Gå til innhold
Hundesonen.no

HD og AD bilder


PsychoLynx
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja! Det ble fritt, HD: B! 

HD A  Da venter jeg bare på AD resultatet.

A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D

Posted Images

Disse er tatt i september i fjor, før og etter hofta ble satt på plass (etter påkjørsel). 3 uker senere så man knapt forskjell, og nå er jeg spent på hvordan de ser ut om en måneds tid... Håper Tonks er like heldig som Opsis :)

Haha, wææææ :| det der så helt sykt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan dårlige albuer ser ut jeg, men disse må da hvertfall være A :aww:

Med hoftene har jeg egentlig ikke peiling :lol: Aaaner ikke hva jeg skal se etter, selv om jeg har sett mange bilder av både gode og dårlige hofter. Men jeg synes de ser fine ut, da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de ser fine ut, uten at jeg skal si noen grad. Og uten at jeg egentlig vet hva jeg snakker om :lol:

Men jeg husker jeg så Marvin sine og gransket de nøye mens jeg ventet på at han skulle våkne litt mer sånn at vi kunne dra. Og jeg synes de virkelig var som støpt i skåla. Og de var A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, søta! :heart:

Jeg skjønner ikke hvordan albuer skal se ut, men synes kanskje hofteskåla på venstresiden er litt grunn? Den er i alle fall mer skyggete enn den høyre.

Ja, jeg ser og det!

Hm, jeg har flere hofterbilder, skal sjekke når jeg kommer hjem om de er like, eller om det kun er på dette at det er litt mer 'skyggete'. Tror vi tok fire eller fem bilder.

To uker er jo lenge nå vente synes jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4391e7d5-acbb-4aa4-b622-82a20a1221ae.jpg

Her er et annet av hofta, her ser de mer like ut, gjør de ikke?

De som leser bildene, de leser alle bildene, og sjekker forskjeller og tar hensyn til kvalitet, sant? Eller tar de bare et bilde der de ser all infoen er med, og leser av dette? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4391e7d5-acbb-4aa4-b622-82a20a1221ae.jpg

Her er et annet av hofta, her ser de mer like ut, gjør de ikke?

De som leser bildene, de leser alle bildene, og sjekker forskjeller og tar hensyn til kvalitet, sant? Eller tar de bare et bilde der de ser all infoen er med, og leser av dette? :icon_confused:

Synes det ser ut som A hofter på begge bildene jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...