Gå til innhold
Hundesonen.no

Du vet du er hundenerd når...


Mari

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Siste svar
.. Du kjører på glatta, og det eneste som egentlig bekymrer deg, er hvordan man må gjøre det med hundene om man plutselig parkerer rundt et tre eller på en elg og må hentes av ambulanse..

Huff denna kjenner jeg meg igjen i..!

Er sikker på at det eneste jeg hadde klart å bable om jeg ble skikkelig skada hadde vært "Hent Zoey, Få noen til å hente Zoey! Det er VIKTIG!!" :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når bilen er så full av hundeutstyr, ekstra klær, ekstra turstøvler, hundehår, hundebur og lignende at en ikke har plass til passasjerer utover en selv og hunden. ;)

... når du skal ta opp bøker til forelesning og finner et refleksdekken og et halsbånd i sekken i tillegg til bøker. (wops, glemte å rydde i akkurat den sekken etter hyttetur :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du får spørsmål om man skal ha med titlene til hundene på julekortet, og anser det som helt naturlig at de må være med.. (Mikkel *host*)

...når man kan diskutere analkjertler og spise frokost uten problemer, men om noen snakker om et menneskeledd skyver man fra seg maten...

...når hundene har flere halsbånd og seler enn du har hårstrikk (og det er mange når man jobber i stall... :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser på film og blir hysterisk fordi at hunden dør, men det

gjør ingenting at eieren dør. :closedeyes:

Og man sier høt blant sine "ikke-hunde-venner" "HVA!? Hvorfor måtte HUNDEN dø!?" ;)

... når du skal ta opp bøker til forelesning og finner et refleksdekken og et halsbånd i sekken i tillegg til bøker. (wops, glemte å rydde i akkurat den sekken etter hyttetur ;) )

Eller alle jakkelommene, sekker og vesker inneholder bæsjeposer, godbiter og klikker. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med at Hamar flyttes til Lillestrøm var ikke snål før jeg leste den her. :wub:

.... når hund nummer èn har fått en to timers skautur med barnet og du skynder deg hjem fra jobb for å gå en totimers med hund nummer to så det ikke skal bli urettferdig. (Dagens.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når man savner hunden så mye når den ikke er der at man ligger å holder rundt og klør på en pute, før man forsiktig tar den bort og legger den i fotenden og later som det er hunden som gikk og la seg der selv. Så sier man lavt God natt til "hunden", før man sovner av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man drømmer om å bygge hus og det man har mest detaljert planlagt er hvordan hundenes fasiliteter skal være.

*signeres*

Og når man går på visning og KUN tenker på hvor fint det hadde blirr for hunden de,r og det finnes mulighetef for å få ytterdør i tilgang til vaskerom med dusj osv. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når man kjøper hus ut i fra hvor vaskerommet er, og da må det være slik at det går an å spyle av hunden når den kommer og det må ligge midt i huset slik at man kan ha hunden der på nyttårsaften. At man da takker nei til huset og går videre pga det er jo ikke det minste rart?

edit; lese ALLE innlegg er lurt... Psyko sa jo dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når man på den faste turplassen (der man treffer på de samme menneskene nesten

daglig) kun kan navnene på hundene som går der; hun med Enzo, han med Poncho osv..

Og man ikke har en eeeeeneste liten anelse om hva eierene heter, selv om navnene

sikkert har kommet opp ved flere anledninger. :)

... alle hunder/eiere det blir snakket om, blir alltid omtalt med hundens navn..

... man må inn å trippelsjekke om alt er helt i orden i hjemmet før man går på jobb

eller andre stedet (f.eks at komfyr er av og annet farlige greier osv),

selv om man vet at man ikke brukte komfyren samme dagen, eller dagen før,

ikke med tanke på leiligheten eller innhold i leiligheten, men pga hundene. Paranoid

rett og slett jeg..

.... man forsikrer hundene og det er en selvfølge, men ikke vet om man er forsikret selv eller hvordan det

fungerer på mennesker.

.. man får ikke til noe regelmessig, fordi man ikke har selvdisiplin (f.eks begynne på trenings-

senter eller andre former for trening for å holde seg selv i form), men uten problem kan begynne

å trene regelmessig med hundesporter. Jeg er skikkelig lat, mangel på selvdisiplin, og klarer ikke

å gjøre noe regelmessig, bortsett fra agilitytrening.

... går helt bananas i dyrebutikk, og klarer ikke å gå inn i en uten å komme ut med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...