Gå til innhold
Hundesonen.no

Mega-sonentreff!


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar
Men noen stiller på lørdag og noen på søndag. What to dooo? :thumbsup:

Fest hele helgen, de som skal stille på lørdag tar det rolig på freddan, og de som stiller søndag må ta det rolig på lørdagen! Easy! :knegg:

men det forutsetter jo at det ikke blir grusomt langt unna utstillingsplassen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge det til en helg der folk allerede er på Østlandet? som f.eks NKK-Bjerke helgen?

Det går jo an, men da er jo stort sett folk litt stresset, litt opptatte, og det blir litt fram og tilbake?

Fest hele helgen, de som skal stille på lørdag tar det rolig på freddan, og de som stiller søndag må ta det rolig på lørdagen! Easy! :knegg:

men det forutsetter jo at det ikke blir grusomt langt unna utstillingsplassen da

De som stiller begge dager, da? :thumbsup:

Ja, det er nettopp det. Å finne noe ved Bjerkebanen, er nok ikke fullt så lett som å leie en campingplass e.l. litt uttafor en litt mindre by. :ahappy:

Og jo, det blir jo fortsatt mega-sonen-treffet, siden alle som kan komme, kommer da? :wub: Det blir jo de som IKKE kan komme, som må lage seg et eget et?

Og personlig stemmer jeg for første helgen i sept. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en genial ide!! :wub:

Første helga i september passer alldeles ypperlig! :wub: Jobber annenhver helg (oddetallsukene), så har ikke anledning hvis det er ei jobbhelg, desverre...:wub: Men har utrolig lyst til å være med, både jeg, Sindre og AiloPailo...:aww:

Masse geniale ideer til konkuranser ser jeg og...kjempe moro!! I'll Be there!! :thumbsup::ahappy:

Er forresten også enig i at det bør være aldersgrense på overnattinga...Ikke for å utestenge noen, men med tanke på sikkerheten og eventuelt grillings + noen øl på kveldstid...jeg tar ikke ansvaret for en alkoholdrikkende 16åring dersom det skulle skje noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var det ja!

Østlandet! :thumbsup:

Tia har sjanse på sonens høyeste hale, sonens styggeste hale og sonens eksteriørfeil.... :ahappy:

Søteste sonenpar MÅ jo bare bli Albin og Cita??!

Bergen *surmule*

Men altså, glem det med Tia og sonens høyeste hale. Den tittelen EIER Flipsen *Flire* Vi snakker faktisk erigert hale (bortetter ryggen....)

For oss så beror det veldig på hvilken helg det er tale om OG om jeg har penger. Dyrt å komme seg rundt i Norge med bil :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, glem det med Tia og sonens høyeste hale. Den tittelen EIER Flipsen *Flire* Vi snakker faktisk erigert hale (bortetter ryggen....)

:wub:

Vi får vel bare vente å se hva dommerne sier. Om Flip får høyest hale, så kan Tia sikkert nøye seg med styggeste. :thumbsup:

Bergen er faktisk ikke så dumt det heller! For da må ALLE reise langt tenkt, og da blir det rettferdig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett super flott tiltak. Håper jeg har mulighet til å komme, og det er lov å komme uten hund :thumbsup:

Når det er snakk om sted, så vil jeg påstå at det beste vil være Østlandet for oss som bor i Troms og nordover. Er jo ca 20 timer å kjøre til Trondheim herfra, og dyrt er det å fly dit også. Billigste er å fly til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med aldersgrense? Får ikke folk under 13 komme? :ahappy:

Edit: Under 16.

Det var noe om å lese teksten da :wub:

Ikke at ikke alle er velkomne, for det er ALLE, men sånn type 16 og nedover vil vi gjerne snakke med foreldre og forsikre oss om at det går bra, også kan de forsikre seg om at det går bra, men alt dette kommer vi tilbake til! :thumbsup:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo greit nok at unge får være med... men kanskje ikke alle som vil sende sin 12-13 årige datter/sønn over halve Norge for å få bli med på et hundetreff...

man greier nok ta vare på seg selv, men fleste her inne er vell mellom 20-30år? rett meg hvis det er feil, men mener å huske det fra en avstemming som var her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub:

Vi får vel bare vente å se hva dommerne sier. Om Flip får høyest hale, så kan Tia sikkert nøye seg med styggeste. :thumbsup:

Bergen er faktisk ikke så dumt det heller! For da må ALLE reise langt tenkt, og da blir det rettferdig :ahappy:

Bortsett fra de som bor i Bergen da :wub:

Blir ikke rettferdig uansett hvor man har det, tror jeg :wub:

Men Bergen er jo en glimrende ide.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Er forresten også enig i at det bør være aldersgrense på overnattinga...Ikke for å utestenge noen, men med tanke på sikkerheten og eventuelt grillings + noen øl på kveldstid...jeg tar ikke ansvaret for en alkoholdrikkende 16åring dersom det skulle skje noe...

