Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Ja, i og med at det i år er NORDISK blir det utdelt NordJV-10 tittel til beste juniorhann- og tispe :o

(Dette skjer ikke under de "vanlige" norsk-vinner utstilligene. Nordisk blir arrangert i Norge hvert 4. år- og da med juniortittel)

Så det er nordisk junior vinner i år?? :innocent:

NEEEEI :) Det skulle jo IKKE være i år :lol: For jeg prøver liksom overbevise meg selv om at dit skal vi IKKE :ahappy::) :) :):o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en på FB sukket over at det i annonsen står 380 kroner (som jo er mer enn nok for ordinær frist), men at det likevel trekkes 410 kroner ved elektronisk påmelding. Det er dessverre ikke lest korrektur på annonsen, og 410 kroner blir opprettholdt som pris.

Jeg husker jo at vi stusset over at det kostet mer i fjor også, men husker noen hvorfor det koster mer? For det kostet jo ikke mer på NV i år, altså kan det ikke være tittelen? Og den blåsløyfa vi fikk i fjor på Dogs4All va'kke noe særlig penere enn andre blå vi har fått...

Jeg har egentlig ikke lyst til å melde på, men regner med at jeg gjør det likevel, når det er så nærme og hun er i pels. Men jeg er rimelig sikker på at dommer ikke liker henne. Men så er det det med at championatene ikke sendes i posten lenger, det er kun de som melder på og møter opp som er med i konkurransen om det :innocent::ahappy::) :) :o:):)

Hææ? :o

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å den stive prisen tenkte jeg ikke på... er sannelig ikke sikker jeg, veldig stor konkurranse, er jo selvsagt alltid en mulighet for cert, men den er vel ganske slim akkurat her. Pluss reise, som blir 400 til fra. Hmm, lurer på om jeg bare skal ta en turisttur jeg, litt deilig å gå uten hund og shoppe, skravle og knipse og. Men altså, dogs4all ck er jo ikke å forakte det heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

410,-??

Nei, nå tuller du - når jeg går for å melde på så koster det 380,- pr. hund

Jeg vet det bare er 30 kroner i diff, men 30 x 2 er 60 - og mange bekker små blir en stor å osv. - Med 380 så skal jeg i alle fall greie å melde på en av bikkjene, men lite trolig at det blir begge to. Med 410,- blir det ingen. Men nå ser det altså ut som om det er 380 om man bruker elektronisk, i alle fall er det det som kommer opp som sum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

410,-??

Nei, nå tuller du - når jeg går for å melde på så koster det 380,- pr. hund

Jeg vet det bare er 30 kroner i diff, men 30 x 2 er 60 - og mange bekker små blir en stor å osv. - Med 380 så skal jeg i alle fall greie å melde på en av bikkjene, men lite trolig at det blir begge to. Med 410,- blir det ingen. Men nå ser det altså ut som om det er 380 om man bruker elektronisk, i alle fall er det det som kommer opp som sum.

What?! Jeg betalte 410 per hund da jeg meldte på elektronisk! Hva i alle dager er det som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

410,-??

Nei, nå tuller du - når jeg går for å melde på så koster det 380,- pr. hund

Jeg vet det bare er 30 kroner i diff, men 30 x 2 er 60 - og mange bekker små blir en stor å osv. - Med 380 så skal jeg i alle fall greie å melde på en av bikkjene, men lite trolig at det blir begge to. Med 410,- blir det ingen. Men nå ser det altså ut som om det er 380 om man bruker elektronisk, i alle fall er det det som kommer opp som sum.

Inne på NKK's side:

Påmeldingsavgifter til NKKs utstillinger.

OBS! OBS! OBS!!

