Tuskelusken Skrevet 16. Desember 2009 Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 Han er så vakker! Dalmatinere er så herlige, kunne gjerne tenke meg en! Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2010 Casper er røntget fri, med A hofter!! Jeg er utrolig glad, faktisk gladere enn jeg trodde jeg skulle bli, eller det gikk mer innpå meg, ble helt skjelven jeg! Ikke at jeg hadde trodd det skulle være noe annet enn fri, men min første hund og jeg vet liksom ikke helt hvordan slikt foregår. *JUBLE* Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2010 I dag har Caspergutten bursdag, 2 år gammel! bilde tatt i dag Gavene Er så fornøyd med gutten, og han har blitt (eller alltid vært) en deilig deilig hund. Siter
armagnac Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Skrevet 5. Mars 2010 Så utrolig vakker han har vokst seg må være den flotteste dalmisen jeg har sett rett og slett lekker Siter
SiriEveline Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Skrevet 5. Mars 2010 Gratulerer med dagen Casper! Stort slikk på snuten fra Tinka her! Siter
Debbie Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Skrevet 5. Mars 2010 GRATTIS MED DAGEN CASPER Og han er veldig lekker! Siter
Gåsa Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Skrevet 5. Mars 2010 Masse gratulerer med 2 års dagen! (Litt sent ute men,rakk det akkorat)Tenker du har hatt en flott dag og du fikk jo så fine gaver!Grattis med kjempe flotte hofter også Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Casper takker så mye for hilsner og komplimenter Siter
Tuskelusken Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer med dagen som var! Fine gutten! Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Gratulerer :ahappy: :ahappy: (på etterskudd ) Siter
Marianne&Java Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Gratulerer på etterskudd Han er utrolig vakker Jeg er egentlig ikke noe dalmatiner-menneske, men Casper må være en av de peneste hundene jeg har sett Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2010 Gratulerer på etterskudd Han er utrolig vakker Jeg er egentlig ikke noe dalmatiner-menneske, men Casper må være en av de peneste hundene jeg har sett Wow, tusen takk! Det varmer hjertet å høre slikt ---- Litt bilder fra den seneste tiden: Et oppstillingsforsøk. Neste gang rett underlag, og ikke så bratt nakke Men likevel synes jeg det viser at han begynner å bli mann. Fikk aldri vist vinkler ordentlig før, så begynte å tro han ikke hadde noen men der har han virkelig kommet seg altså En gladgutt og en rampegutt Og et par påskebilder Egg inn Og egg ut...! 2 Siter
Djervekvinnen Skrevet 29. Mars 2010 Rapporter Skrevet 29. Mars 2010 Haha ler av egg bildet! Han er såå skjønn. Har virkelig sans for den karen! Siter
armagnac Skrevet 29. Mars 2010 Rapporter Skrevet 29. Mars 2010 Så skjønn han er Gjett om han kommer til å bli verdenskjent Første dalmisgutt som har lagt ett dalmisegg :aww: Siter
Marianne&Java Skrevet 30. Mars 2010 Rapporter Skrevet 30. Mars 2010 Hahahahaha! Jeg ler meg ihjel av det lagt-et-egg bilde Han ser liksom litt sånn "atte...HÆÆ?!?!? " ut Siter
Gåsa Skrevet 30. Mars 2010 Rapporter Skrevet 30. Mars 2010 haha geniale bilder Fineste prikke dyret som finnes jo Siter
monica_n Skrevet 30. Mars 2010 Rapporter Skrevet 30. Mars 2010 Han er virkelig nydelig! En av de fineste hundene jeg har "sett" tror jeg Siter
Lola Pagola Skrevet 28. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2010 Tusen takk alle sammen! Dalmatineren er en ganske viljesterk rase, se bare her *ler* (og kudos til KONG-frisbeen, som ikke har en skramme) Videoklipp http://s14.photobucket.com/albums/a330/tfn-mohawk/?action=view¤t=nalaogcasper.flv Også har vi vært på utstilling siden sist, stangehallen, og første gangene i åpen klasse. Dag en snakker vi ikke om, den var litt blå, men dag to derimot 1,1 CK, og jeg måtte holde tilbake gledestårene (litt utstillingsnerver for å si det mildt). Så det lover bra synes jeg, han har utviklet seg i riktig retning. dårlig oppstilt, han har jo vinkler bak faktisk, men se på det rosa isteden Siter
mokken Skrevet 28. April 2010 Rapporter Skrevet 28. April 2010 Grattis med fin-fint resultat og råååsa slufse Siter
bea Skrevet 28. April 2010 Rapporter Skrevet 28. April 2010 Gratulerer med fin fint resultat! Ser at Casper også synes at CK smaker :0) Forøvrig viste jeg vel at Dalmatinere er spesielle.. men at de legger egg! Det var helt nytt for meg. *tenker på om det er 60 dagers rugetid på en dalmis?* Siter
Carma Skrevet 28. April 2010 Rapporter Skrevet 28. April 2010 Pene gutter kler rÅza!! Utrolig artige eggebiler forresten, at jeg ikke har sett dem før da... *føle seg treg* Siter
Recommended Posts