Gå til innhold
Hundesonen.no

Mega-sonentreff!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Apropos det, så vil vi sette noen aldersbegrensninger når det gjelder overnatting og slikt. Ikke at ikke alle er velkomne, for det er ALLE, men sånn type 16 og nedover vil vi gjerne snakke med foreldre og forsikre oss om at det går bra, også kan de forsikre seg om at det går bra, men alt dette kommer vi tilbake til! :whistle:

Aldersgrense oppover, da? :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Eg har lyst å vere med, om eg tørr (:getlost:), har tid og pengar. Eg kjem nok utan hund då, for Nica er rett og slett ikkje noke å ta med seg.

Jeg vil også være med! :whistle: Men tviler sterkt på om jeg kan. Er på østlandet i sommerferien jeg. Jeg har jo reist opp til Nordfjordeid sammen med to jenter som var et og to år yngre enn meg, men å reise til et hundetreff der jeg ikke kjenner noen... :ahappy:

Men det hørtes kjempemorsomt ut! :lol:

 OT: Nordfjordeid? Det er jo her eg bur! Har du vore på rideleir her da? Evas eller Norsk Fjordhestsenter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste å gjøre her er at dere som "arrangører" ikke tar på dere NOE som helst ansvar for barn under 18 år. Om foreldre tillater å sende barna på treffet, ja da får de gjøre det, uten at det er dere som blir sittende igjen med ansvaret for å holde dem edru og unna trøbel.

Om foreldre ønsker å ringe dere for å høre hva treffet går ut på så må de jo bare det, men da pressiserer dere at dere ikke tar ansvar for barna.

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig moro å fått til et treff, og vi er da flyttbare, hehe. wink.png Jeg har plass i bilen til en ekvipasje eller to, alt etter som, og hvis jeg kjører alene.

Kanskje jeg og My kunne fått sittet på dere da hvis det blir til at vi finner det for godt å ta oss en husmorferie? Hvis det blir sør for trondheim er det veldig greit for meg om jeg kan slippe å sitte noe mer på toget kan man si *ler* Ned til trondheim går bra, men lengre enn det tar jo så innnnnnmari lang tid. :getlost:

My er veldig enkel å ha i bil og hun tar liten plass i bur eller som ekstra gulvteppe, alt ettersom hva som passer folk best. Også har jeg jo endelig fått meg et bur som går ann å drasse rundt (det forrige var gigantisk og veldigveldig tungt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig moro å fått til et treff, og vi er da flyttbare, hehe. :getlost: Jeg har plass i bilen til en ekvipasje eller to, alt etter som, og hvis jeg kjører alene.

Om det skulle bli aktuelt, blir jeg gjerne med på å kjøre. :whistle: Innen da har jeg enten tatt lappen eller kommet så langt med øvelseskjøringa at det ikke er noe problem å bytte på å kjøre, heller. Og Tinka er søt og snill og grei.

Forøvrig er jeg enig med det Silje sa om ansvar for de under 18 (eller altså ikke ansvar, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skulle bli aktuelt, blir jeg gjerne med på å kjøre. :whistle: Innen da har jeg enten tatt lappen eller kommet så langt med øvelseskjøringa at det ikke er noe problem å bytte på å kjøre, heller. Og Tinka er søt og snill og grei.

Husk at man ikke kan øvelseskjøre med passasjerer utenom den som har lappen og ansvar (som forøvrig må være over 25 år og hatt lappen uavbrutt i 5 år) 21.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man ikke kan øvelseskjøre med passasjerer utenom den som har lappen og ansvar (som forøvrig må være over 25 år og hatt lappen uavbrutt i 5 år) 21.gif

Jeg antar du mener at man ikke har lov å ha noen andre i passasjersetet enn den ansvarlige? Det er fullt lovlig å ha andre passasjerer i tillegg (bortsett fra ved minibuss/buss).

Forøvrig høres sonentreff riktig koselig ut, håper det blir noe av. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man ikke kan øvelseskjøre med passasjerer utenom den som har lappen og ansvar (som forøvrig må være over 25 år og hatt lappen uavbrutt i 5 år) 21.gif

Dette er jo feil da, det er helt lov til å ha med passasjerer, men du har rett i alderskravet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du mener at man ikke har lov å ha noen andre i passasjersetet enn den ansvarlige? Det er fullt lovlig å ha andre passasjerer i tillegg (bortsett fra ved minibuss/buss).

Da har jeg blitt løyet til! Sleip måte å slippe ekstra bekymringer på, eller noe i den duren? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott intitiativ jenter!

Må si meg enig med de som sa østlandet (i ok nærhet til Oslo) med tanke på at det er dit det ofte er billigst å fly. Jeg syntes jo at det kunne vært litt artig med matchshow jeg, også noen av de "prisene" som er foreslått ved siden av. Matchshow er jo inkluderende, og om dere legger inn en 20 krone i prisen så kan jo alle deltakerne få sin unike sonen rosett :ahappy::wub:

Om vi blir mange så er det jo neste mulig å sponse nok til en premie til alle :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok vært moro, men tror ikke jeg har penger til å komme...

Dessuten vil jeg ikke at alle andre skal se hvor mammadalt og lite hundesosialisert hunden min er :whistle: De andre hundene hadde vært dritlei kleggen min allerede etter den første timen :ahappy:

Vel, hørte jeg sonens mest innpåslitne - tittel? :wub: (til hunden, ikke meg :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lyst å vere med, om eg tørr ( :lol: ), har tid og pengar. Eg kjem nok utan hund då, for Nica er rett og slett ikkje noke å ta med seg.

OT: Nordfjordeid? Det er jo her eg bur! Har du vore på rideleir her da? Evas eller Norsk Fjordhestsenter?

Første gangen, i høst, besøkte jeg hun som lærte meg å ri, altså ridelæreren min, for hun gikk 2. året på skole der. Var oppe i senteret også, kejmpestort! Vi red i ridehallen, kjempegøy! :whistle: Andre gangen var nå i mai, da hentet vi hesten min Azur! Han kommer egentlig fra Kråkenes da. Men ridelærern min hadde han på skolen en stund før vi kom å hentet han. :D og så skal jeg på ridelær der i sommer. På senteret.

:ahappy: Takk! :D

Håper Synnøve også kan komme!

Mener du meg? Jeg har kjempelyst å komme (om jeg også tør :wub: )! Men...

hvor mye vil det cirka koste? Det er vel på høy tid å begynne å spare allerede... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Men jeg er nok kun med om det skjer på østlandsområdet..etter helgas togtur så har jeg bestemt å aldri sitte mere enn 45 min på tog fra lillestrøm noengang, da skal det kjøres bil! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen, i høst, besøkte jeg hun som lærte meg å ri, altså ridelæreren min, for hun gikk 2. året på skole der. Var oppe i senteret også, kejmpestort! Vi red i ridehallen, kjempegøy! :D Andre gangen var nå i mai, da hentet vi hesten min Azur! Han kommer egentlig fra Kråkenes da. Men ridelærern min hadde han på skolen en stund før vi kom å hentet han. :) og så skal jeg på ridelær der i sommer. På senteret.

Mener du meg? Jeg har kjempelyst å komme (om jeg også tør :D )! Men...

hvor mye vil det cirka koste? Det er vel på høy tid å begynne å spare allerede... :D

Ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du meg? Jeg har kjempelyst å komme (om jeg også tør :D )! Men...

hvor mye vil det cirka koste? Det er vel på høy tid å begynne å spare allerede... :)

Spørs jo på hva du skal legge i det :D

Reise, hytte, mat, fritidspenger osv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...