Det var noe om å lese teksten da :getlost:

Det sto jo noe om alkohol greier på kvelden, så :ahappy: Mamma sier jeg kan dra, men jeg har ikke snakket med pappa :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette skal være et koslig tiltak for hundeinteriserst og ikke et påskudd til den yngere garden, og få få komme seg bort en plass og drikke seg drita. Jeg synes alle skal få være velkommene, men det er kjekt vis noen hadde snakket med foreldrene til de som er under 15-16 år, så de kan forsikre seg om at alt er greit med dette opplegget.

Og jeg tror heller ingen av de mindreårige kommer til og drikke seg full, de er jo der pga. av hundene, ikke alkoholden.

Man vet jo heller ikke om alle kommer til og overnatte eller..

Tror nok ikke jeg kommer til og komme med mindre det blir i trøndelag en plass (som jeg håper på .. :getlost: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir på østlandet har jeg også lyst til å komme! Er usikkert hva det blir til med skole og sånn, men det finner man jo ut etter hvert!

Og så MÅ konkuranden inneholde "sonens mest fisefine" Den tar Zoey på strak labb! Lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahlo vil gjerne stille i klassen om sonens største mammadalt. :getlost:

Det hadde vært veldig morsomt å være med på noe sånt, om kalender, geografi og økonomi tillater - så er det ikke umulig at vi kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! :ahappy: Men tviler sterkt på om jeg kan. Er på østlandet i sommerferien jeg. Jeg har jo reist opp til Nordfjordeid sammen med to jenter som var et og to år yngre enn meg, men å reise til et hundetreff der jeg ikke kjenner noen... :getlost:

Men det hørtes kjempemorsomt ut!! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir på østlandet har jeg også lyst til å komme! Er usikkert hva det blir til med skole og sånn, men det finner man jo ut etter hvert!

Og så MÅ konkuranden inneholde "sonens mest fisefine" Den tar Zoey på strak labb! Lett!

Hah! Aynï gir hard konkurranse!

Kahlo vil gjerne stille i klassen om sonens største mammadalt. :ahappy:

Det hadde vært veldig morsomt å være med på noe sånt, om kalender, geografi og økonomi tillater - så er det ikke umulig at vi kommer.

Og Tulla skal hilse Kahlo og si at hun kommer til å slite big time med å vinne den klassen! :getlost:

Hadde vært utrolig moro å fått til et treff, og vi er da flyttbare, hehe. :whistle: Jeg har plass i bilen til en ekvipasje eller to, alt etter som, og hvis jeg kjører alene.

Hva med å heller planlegge det til neste år, er det ikke fri for det aller meste i fellesferien, eller jobber folk vettet av seg da? I år blir vel det litt vel kort varsel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette skal være et koslig tiltak for hundeinteriserst og ikke et påskudd til den yngere garden, og få få komme seg bort en plass og drikke seg drita. Jeg synes alle skal få være velkommene, men det er kjekt vis noen hadde snakket med foreldrene til de som er under 15-16 år, så de kan forsikre seg om at alt er greit med dette opplegget.

Og jeg tror heller ingen av de mindreårige kommer til og drikke seg full, de er jo der pga. av hundene, ikke alkoholden.

Man vet jo heller ikke om alle kommer til og overnatte eller..

Tror nok ikke jeg kommer til og komme med mindre det blir i trøndelag en plass (som jeg håper på .. :getlost: )

Det smarteste å gjøre her er at dere som "arrangører" ikke tar på dere NOE som helst ansvar for barn under 18 år. Om foreldre tillater å sende barna på treffet, ja da får de gjøre det, uten at det er dere som blir sittende igjen med ansvaret for å holde dem edru og unna trøbel.

Om foreldre ønsker å ringe dere for å høre hva treffet går ut på så må de jo bare det, men da pressiserer dere at dere ikke tar ansvar for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...