barnevogn med basenji på :innocent:

Og der ringte man han opp igjen - nesten nettopp våkna :lol:

Sjarmen med og gå nattevakter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe fredag og søndag, lørdag skal jeg bare stille Lundii(det er hele 10 etnahunder påmeldt, jeg får litt noia! :lol: ) og dilte rundt sammen med kompisen. Skulle gjerne sett på basenji, men kan bli vanskelig da etnahund også har oppmøte klokka ni på lørdag. :lol: Men salukiringen blir jeg nok å sees ved. :innocent: Kee får dessverre ikke være med denne helgen, da jeg skal overnatte hos en kompis som har katt. (det er ikke suksess med fremmede katter..) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel som vanlig at gruppene begynner klokka tre, så sant alle rasene er ferdig til da? Da pleier BIS'en å være sånn rundt 4-5, tenker jeg. Alt ettersom hvor lang tid dommerne bruker på å bestemme seg i gruppene.

Jeg fant i farten ikke noe program med tidsskjema for finaleringen, men jeg vil vel anta at det drøyer nokså mye lenger enn til fire-fem på søndag, i alle fall. Husker jeg ikke helt feil, var de ferdige rundt sju-halv åtte i fjor? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant i farten ikke noe program med tidsskjema for finaleringen, men jeg vil vel anta at det drøyer nokså mye lenger enn til fire-fem på søndag, i alle fall. Husker jeg ikke helt feil, var de ferdige rundt sju-halv åtte i fjor? :innocent:

Ja, det har du rett i, de var skikkelig seine i fjor! :lol: Jeg drev og rigga ned, jeg, nemlig, så jeg fikk ikke med meg helt hva klokka var. Det er jo så mye om og men der, så mye show. :lol: Vi var jo ikke ferdig med å rigge ned før seeeint på kveld, sånn at vi nesten ble kastet ut fordi de skulle stenge hallene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du komme til basenjiringen altså (kl 0900 lørdag) er på tide jeg får hilst på deg syes jeg :lol:

Jeg er den med sort barnevogn med basenji på :lol:

Det skal jeg gjøre :lol: Jeg så deg på Nesbyen i sommer, men jeg turte ikke å hilse på :innocent: Jeg stod faktisk rett ved siden av deg om jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane eller noen andre bergensere!

Har noen av dere plass Sting frem og tilbake fra Bergen? Han er visst påmeldt og har en tittel å forsvare!

Jeg tar toget, og man må vell bestille plass til hunden på toget på forhånd. Stor hund må man jo også betale noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant i farten ikke noe program med tidsskjema for finaleringen, men jeg vil vel anta at det drøyer nokså mye lenger enn til fire-fem på søndag, i alle fall. Husker jeg ikke helt feil, var de ferdige rundt sju-halv åtte i fjor? :innocent:

Her står det at de har planlagt å holde det gående fra 15.00 til 19.00 i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...