Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

28 briarder er jo langt fler enn jeg kunne forestille meg etter de siste års dårlige påmeldingsantall på både NKK-utstillinger og spesialen :hmm:. Det blir moro, det, også får jeg forhåpentligvis se en av døtrene til Willy også som skal debutere i juniorklassen da :hmm:. Vi håper selvsagt på en juniorvinnertittel :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså.. 89 langhårede og 89 korthårede chi'er? 178 chihuahua på samme utstilling - det MÅ da være utrolig mange?

20 Tsjekkiske rottehunder...

5 Canaanhunder og like mange brasilianske terriere (?)... Hälleforshund, Tornjak, Slovakisk Vorstehhund Strihåret og såklart en Uruguayan Cimarron (??)..

Mye morsomt, spesielt, sært å se på her, da!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså.. 89 langhårede og 89 korthårede chi'er? 178 chihuahua på samme utstilling - det MÅ da være utrolig mange?

20 Tsjekkiske rottehunder...

5 Canaanhunder og like mange brasilianske terriere (?)... Hälleforshund, Tornjak, Slovakisk Vorstehhund Strihåret og såklart en Uruguayan Cimarron (??)..

Mye morsomt, spesielt, sært å se på her, da!

Susanne

Åja, ekstra artig å se på finaler når det er med mye sjeldent med :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså.. 89 langhårede og 89 korthårede chi'er? 178 chihuahua på samme utstilling - det MÅ da være utrolig mange?

20 Tsjekkiske rottehunder...

5 Canaanhunder og like mange brasilianske terriere (?)... Hälleforshund, Tornjak, Slovakisk Vorstehhund Strihåret og såklart en Uruguayan Cimarron (??)..

Mye morsomt, spesielt, sært å se på her, da!

Susanne

Kom jo et norskt kull med canaanhunder i januar/februar vettu :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså.. 89 langhårede og 89 korthårede chi'er? 178 chihuahua på samme utstilling - det MÅ da være utrolig mange?

20 Tsjekkiske rottehunder...

5 Canaanhunder og like mange brasilianske terriere (?)... Hälleforshund, Tornjak, Slovakisk Vorstehhund Strihåret og såklart en Uruguayan Cimarron (??)..

Mye morsomt, spesielt, sært å se på her, da!

Susanne

Det var totalt ukjente raser for meg. Tror jeg må google de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm er ute!

17 AK er påmeldt og det ser ut som det kræsjer med alt annet. Så mulig jeg trekker nakenråtten Talli. Pleier jo nesten bare være Championer påmeldt i Norge.

Nei, du må ikke trekke deg! Vil vil klå på nakne Talli :lol:

Æsj, kjedelig at ikke Sting og Memphis er påmeldt...

Selv skal jeg hjelpe Jeanette med å stille nakenrotte, hjelpe oppretter til Memphis med en tispe og stille Deilig om jeg rekker det :lol:

Også skal jeg puppynappe Ikke :)

72 papillon ;) Det er sikkert vanlig på en slik utstilling, men jeg har aldri vært med hvor det er mer enn noe med 40 stk. Jeg tror ikke vi skal ha noen forhåpninger der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er nevnt her tidligere (orker ikke å lese gjennom tråden nå) men ringplanen (dvs tegningen med hvor ringene skal være) blir offentliggjort når brevet til utstillerne kommer!

Da kan man se hvor de forskjellige ringene er i forhold til hverandre, hvilken hall man skal "peile seg inn" på, etc.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du og Java starte? Isåfall når? Må jo prøve å få det med meg isåfall :wub:

Ja... :lol: Klasse 1 er på lørdagen og starter kl. 9. Jeg har ikke fårr noe startnr enda. Jeg er ekstra nervøs fordi vi ikke har noen erfaring med å gå i hall, men vi skal nå gå og så får vi bare se hvordan det går :lol: Blir jo en opplevelse ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen trenger hjelp i en form så er jeg der begge dager, skal bare stå litt på standen til corgi klubben også tusle rundt med Amiga. Bare å huke tak i meg om du kjenner igjen oss :wub:

Åhh da skal jeg jammen finne deg så jeg kan kosemose litt med Amiga :lol:

Jeg skal dit på søndag,men uten hund så skal bare kose meg hele dagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg skal la eksamen være eksamen og dra på Dogs4All. :P Jeg MÅ jo, når det er bare ti minutter med toget, liksom. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal dra en eller begge dager... 150 kroner for å komme inn er drøyt, syns jeg, og når jeg ganger med to og plusser på togbilletter, blir det plutselig nokså kostbart. Kanskje noen har et startnummer til overs? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...