Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Jeg tar toget, og man må vell bestille plass til hunden på toget på forhånd. Stor hund må man jo også betale noe for.

Ja, men hadde det vært greit for deg om jeg sendte han med deg som "bagasje"? Altså at han sitter der spesialgodset går (jeg har aldri sett det før, men folk sier at det går an). Da kommer min mor og leverer han til toget under ditt navn (for han må fraktes med noen som sitter på toget), og så henter jeg han når toget ditt kommer inn i Oslo. Og omvendt når du skal hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel sitte med hunden tror jeg, er ikke lov til å sette den fra seg, og så sitte i en annen vogn? Eller?

Jeg tror de på noen tog har en ekstra vogn, til mye bagasje o.l. Jeg fraktet sykkelen min over til Oslo en gang, på venninnen min sin billett, og jeg tror jeg hentet den i en sånn vogn. Pinlig at jeg ikke husker det engang :wub: Er noen år siden.

Og jeg husker på nattoget fra Trondheim - Hamar en gang, når det skulle være Norsk vinner... Toget var stappfullt, men damen jeg satt ved siden av sa at hun hadde sine hunder i en sånn bagasjevogn eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane eller noen andre bergensere!

Har noen av dere plass Sting frem og tilbake fra Bergen? Han er visst påmeldt og har en tittel å forsvare!

Jeg tar tog(samme som Only Blondie tror jeg), men mest sannsynlig fly hjem igjen.

Jeg tar toget, og man må vell bestille plass til hunden på toget på forhånd. Stor hund må man jo også betale noe for.

Tar du nattoget som går 22.58? :wub:

Ja, men hadde det vært greit for deg om jeg sendte han med deg som "bagasje"? Altså at han sitter der spesialgodset går (jeg har aldri sett det før, men folk sier at det går an). Da kommer min mor og leverer han til toget under ditt navn (for han må fraktes med noen som sitter på toget), og så henter jeg han når toget ditt kommer inn i Oslo. Og omvendt når du skal hjem igjen.

Hvordan vil han "være" der inne? Bur? Bundet? Har aldri hørt om det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de begynner vel med gruppene klokka tre, som vanlig. Men at de klarer å drøye den til sju er ganske godt gjort, har de andre innslag også kanskje?

Mannen sier at alt skal være ferdig til kl 19.00 ja- det er mye som skal skje. Det hadde ikke klart å bli ferdig til 1900 i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gå LP3 med Enya, men hun er jo syk, så da skal jeg stille Groendael istedet :wub: Også håper jeg det finnes masse stæsj der jeg kan shoppe :wub:

Å, gøy! Da må vi treffes, vi er jo der samme dag :wub: Du skal vel ta med deg et cert til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hadde det vært greit for deg om jeg sendte han med deg som "bagasje"? Altså at han sitter der spesialgodset går (jeg har aldri sett det før, men folk sier at det går an). Da kommer min mor og leverer han til toget under ditt navn (for han må fraktes med noen som sitter på toget), og så henter jeg han når toget ditt kommer inn i Oslo. Og omvendt når du skal hjem igjen.

Det er helt greit for meg om det er lov :wub: Jeg kan gjerne dra med meg en hund som skal bevare tittelen sin :) Om det er en ledig hundeplass i "hundevognen" så kan han jo sitte der med oss også. Bare til å ringe inn å spørre, men du får vell ikke ringt før på mandag. I krise situasjon så drar vi han bare med oss inn uten lov :wub: Jeg møtte en dame som hadde (en liten hund da) med seg på toget uten å ha bestilt hundeplass. De hadde bestemt seg dagen før at de skulle ta toget istede. Om toget allerede er kjørt så er det ikke mye å gjøre med det :)

Jeg tar tog(samme som Only Blondie tror jeg), men mest sannsynlig fly hjem igjen.

Tar du nattoget som går 22.58? :wub:

Ja, det gjør jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane: Han vil være i bur der inne. Kanskje jeg skal sende han over med toget hvis det er greit for dere da :wub:

Greit for meg! :wub:

Det er helt greit for meg om det er lov :) Jeg kan gjerne dra med meg en hund som skal bevare tittelen sin :) Om det er en ledig hundeplass i "hundevognen" så kan han jo sitte der med oss også. Bare til å ringe inn å spørre, men du får vell ikke ringt før på mandag. I krise situasjon så drar vi han bare med oss inn uten lov :wub: Jeg møtte en dame som hadde (en liten hund da) med seg på toget uten å ha bestilt hundeplass. De hadde bestemt seg dagen før at de skulle ta toget istede. Om toget allerede er kjørt så er det ikke mye å gjøre med det :)

Ja, det gjør jeg :)

Da tar vi samme tog! Kanskje vi ses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedikte, er du fremdeles interessert i at jeg har med hunden? For da kunne jeg eventuelt ringt inn i dag å spurt om å få ha han med i den vognen jeg skal sitte i om du syns det er bedre. Man må betale for hunder over 40 cm da, slik at du er klar over det. Prisen er jeg usikker på. Bare gi meg en lyd :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 bernertisper, X'en skal inn som nummer 29, så det er vel som forventet 30-40 i hennes klasse. Men greit at hun er så tidlig, for da får vi fortere utlevert den blå, og kan bruke tiden ellers til å skravle, shoppe, spise julebordsmat og ha norsk sesongavslutning. Jeg klarer ikke helt å slappe av før jeg er ferdig i ringen. Men nå er jeg vel ferdig allerede rundt 1030.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 bernertisper, X'en skal inn som nummer 29, så det er vel som forventet 30-40 i hennes klasse. Men greit at hun er så tidlig, for da får vi fortere utlevert den blå, og kan bruke tiden ellers til å skravle, shoppe, spise julebordsmat og ha norsk sesongavslutning. Jeg klarer ikke helt å slappe av før jeg er ferdig i ringen. Men nå er jeg vel ferdig allerede rundt 1030.

Jeg håper jeg ikke står på stand for mye så jeg får se sonen folk, også trenger jeg å huke tak i noen sone folk til litt blåser og bord shopping :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

BP: Mannen har prøvd å ringe deg, prøver igjen.

De vil gjene ha deg som reserve!

*ler* Ja, jeg så tapt anrop - og nummeret gikk til noe jeg ikke skjønte hva var så da ringte jeg ikke opp igjen jeg - men det ordnet seg jo he he he he.

Og jeg fikk være reserve en hel dag liksom, for 10 minutter siden kom en sms med spørsmål om jeg kunne skrive engelsk i juniorhandling ringen på lørdag - og det kan jeg jo, så da skal man til Lillestrøm også på lørdag.

Men - er det noen som vet hva slags skriving man gjør i JH ringen *fnise* - fint med litt innføring før lørdagen tenker jeg, så jeg har en viss peiling på hva de forventer liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

BP: Å være skriver for JH er veldig behagelig! Litt som et bruksstevne-kritikkskjema. Man fyller inn tall og noen korte kommentarerer til.

*ler* OK - det skal jeg klare og det var ikke mange av dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting ang dogs4all

Kan jeg ta med hund for miljøtrening da den ikke skal stilles ut eller være med på noe annet?

Vi skal dit på lørdag og det hadde jo vært morro å tatt han med

Trenger jeg i så fall ta med noe annet enn vaksinasjonskort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting ang dogs4all

Kan jeg ta med hund for miljøtrening da den ikke skal stilles ut eller være med på noe annet?

Vi skal dit på lørdag og det hadde jo vært morro å tatt han med

Trenger jeg i så fall ta med noe annet enn vaksinasjonskort?

Du må betale for inngang :aww:

også vaksinasjosnkort ja :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...