Gå til innhold
Hundesonen.no

Du vet du er hundenerd når...


Mari

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Siste svar

- Når hundeshampoene koster mer enn alle dine hårprodukter til sammen (for å ikke snakke hvor mye penger som brukes på skjær, klippmaskin, børster, sakser og div..)

- Når du bruker mer penger på hundefrisør enn på ditt eget hår

-Når du blir irritert over at noen hiver tomme dorullkjerner.. de skal jo brukes som hundeleker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt en fantastisk feel good tråd!

Du vet du er hundenerd når man planlegger flytting nesten utelukkende på grunnlag av tilgang på lufteområder, og hundemiljøet i nabolaget. (Jeg vil tilbake til Gamlebyen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Når man våkner om morgenen, blid og fornøyd, tar en god strekk, for så å finne ut at man har sovet på en halvspist kalkunhals som dyret har gravd ned til "mørning" i senga. for kun å trekke på skulderne, og klappe oppgitt på hunderompa man deler puta med :rolleyes:

(noen som sa noe om varig singeltilværelse?!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når man er mange ganger mer opptatt av hundens pels fremfor eget hår..

...at man bruker flere hundre kroner på børster til hundene, men eier ikke en eneste kam til seg selv...

... når man skriver åtte sider om rasen sin i særemne - og klager over at det ikke var lov å skrive mer.

Eller når man gir blaffen i at man fikk bare skrive max 25 sider, og ender med å levere en på nesten 200 i stede...

...at alle på vgs veit hvem du er når de slenger på "med hundene"

... at barnet ditt påstår at det er et selskapsbarn og ikke et bruksbarn (ikke min erfaring, men gikk på kurs med ei som hadde et barn som påstod at det bare var et selskapsbarn :lol:)

Edit: eller når man er på visning på leilighet og det første du ser etter er hvor man kan plassere fryseren med hundemat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man er basenji-nerd når man overhodet ikke stusser over at det spaserer en liten hund rundt på bordene..

fantastisk fiskepudding-historie!!

*lol*

Huh??? Er det i realiteten uvanlig at hunder spaserer på bordene??? :lol:

*tenketenke* neeei... når du sier det er det kun basseluskene våre som spaserer rundt i høyden. Sheltien holder seg lydig på bakkenivå.... *fundere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når 99% av det du googler har med hund å gjøre.

...når du har tuuusenvis av hundebilder på pc`en.

...når du har alt for mange mapper for ulike favorittraser,med bilder av individer du liker veldig godt!

...når du ikke liker å gå noe sted uten hund.

...når du elsker å se "Balto" gang på gang!

...når du står tidlig opp på søndager for å gå å trene hund!

og ikke minst når nyttårsforsettet er å få opp bilder av hundene på veggene i nye rammer,istedetfor å ha de liggende på PC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser på det som helt naturlig å bli kalt Blondie-Martine :lol:

:P Margrete her kalte meg Buffy VELDIG lenge... Jeg var egentlig i tvil om hvem hu snakka med ei stund når Buffy og jeg satt på kjøkkenet der... :P

Ellers er det heldigvis ikke så ofte jeg blir kalt PsychoMarit live da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Margrete her kalte meg Buffy VELDIG lenge... Jeg var egentlig i tvil om hvem hu snakka med ei stund når Buffy og jeg satt på kjøkkenet der... :P

Ellers er det heldigvis ikke så ofte jeg blir kalt PsychoMarit live da :P

Er det nå jeg skal si at jeg ikke viste hva du het engang? Du var og ble Buffy, egentlig er du det ennå du... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt en fantastisk feel good tråd!

Du vet du er hundenerd når man planlegger flytting nesten utelukkende på grunnlag av tilgang på lufteområder, og hundemiljøet i nabolaget. (Jeg vil tilbake til Gamlebyen!)

:lol: Og når man ikke vil flytte, fordi man endelig har funnet hundekompiser til valpis som hun kan leke fint med i nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir spurt "Amerikansk Bulldog ja.. Er ikke det en sånn fra Den Utrolige Reisen?", hvor man prater i fem minutter om at joda det stemmer det, og at bikkja har stamtavlenavnet Sure Grips Rattler, er ut av Sure-Grip´s Dick the Cruiser & Sure-Grip´s Rodeo Rose, og at etter filmen ble han avlet på masse, og at det er en hel haug av hunder som har ham i stamtavlen, og at han har gitt endel HD, og at han kommer fra en lang linje med Johnson-hunder, og at den Amerikanske Bulldoggen i Den Utrolig Reisen 2 heter egentlig Kershner's Screamer, og at han var ut av Painter's Terminator og Kershner's Shannah og at.... etc etc. Til slutt avslutter jeg med "Turkey! Turkey! Turkey!" og ler godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...