Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Ingen som vil tippe? Hoftene er jeg ganske sikker på. De er fine, men albuene er mer usikkert. Veterinæren så noen ugjevnheter, men de syns kanskje ikke så godt på bildet? Ikke mye, men allikevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Ingen som vil tippe? Hoftene er jeg ganske sikker på. De er fine, men albuene er mer usikkert. Veterinæren så noen ugjevnheter, men de syns kanskje ikke så godt på bildet? Ikke mye, men allikevel... Hoftene tipper jeg A på De ser fine ut! AD-bilder har jeg absolutt ikke peiling på. Jeg synes alle ser like ut igrunn. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Vi tok AD/HD røntgen i dag Tok flere bilder av hoftene siden det ble litt skjevt først, Og jeg synes bildet fort ser skjevt ut om halen er på villle veier Og jeg tok kun mobilbilder, håper det ser greit ut fordi. Hofter! AD-bildene jeg tok ble skikkelig dårlige, desverre! Men kaster de ut Lyset på bildene er gjenskinn fra taklampa, skikkelig dumt av meg å ikke tenke over den LOL! Noen som vil tippe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Vi har også tatt HD og AD bilder i dag Fascinerende å få være med på og å få høre forklaringen til veterinæren på bildene. Jeg visste ikke at det var så komplisert! Jeg har alltid bare sett på hofteskålen og hoftekulen, men hun nevnte knær og noen hulerom inni hoften. Interessant. To bilder av hoftene da det ene ble litt usymetrisk Albuene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 synes kanskje høyre hofte (venstre på bildet) ser litt grunn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Vi har også tatt HD og AD bilder i dag Fascinerende å få være med på og å få høre forklaringen til veterinæren på bildene. Jeg visste ikke at det var så komplisert! Jeg har alltid bare sett på hofteskålen og hoftekulen, men hun nevnte knær og noen hulerom inni hoften. Interessant. Ja, er nok mye mer komplisert enn det vi tror! Er vel også derfor man gjetter så mye feil her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Har bare fryktelig dårlige bilder tatt med mobil på skjermen, så usikker på om dere får noe ut av dem, men her er Ymsemann Hoftene er fri, det er jeg rimelig sikker på. De er tighte, kongruente og har fin Norbergs vinkel. Men synes det er litt ujevnheter i albuene, uten at jeg er så god på det. Er et lite hakk i det ene leddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Hoftene er fri, det er jeg rimelig sikker på. De er tighte, kongruente og har fin Norbergs vinkel. Men synes det er litt ujevnheter i albuene, uten at jeg er så god på det. Er et lite hakk i det ene leddet. Ja, det er det. Litt på begge, men spesielt på venstre. Men jeg vet ikke hva og hvor mye som gir diagnose da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Vi tok AD/HD røntgen i dag Tok flere bilder av hoftene siden det ble litt skjevt først, Og jeg synes bildet fort ser skjevt ut om halen er på villle veier Og jeg tok kun mobilbilder, håper det ser greit ut fordi. Hofter! AD-bildene jeg tok ble skikkelig dårlige, desverre! Men kaster de ut Lyset på bildene er gjenskinn fra taklampa, skikkelig dumt av meg å ikke tenke over den LOL! Noen som vil tippe??? ingen?? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Godt jeg er ingen ekspert men synes hoftene ser litt grunne ut jeg? Den første albuen ser jo ut til at ha en ganske god og fin linje rundt leddet men den siste så litt mer difus ut og mer trykt kanskje. c på hoftene og kanskj e A og en b/d på albuen? Og jeg har ikke peiling ovevhode har gjetter HD på begge min 2 gull og fått bare A. Eneste jeg har hatt rett på er at jeg har gjettet en bitteliten forkalkning i et ledd på eldstemann med rett men var jo også sikker på at det var sååå alvorlig men dyrlegene lo av meg og sa at det var minimalt og helt naturlig når det kom til alder og skaden han hadde hatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Jeg syns alle HD bildene over på denne siden ser bra ut, og de aller fleste AD bildene også. Eneste er som nevnt over den med ujevnheter. Men man vet aldri, det har jeg erfart. På albuer får man enten A, eller C,D og E. Man får ikke B på albuer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 ingen?? :-) Jeg synes også at hoftene ser litt grunne ut, men ser ikke noe sekundærforandringer. Den ene albuen ser veldig fin ut, den andre er jeg litt usikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Jeg har fått svar på HD bildene vegas har hd B og er dermed fri! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Vi har også tatt HD og AD bilder i dag Fascinerende å få være med på og å få høre forklaringen til veterinæren på bildene. Jeg visste ikke at det var så komplisert! Jeg har alltid bare sett på hofteskålen og hoftekulen, men hun nevnte knær og noen hulerom inni hoften. Interessant. To bilder av hoftene da det ene ble litt usymetrisk Fått svar vi og, det ble A på hoftene 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkelig Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Hurra da fikk jeg svar på AD bildene også. Det ble også en A:) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Albuene AD ble A også 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 AD ble A også Her også :-D 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Enten posten eller NKK har rota bort bildene mine to ganger nå, så jeg venter fortsatt Nå skal de sendes en tredje gang, og klinikken skal ringe NKK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Luiz var på "helsetestsjekk" hos veterinæren i dag, noen som vil tippe på HD/AD bildene? Han var heldigvis PL-fri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Tipper 4 x A 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 HD fri!? med B! Så nå er det bare å vente på AD! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Enten posten eller NKK har rota bort bildene mine to ganger nå, så jeg venter fortsatt Nå skal de sendes en tredje gang, og klinikken skal ringe NKK... HD: A Men det var jeg sikker på. Er albuene jeg er spent på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Dette er ikke min hund, men et av kullsøsknene i Finland. Spent på hva folkens har å si! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Dette er ikke min hund, men et av kullsøsknene i Finland. Spent på hva folkens har å si! Nå gjetter jeg vilt men den hofta til høyre ser kanskje litt rar ut? Altså bikkjas venstre hoft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Fin vinkel, men jeg er også litt usikker på den venstre hofta. Men vanskelig å si uten å kunne se bildet i høyere oppløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts