Teserere Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Dere er så flinke alle sammen Skulle ønske jeg kunne tegne, men det blir bare krusseduller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Det er moro å tegne med blekk og pennesplitt. Gjorde det mye tidligere. Men en stund siden nå, gitt:( Kanskje prøve det igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Jeg har lært ekstremt mye av å tegne etter et referansebilde. Man får det ofte i fingrene når man gjør det. Former osv. Man lærer seg hva som ser og føles rett ut når øver seg på den måten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Så fint å høre Husker bare på skolen (hadde tegning valgfag) så ble det snakket negativt om det å ha referansebilde, eller å tegne etter, som de sa. Det skulle man ikke, det var nesten i gata med å legge arket over og tegne rett av... Å tegne etter et bilde var bare å kopiere... Det kommer jo også helt an på hva man gjør, vil jeg si. Om du jobber som illustratør/concept artist/tegneserie-skaper osv så er det generelt ikke så smart å bruke referanse-bilder, med mindre du har tatt dem selv. (Copyright er en ting, en anna er at du lett får dårlig rykte på deg, og da går det i enkelte tilfeller fort nedover på antall jobbtilbud) Men altså - alle begynner ett sted, og om du bruker en anatomi-bok eller ett bilde på nettet så er jo begge deler referansebilder. Det ene er bare ofte litt mer "ok" (i følge mange. Ikke meg )å bruke Uansett, knall bilder Pippin, gleder meg til å se videre! Har ikke brukt blekk selv på noen år, og savner det litt. Jeg brukte mye pensel og blekk selv, siden jeg hata blekkspisser mer enn noe anna i hele verden. (og blekkpenner. Jeg liker de, jeg. Litt mindre søl. ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Blekk så kult ut! Du må poste flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Jeg må tegne flere først! Tar litt tid å tegne med blekk.. Må jo være så nøye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Tegna Dennisen min, jeg: Dennis drawing! by klinkekula, on Flickr 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Endelig ferdig med julegave for et forummedlem (skriver ikke navnet tilfelle mamma'n snoker!), så da kan jeg fortsette på Amiga for AnetteH . 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Troooor jeg vet hvem! Veldig bra! Likte landskapet og, veldig godt tegnet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 IW, ååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Takk! Jeg skal aldri i mitt liv igjen tegne en myr Himmel og hav så tidkrevende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 jeg har lyst til og se carina sine bilder , kan de ikke bare legge de ut?pliiisaplisapliiiisa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Kjempeflott tegning! Tror mammaen til "den" sonisen blir veldig glad! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Bildene hennes er vel ikke noen hemmelighet lenger akkurat, så her er hvertfall det jeg lagde: 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Og her er mitt: 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Her er den jeg tegna 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Så fantastiskt fina bilder ni tecknat till Carina! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Hvem er Carina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Carina er en bruker som har vært her lenge og veldig plutselig måtte avlive hunden sin, Cane. Så vi gikk sammen og tegnet, og flere soniser bidro til å sette inn penger på en konto for å printe og ramme inn.bilder. tror dessverre ikke hun har fått dem enda selv om det er maaange mnd siden. Men, jeg vet hun har kontakt med personen som har bildene så de får finne ut av det selv . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Ah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Så flinke dere er! Skulle ønske jeg kunne tegne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Carina er en bruker som har vært her lenge og veldig plutselig måtte avlive hunden sin, Cane. Så vi gikk sammen og tegnet, og flere soniser bidro til å sette inn penger på en konto for å printe og ramme inn.bilder. tror dessverre ikke hun har fått dem enda selv om det er maaange mnd siden. Men, jeg vet hun har kontakt med personen som har bildene så de får finne ut av det selv . Han ble påkjørt og døde av skadene kort tid etter. Synes det er veldig dumt at hun ikke har fått bildene enda (hvis hun ikke har fått de enda). Håper hun får de snart. Hvem var det som skulle levere de til henne egentlig? Utrolig fine bilder dere tegnet til henne! Dere er skikkelig flinke alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Hvem er det som har bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Er ikke så farlig hvem som har dem, jeg vet de to kjenner hverandre og de kan ta kontakt (Carina vet at personen har bildene også) og ordne det selv. Jeg har mast nok syns jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Fine Canebilder! Disse malte jeg til en som mistet rottisen sin nylig. 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts