Gå til innhold
Hundesonen.no

HD og AD bilder


PsychoLynx
 Share

Recommended Posts

Enig i at ene hofta er trangere enn den andre, Den ene ser veldig ut som en A. Kanskje den andre er B da? Syns ikke det så ille ut. Angående albuen, så har jeg ingen kompetanse. Jeg tipper B. Vet at linjene skal være helt rene, og syns kanskje at det er en liten høydeforskjell mellom "hakket" eller stripa som går nedover :P Huff jeg er dårlig å forklare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja! Det ble fritt, HD: B! 

HD A  Da venter jeg bare på AD resultatet.

A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D

Posted Images

Hva gjør deg bekymet?

Jeg syns den venstre albuen ser så rein og fin ut i alle linjer, mens den høyre hadde mer uklare linjer.. dere ser den forskjellen?

Men igjen, så har jeg null peiling på hva de ser etter. Bare fikk en dårlig magefølelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva du mener med albuen, men er jo ikke sikkert det er noe for det :) Resten ser fint ut? Var det din hund som haltet på et frambein som valp?

Ja hun haltet smått i 1-2 uker som valp, på akkurat den foten som har den rare albuen... resten ser fint ut for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regel uten unntak selvsagt, men AD er veldig lite utbredt på tolleren, så jeg ville ikke bekymret meg veldig :) . Ser at bildene ikke er helt like, men jeg tror allikevel ikke hun har AD,

Vi får se om ca 10 dager :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den venstre albuen ser så rein og fin ut i alle linjer, mens den høyre hadde mer uklare linjer.. dere ser den forskjellen?

Men igjen, så har jeg null peiling på hva de ser etter. Bare fikk en dårlig magefølelse :P

Jeg tror nok dessverre at det siste bildet kan være AA. Det er et lite trappetrinn i leddet, og leddet er inkongruent. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg var redd for ja.. hva betyr inkongruent?

At det ikke er samsvar mellom leddoverflatene, slik at de "dekker hverandre", slik det er på det første bildet. Det kan være småtteri, jeg er ikke god på røntgenbilder, men ift det andre bildet så er det endel grums.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...