H P Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Fantastisk kjekk 7-åring Gratulerer med dagen, Casper! 1 Siter
Cattn Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Han er så flott!!! Gratulerer masse med dagen Casper! Gleder meg til å treffe deg en dag 1 Siter
Debbie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Har jeg blingsa?? For på Fb står det da 6år? Men uansett, grattis til herlige vakre CASPER 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Har jeg blingsa?? For på Fb står det da 6år? Men uansett, grattis til herlige vakre CASPER Nei, av en eller annen grunn kommenterer alle på et gammelt bilde. Ganske irriterende egentlig (neida, er kjempekoselig at folk ser på gamle bilder ) Var ei som satt og så i gamle album, så da havnet det på toppen, og det var et bursdagsbilde :-) 7 år er riktig! OG TUSEN TAKK FOR GRATULASJONER, HILSEN CASPER! føler jeg har smurt bilder utover hele internett nå, men en bursdag kan jo ikke gå upåaktet hen 2 Siter
Red Merle Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Gratulerer med 7 års dagen til Casper :D ;D 1 Siter
PrimaDonna Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Ååååååååh! Gratulerer med dagen, Casper! 1 Siter
Tekopp Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Gratulerer med overstått! Og utrolig stilige bilder av han forran grafittien, digger det! 1 Siter
Sunlily Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Åååhe! Casper Gratulerer med vel overstått til favoritt dalmisen! 1 Siter
Monikawt Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Gratulerer så mye med gårsdagen Casper!! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/ Jeg elsker de bildene der! 1 Siter
Red Merle Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Nydelige, vakre og kjekke Casper 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Tuuuuusen takk for de koselige bursdagshilsningene, Casper takker stort! Siter
Shlush Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Skrevet 14. Mars 2015 det er en skam at vakre Casper ikke har valpiser etter seg :-D Han er både snill og vakker!! 1 Siter
13de Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Grattis med overstått! 7 år?! Urolig som tiden går! Han blir jo bare flottere og flottere Casper 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 8. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2015 det er en skam at vakre Casper ikke har valpiser etter seg :-D Han er både snill og vakker! Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uansett. Valpene må jo dessverre ha en mor og Grattis med overstått! 7 år?! Urolig som tiden går! Han blir jo bare flottere og flottere Casper Ja er innmari rart å tenke på, tiden går så alt for fort! Enig med deg, han blir ikke styggere med årene! _____________________________ I påsken var vi som vanlig i Danmark, og koste oss i de fine skogene :-) flere bilder her om noen er interessert http://lolapagola.com/easter-in-denmark-2015/ Gladeste dyret i denne skogen! DETTE synes jeg er moro å se! Han utfolder seg som før i skogen, og jeg merker minimalt til at han har vondt i ryggen sin. Etter første tur løs i skogen hadde han litt vondt om natten, våknet av at han gikk rundt og bar seg, og jeg hadde glemt smertestillende hjemme, har ikke hatt bruk for på månedesvis. Men morgenen etter var han helt fin igjen, og på tur hoppet og spratt han og var ikke begrenset i det hele tatt. Ikke noe mer stølhet natten etter heller :-) Han kaver seg heller ikke opp i sengen for tiden, han klatrer, det er og godt å se! Krysser fingrene for at dette fortsetter. 12 Siter
Gjest Skrevet 8. April 2015 Rapporter Skrevet 8. April 2015 Nydelige bilder, Casper er så flott! Siter
Ina Bø Skrevet 8. April 2015 Rapporter Skrevet 8. April 2015 Nydelige Casper! Dalmantinere er så fine og høyreiste 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 11. April 2015 Rapporter Skrevet 11. April 2015 Der så det veldig fint ut å gå tur! Også så fint at du ikke merker så mye til ryggen hans 2 Siter
Stine Skrevet 11. April 2015 Rapporter Skrevet 11. April 2015 Han er så fin! Og for noen flotte bilder 1 Siter
Recommended Posts