Anita F Skrevet 14. Mars 2009 Rapporter Skrevet 14. Mars 2009 Åhhh, SEEEE på de øya da! Gutten som gjør så godt han kan altså! Sukker henført her, har sagt det før, men sier det igjen, Casper er min gutte-dalmis favoritt! Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2009 Åhhh, SEEEE på de øya da! Gutten som gjør så godt han kan altså! Sukker henført her, har sagt det før, men sier det igjen, Casper er min gutte-dalmis favoritt! Åååå det varmer et mammahjerte å høre slikt *stolt* De blikkene han har er til å drukne i altså, så inderlig er han. Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2009 Vi har prøvd oss på litt stå-trening i dag! Vet det ikke er helt perfekt, men føler jeg begynner å bli litt flinkere til å vite når han nærmer seg riktig iallefall. Må bare si at jeg må stille ham opp, og ta bilde selv, derfor er det ikke så lett å se der og da om han står riktig, før jeg går litt unna. Hadde vært greit med egen fotograf ja... Skal øve litt mer i dag, så kanskje legger jeg til flere bilder. Såh, ka døkk trur? Siter
Evelzz Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Skrevet 15. Mars 2009 Han er jo perfekt! LOLA, kom til Bergen og still han snarest..! Han er enkelt og greit, supernydelig! ;D Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2009 Nåå han er jo bare kjempe søt Takk takk Han er jo perfekt! LOLA, kom til Bergen og still han snarest..! Han er enkelt og greit, supernydelig! ;D Har ikke vært i bergen på maaange år, så er vel påtide snart ja! Han er jo supernydelig, kan ikke si noe på det altså ha ha:wub: ____ Har tatt litt flere bilder, ikke perfekt enda, men ikke sååå ille da? Har lagt ut litt flere på bloggen Siter
Gjest Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Skrevet 15. Mars 2009 Hadde tenkt å kommentere det kule kakebildet - men de siste bildene av possering og sitte bamse tok pusten fra meg.. Han er vakker altså! Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2009 Hadde tenkt å kommentere det kule kakebildet - men de siste bildene av possering og sitte bamse tok pusten fra meg.. Han er vakker altså! Åååå så koselig å høre altså, tusen takk min lille stolthet dette her Siter
Midas Skrevet 21. Mars 2009 Rapporter Skrevet 21. Mars 2009 Gud for en nydelig prikk!! Jeg hadde en langhåret BM Colliehann som het Casper Fantastisk fint navn synes jeg, passer godt til den vakre gutten din Siter
Milla-5 Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Gratulerer på etterskudd til Casper! Var og stalket bloggen din ; dette bildet var råkult. Jeg måtte bare le. I skinnstolen og alt! Råtøff kake! Kjempe fin kake Siter
Lola Pagola Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2009 Takk folkens Var og besøkte oppdretter i påsken, her er et lite familiebilde Legger inn flere når jeg kommer til data med photoshop (ikke det beste bildet dette da, begge var noe ukonsentrerte) (casper med halsbånd) Siter
Maja&Twinki Skrevet 13. April 2009 Rapporter Skrevet 13. April 2009 Kjempefin prikk! Nammis kake Siter
Lola Pagola Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2009 Kjempefin prikk! Nammis kake Tusen takk Og kaken falt i smak hihi Forresten har bloggen fått ny addresse, http://dalmatiner.vgb.no/ Lettere å huske enn ett tall (www.26657.vgb.no som den var før) Litt flere bilder: Siter
Synne N Skrevet 13. April 2009 Rapporter Skrevet 13. April 2009 Råtøft bilde! Casper virker som en kul fyr Siter
Lola Pagola Skrevet 14. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2009 Takk Han er virkelig kul ja, ha er drømmehunden min, han er heeelt perfekt for meg 1 Siter
Debbie Skrevet 14. April 2009 Rapporter Skrevet 14. April 2009 Fineste Casper, kul dude.. Håper vi treffes igjen snart.. Siter
Anita F Skrevet 14. April 2009 Rapporter Skrevet 14. April 2009 Tror han er helt perfekt for meg også! So om han plutselig er borte, trenger du IKKE lete hos meg! Siter
Lola Pagola Skrevet 18. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2009 Fineste Casper, kul dude.. Håper vi treffes igjen snart.. Det håper jeg og Tror han er helt perfekt for meg også! So om han plutselig er borte, trenger du IKKE lete hos meg! Tror ikke han ville lidd noen nød hos deg heller! Men neeeei du må ikke stjele elsklingen min Men han må jo komme på besøk og leke med ditt nye håp. Siter
Lola Pagola Skrevet 26. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2009 Litt sånn bilder fra idag Synes han er sååå søt når han er varm Here comes the sun Siter
Tuskelusken Skrevet 26. April 2009 Rapporter Skrevet 26. April 2009 Åh, han er så fin! Liker så godt dalmantinere. Siter
Evelzz Skrevet 26. April 2009 Rapporter Skrevet 26. April 2009 Lolaaaaa Jeg ville bare si at vi har sol her i vest og... *hint hint* Siter
Lola Pagola Skrevet 29. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2009 Åh, han er så fin! Liker så godt dalmantinere. Tusen takk Dalmatiner er en fantastisk rase. Lolaaaaa Jeg ville bare si at vi har sol her i vest og... *hint hint* He he he he kommeeeer! Seriøst så er det lenge siden jeg har vært i bergen nå, så har lyst til å ta en tur en eller annen gang. Får se hvordan det blir i sommer, pappa pleier ofte å dra på en biltur rundt i norge etter vi har vært på "ordentlig" ferie, så kanskje turen kan gå vestover i år, har veldig lyst til å treffe deg, og Tiiiiia! Har nemlig ikke noen særlig gode opplevelser med dobbere dessverre, første hunden jeg husker fra jeg var liten var en doberman som jagde meg og pappa på havnen i københavn, vi var heldigvis på sykkel. Og naboen da vi flyttet til Norge hadde en illsint understimulert dobertispe som vi var livredde for skulle drepe hunden vår. Tia må gi meg et nytt syn! (det har forandret seg nå uansett da, vet at ting ikke er svart hvit, og at jeg bare har vært uheldig. Er jo bare to tilfeller dette her, og jeg må bare innrømme at doberman har sneket seg litt inn på listen over hunder jeg gjerne kunne tenke meg engang. Tia sin skyld ) Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 I dag :-) Endelig paralelle ben Han er 14 mnd nå La godbit på terrassen foran for å få ham til å se fremover mens jeg tok bilder. Siter
Recommended Posts