Påmeldingsavgiften for Dogs4All på Lillestrøm er øket med 60,- kr. i tillegg til ordinær påmeldingsavgift. (se liste med ordinære påmeldingsavgifter under her)

Så da skulle det vel strengt tatt være 320 + 60 = 380,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det det med at championatene ikke sendes i posten lenger, det er kun de som melder på og møter opp som er med i konkurransen om det :o:):innocent::ahappy::lol::):)

:) Og her sitter jeg og venter på at Rinas championat skal komme i postkassen. Hun er jo 2 år nå, så det burde komme. Æsj, får se om jeg melder på for å kanskje håpe at hun får noe mer enn blått :o Hun må "bare" få litt pels først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Og her sitter jeg og venter på at Rinas championat skal komme i postkassen. Hun er jo 2 år nå, så det burde komme. Æsj, får se om jeg melder på for å kanskje håpe at hun får noe mer enn blått :innocent: Hun må "bare" få litt pels først.

:ahappy: Ja ni måste komma, för då kan jag komma med Casper och då kan du ställa honom för mig :lol: haha...

Kan man komma in med hund på Dogs4all utan att man ska ställa hunden eller delta på något av arangemangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

410,-??

Nei, nå tuller du - når jeg går for å melde på så koster det 380,- pr. hund

Det kom opp kr 410,- da jeg meldte på for noen uker siden... og jeg skal innrømme at jeg ble litt småpissed, for det er da virkelig dyrt nok som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom opp kr 410,- da jeg meldte på for noen uker siden... og jeg skal innrømme at jeg ble litt småpissed, for det er da virkelig dyrt nok som det er.

Også jeg som hadde tenkt å etteranmelde Talli om pelsen/formen kom innen siste fristen. Hva kommer det da på tro?? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups :P Så mye for å etteranmelde.

Da er vist både Talli og Blaze påmeldt. Får vel tigge på mine knær til Benedicte eller Caroline om de kan stille Talli (dritt å ha to champ) ;)

Betalte forresten 380,- pr hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups ;) Så mye for å etteranmelde.

Da er vist både Talli og Blaze påmeldt. Får vel tigge på mine knær til Benedicte eller Caroline om de kan stille Talli (dritt å ha to champ) :P

Betalte forresten 380,- pr hund.

ÅH! jeg gleder meg til å se de :P:P

Skal gå rundt hele helgen og være heiagjeng jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer begge dagene, men skal evt kun stille på Søndag. Men samtidlig er jeg såååå i tvil. Frost har jo ikke stilt siden hu var 4.5 mnd gammel, og da absolutt ikke på et så stort aragnement. Aner jo ikke hvordan hu vil takle det. Men skal jeg stille så er det oppdretteren min som skal gå med hu, for det tørr jeg jaggu ikke selv. Hvem klasse stiller de i når hu er 10 mnd??

Og er det teppe inni ringene eller glatt gulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer begge dagene, men skal evt kun stille på Søndag. Men samtidlig er jeg såååå i tvil. Frost har jo ikke stilt siden hu var 4.5 mnd gammel, og da absolutt ikke på et så stort aragnement. Aner jo ikke hvordan hu vil takle det. Men skal jeg stille så er det oppdretteren min som skal gå med hu, for det tørr jeg jaggu ikke selv. Hvem klasse stiller de i når hu er 10 mnd??

Og er det teppe inni ringene eller glatt gulv?

Da stiller hun i juniorklassen ;) Veit ikke hvordan det er med gulv, men i fjor var det ikke noe tepper i hvertfall...

Et lite tips er poteklister :P Det gjør susen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups :P Så mye for å etteranmelde.

Da er vist både Talli og Blaze påmeldt. Får vel tigge på mine knær til Benedicte eller Caroline om de kan stille Talli (dritt å ha to champ) ;)

Betalte forresten 380,- pr hund.

Om ingen av de svarer på dine bønner, så er jeg mulig ledig, så samt det ikke krasjer med når jeg skal stille egen hund :P

Nå er jeg forvirret her av prisene. Får vell melde på selv og se hva som skjer. Håper det er mange spennende stands der, så jeg kan kjøpe noe fint til Blondie. Lenge siden hun har fått noe nytt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...