ipadda Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 Ikke direkte AD bilder, men bilder av albuer likevel... Albue OG skulder.. Siter
maysofie Skrevet 10. September 2014 Rapporter Skrevet 10. September 2014 Dette er ikke min hund, men et av kullsøsknene i Finland. Spent på hva folkens har å si! HD: A/A AD: 0/0 Rygg og skuldre: Uten anmerkning :D Keos tur snart! 4 Siter
maysofie Skrevet 24. September 2014 Rapporter Skrevet 24. September 2014 En stk groggy hund på gulvet og en pissnervøs eier! Jeg tror ikke det blir A i alle hjørner, dessverre, men forhåpentligvis er han iallefall fri. Hoftene er jeg veldig spent på, albuer har jeg ikke den videste peiling...Fult sett med HD/AD og rygg finnes her Så fikk jeg to av hver av albuene, så bare plukker ut ett sett Edit: Endret hoftebildet. Siter
SandraNH Skrevet 24. September 2014 Rapporter Skrevet 24. September 2014 En stk groggy hund på gulvet og en pissnervøs eier! Jeg tror ikke det blir A i alle hjørner, dessverre, men forhåpentligvis er han iallefall fri. Hoftene er jeg veldig spent på, albuer har jeg ikke den videste peiling...Fult sett med HD/AD og rygg finnes her Så fikk jeg to av hver av albuene, så bare plukker ut ett sett Jeg tipper B på hoftene, og A på albuer Siter
maysofie Skrevet 24. September 2014 Rapporter Skrevet 24. September 2014 Jeg undres på om de blir godkjente da kneskålene ikke er med på bildet... Edit: Er det et krav tro, eller bare surrer jeg? Edit1: Orginalbildene har også kneledd! Siter
Aslan Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Jeg undres på om de blir godkjente da kneskålene ikke er med på bildet... Edit: Er det et krav tro, eller bare surrer jeg? Edit1: Orginalbildene har også kneledd! Har ikke noe å si på bildene, albuer kan jeg null og niks om, hoftene så nå ut til å ha fin passform selv om de kanskje kunne vært dypere. Men jækla dårlig timing på røntgen da, NKK sine datasystemer skal jo være nede i nesten hele neste uke! http://web2.nkk.no/no/nyheter/Nedetid+i+datasystemer.b7C_wlfMXR.ips 1 Siter
maysofie Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 En stk groggy hund på gulvet og en pissnervøs eier! Jeg tror ikke det blir A i alle hjørner, dessverre, men forhåpentligvis er han iallefall fri. Hoftene er jeg veldig spent på, albuer har jeg ikke den videste peiling...Fult sett med HD/AD og rygg finnes her Jeg tipper B på hoftene, og A på albuer Etter å ha holdt meg på pinebenken til den grad at jeg hadde overbevist meg selv at han hadde C-hofter kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å grine litt for at lille gul har HD: B! 5 Siter
IrisV Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Hva tror dere om disse da? Har ikke fasit enda, bilder tatt i dag Siter
Tuvane Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Hva tror dere om disse da? Har ikke fasit enda, bilder tatt i dag Fritt x 4. Siter
IrisV Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Fritt x 4. HD fri A Ikke fått resultater på AD enda 1 Siter
IrisV Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Og der kom AD resultatene, nok en perfekt A! Så happy med de flotte A'ene og vissheten om at prinsessa er både fri for hofteleddsdysplasi og albuedysplasi 3 Siter
SandraNH Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Tanker om disse albuene? Jeg syns de ser veldig fine ut! Siter
Rocket Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Hva tror dere om disse? Bildene blir ikke avlest av NKK, så grad vil jeg aldri få, men har ikke behov for det heller så. Gøy å se hva dere tror da, jeg aner nada om sånt. 1 Siter
SandraNH Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Hva tror dere om disse? Bildene blir ikke avlest av NKK, så grad vil jeg aldri få, men har ikke behov for det heller så. Gøy å se hva dere tror da, jeg aner nada om sånt. Syns de så bra ut A eller B 1 Siter
maysofie Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Når jeg ser alle andres bilder, så blir jeg litt forunderlig over Keos. Hvorfor fikk han identifiseringen midt på ballene? Hva bruker de egentlig til navnelapper? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Dør av nerver! Hva tror dere?Knokkelen ligger godt inni hofteskåla, men skåla i seg sjøl er litt grunn, har litt mye skygge innerst, kanskje? Tipper nok fritt likevel, B? Siter
Polfarer Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Dør av nerver! Hva tror dere? Tipper B på høyre og A på venstre Siter
Evelzz Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Skrevet 4. Mars 2015 Håper dere har rett, ikke hørt noe fra NKK enda :-) Siter
Tuvane Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Skrevet 4. Mars 2015 Ser ut som det er fritt, i alle fall. Siter
SandraNH Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Dør av nerver! Hva tror dere? Tipper A Siter
Evelzz Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Tipper A Jeg håper veldig, veldig at du har rett! Ikke noe svar i dag heller, vi har akkurat hevet vin i glasset og skåler for det beste. Igjen 2 Siter
Recommended Posts