Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Hei, hei Casper!!

Skulle bare hilse fra Posh og Ita som er parkert igjen hjemme alene sammen me pappsen, mens jeg er i Oslo... Posh demonstrerte ved å spise opp et par øretelefoner i går... noe hun aldri har gjort før... Så i dag har jeg fått bortover ei venninne så hun kan ta de ut på en liten luftetur midt i dagen ;)

PS, du har vel hørt det før, men du er en knakende kjekk kar, uansett hvor frossen du blir på vintertur!

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

Casper hilser og sier til Posh at det var jammen på tide at hun drepte noen øretelefoner, selv har han vært igjennom endel sånne han og ja! ;)

Kjekk ja, mammaen min går nusser på meg hele dagen og er egentlig helt gal etter meg! :lol: (men jeg synes ikke alltid det er like behagelig med det dekkenet altså, balleklemmer kaller vi det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gratulerer så mye med dagen Casper!! Jeg har bladd meg gjennom utallige sider på bloggen din nå, og jeg er enig i at du nok er norges mest fotograferte dalmatiner!! Imponert over matmor gitt!

Og det er ikke til å legge skjul på at du har smeltet meg helt, de valpebildene av deg og søsknene dine var sikle-sikle bilder! Snart er jo min valp baby-nusselig også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg titta litt på bloggen din vetu :P

Ser at du synes det er kort levealder på Grandiser :P

Du skulle hatt en fra Boarhunters da vetu, dumt de gir seg nå.

Men du kan jo finne noen som har Boarhunters i blodet :P

Boarhunters har nemmlig heva levealderen på sine med et par år :P

Jaja :P

Du får si fra når du er i Hamarområdet så jeg får møte han nydelige tassen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen Casper! Jeg har bladd meg gjennom utallige sider på bloggen din nå, og jeg er enig i at du nok er norges mest fotograferte dalmatiner! Imponert over matmor gitt!

Og det er ikke til å legge skjul på at du har smeltet meg helt, de valpebildene av deg og søsknene dine var sikle-sikle bilder! Snart er jo min valp baby-nusselig også!

*flir* ja det har blitt endel bilder på de 9 månedene jeg har hatt ham altså, jammen meg bra jeg fikk ekstern hardisk til jul :P

Jeg sikler også på de valpebildene nå, det er jo ikke lenge siden i det hele tatt, men likevel føles det sånn :P Gleder meg til dine valpebilder, du må prøve å ta meg igjen med bilder! :P

Nå har jeg titta litt på bloggen din vetu :P

Ser at du synes det er kort levealder på Grandiser :P

Du skulle hatt en fra Boarhunters da vetu, dumt de gir seg nå.

Men du kan jo finne noen som har Boarhunters i blodet :P

Boarhunters har nemmlig heva levealderen på sine med et par år :P

Jaja :P

Du får si fra når du er i Hamarområdet så jeg får møte han nydelige tassen din :P

Uff ja, jeg synes det altså. Men ellers er jo grand danois helt perfekt, jeg sikler så fælt på dem at du aner ikke, derfor hadde det vært så artig å møte din :P

Synd de gir seg da, er jo flott at de har hevet levealder, det er sikkert ikke så lett. Så håper jeg at det kanskje forandrer seg litt etterhvert, at levealderen kanskje går opp, for skal jeg ha gd engang blir det jo ikke før maange år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :P

De er jo de fiiiineste da :P

Ultra vår er over 6 år nå, og er frisk og rask som bare det. En liten villstyring innimellom til å være så gammel egentlig :P

Men begge er jo Boarhunters da :P

Levealder har med linjer det som alt annet på ei bikkje i grunn, vil jeg nå tro da :P

Vi hadde en Chow-chow som ble 16 år :P

post-5244-1236283096_thumb.jpg

Den sorte dama der;)

Men de er nå litt mindre en grandene da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw, så søt du var da :P Og hundene og, imponerende levealder, det er jo noe jeg håper på også, å ha en hund som blir så gammel (og som holder seg da). Det blir nok GD på meg en gang i fremtiden, for jeg tror ikke jeg kommer til å holde meg unna. :P Men kanskje sånn 20 år frem i tid, sånn nå har jeg verken plass, eller rom for enda en hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw, så søt du var da :P Og hundene og, imponerende levealder, det er jo noe jeg håper på også, å ha en hund som blir så gammel (og som holder seg da). Det blir nok GD på meg en gang i fremtiden, for jeg tror ikke jeg kommer til å holde meg unna. :P Men kanskje sånn 20 år frem i tid, sånn nå har jeg verken plass, eller rom for enda en hund :P

Ja hu var premiert og skikkelig tøff :P Hun ble dessverre heeeelt døv da, men vi merka det ikke med engang ettersom vi bruker tegn for sitt, ligg osv i tillegg til kommando :P Menmen...

20 år er leeeeeenge da :P

hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg titta litt på bloggen din vetu :D

Ser at du synes det er kort levealder på Grandiser :)

Du skulle hatt en fra Boarhunters da vetu, dumt de gir seg nå.

Men du kan jo finne noen som har Boarhunters i blodet :P

Boarhunters har nemmlig heva levealderen på sine med et par år :P

Jaja :P

Du får si fra når du er i Hamarområdet så jeg får møte han nydelige tassen din :P

Pssst...Boarhunters gir seg jo ikke helt da...oppdrettet skal føres videre av en tidligere valpekjøper som skal få tett oppfølging av Christina og Norbert.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst...Boarhunters gir seg jo ikke helt da...oppdrettet skal føres videre av en tidligere valpekjøper som skal få tett oppfølging av Christina og Norbert.... :whistle:

Jaja, det er sant det :D

Men blir ikke heeeelt d samma :P

Men hun virker flink altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke frekt :)

Felleskjøpet. 350 kroner kostet det der, billigere jo mindre. :P De har i svart og (noe de ikke hadde da jeg kjøpte dette)

Og takk for casperkompliment :P Lille gullet mitt :D

Ihi, takk! :P

Han er virkelig fin da, får jo 'neeesten' lyst på dalmantiner her jo! :P:whistle:

Stilig kake også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kule bilder! Har du gjort noe med lyset eller ble de sånn ( :ermm: )

Nydelig er han iallefall!

Tusen takk :D Jeg har trykket på Auto levels i photoshop (hmm tror det var det, det går så automatisk, bare bruker en kombinasjon på tastaturet), så lyset kom frem.

Han er rett og slett superlekker..! Nyyyydelige prikken.. :D

:D Jeg må si meg enig der altså! Men du, Tia-tråd! Tia-tråd! Tia-tråd!

Edit jeg ser link til Tiablogg! (Men vil fortsatt ha tiatråd altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker blågg stalking ha ha ha :icon_redface: Prøvde først å få ham opp i kjøkkenstolen, men det nektet han, og siden jeg hadde bestemt meg for at han skulle spise ved bordet, måtte jo skinnstolen frem! Han ser litt forfjamset ut, første gangen han har spist på den måten, og første gangen han smakte sånn pate-greie :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...