Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Er det ikke slik det ofte blir da? :heart:

Dotten min skulle jo starte champ. karrieren på småutstillinger, ikke at Lillestrøm er det - men må jo møte folk i "sesongavslutningen" :lol:

"Man må melde på for å få resultater" er en fin tankegang, så får man heller ta resultatene som de kommer :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

21 KV - spennende! Satser på 1 juniorhannhund :hmm:

62 hanner og 66 tisper på flaten, faktisk færre enn ventet. Men champion hannhund består jo som regel av over 20 hunder, så vi stiller med nada forventninger - som vanlig :hmm:

Syntes forøvrig at 1JK 1JKK er syltynt krav til juniortittelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 KV - spennende! Satser på 1 juniorhannhund :hmm:

62 hanner og 66 tisper på flaten, faktisk færre enn ventet. Men champion hannhund består jo som regel av over 20 hunder, så vi stiller med nada forventninger - som vanlig :hmm:

Syntes forøvrig at 1JK 1JKK er syltynt krav til juniortittelen...

Jo men, den som vinner juniorklassen er jo den beste junioren uansett liksom, uansett hp eller ck? selvsagt burde den ha hp eller ck, men det spiller jo sånn sett ingen rolle heller, hvis du skjønner tankegangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig at ikke Sting og Memphis er påmeldt...

Selv skal jeg hjelpe Jeanette med å stille nakenrotte, hjelpe oppretter til Memphis med en tispe og stille Deilig om jeg rekker det :hmm:

Ja spørs om Talli ikke blir sendt ut av Champklassen med beskjed om at hun skulle vært i junior :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men, den som vinner juniorklassen er jo den beste junioren uansett liksom, uansett hp eller ck? selvsagt burde den ha hp eller ck, men det spiller jo sånn sett ingen rolle heller, hvis du skjønner tankegangen :P

Jo, men jeg syntes litt krav utover 1pr er greit når man tenker at i mange raser er det bare 1 i juniorklassen.

Hvor ser dere hvor mange av hver rase som kommer?

Programmet ligger på forsiden til nkk :hmm:

14 kooikere påmeldt, og det er jo rent imponerende... Spennende med litt "ordentlig" konkurranse;)

HHC: Skal du stille Kilah?

Ingen anelse, så svaret er tror ikke det/nei :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ha det litt inn med teskje. Programmet ligger på forsiden til NKK greit men hvor ligger oversikten over hvor mange hunder den finenr jeg ikke når jeg blar meg innover i programmet

Jeg fant det nå hehe godt jeg ikke har stilt ut mye. Linken heter program finenr du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på linken, også trykker du på "PROGRAMMET FINNER DU HER" - og evt. "ja" (åpen eller open) for å åpne dokumentet.

Også blar du deg nedover, side 2-7 er oversikt over alle ringene, alle dommere/raser og antall.

31 beardiser - skuffende lite, synes jeg...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89 springere. Det er MANGE i forhold til hva det pleier å være her til lands, men jeg hadde faktisk forventet flere. Spanielklubben har jubileumsutstilling med stor-cert på lørdagen, så jeg hadde egentlig trodd at flere ville benyttet muligheten til å få nordisk vinner-tittel og dobbel sjanse for stor-cert på en og samme helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...