LinL Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2014 Flotte bilder altså! Casper er vakker 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Blir ikke mye bilder om vinteren, men skulle ta av noe annet så da ble det ett av Casper og :-) søt siden 2008 han der 9 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Hva ER det med disse dalmatiner-gutta og blikket deres? 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Varme og inderlige øyne Han ser virkelig alt! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2015 Denne vinteren føler jeg at jeg har klart å utnytte ganske bra, til tross for at jeg ikke er noe vinter-menneske. Men fant frem skiene, og med en bil som fungerer har vi vært oppe på ski stort sett hver dag i ukedagene (i helgene er det for mange hunder og mennesker til at det blir koselig, det går jo i en viss fart liksom ) Men nå tror jeg ski-sesongen er over for min del, har blitt for hardt, så det blir vondt å bremse. Så da overtar sparken, for sparføret der oppe er supert nå. Men ønsker meg en bremsematte da, tror jeg Også et instagram bilde, Casper nyter solen både ute og inne https://instagram.com/jesusisjustaguythatcutsmylawn/ 8 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Han er så flott Han er så fin! For en flott kar Han er så lekker. Finingen Vakker Tusen takk! Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Han er fin Misunnelig på sparkeføre, tror ikke det finnes noen områder man kan bruke spark rundt her Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Han er fin Misunnelig på sparkeføre, tror ikke det finnes noen områder man kan bruke spark rundt her Takk ^^ Ja det skal denne byen ha, de legger godt til rette for vinteraktiviteter altså :-) Det er flere kilometer oppmåkt parallelt med skiløypene oppe i marka, og masse veier rundt om der det ikke strøs. Og skiløypene kan og brukes når det er såpass hardt som det har vært (men det gjør jeg bare når det er veldig lite folk ute da). Siter
13de Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Skrevet 25. Februar 2015 Flink fotograf og nydelig hund, som alltid! 1 Siter
ceccy Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Skrevet 26. Februar 2015 Han er så vakker! Bare synd jeg ikke kan bruke han på mine linjer 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2015 Flink fotograf og nydelig hund, som alltid! Tusen takk! Han er så vakker! Bare synd jeg ikke kan bruke han på mine linjer Ja det er veldig synd... for du skulle gjerne få brukt ham Tusen takk! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Han er veldig kjekk! 1 Siter
ceccy Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Tusen takk! Ja det er veldig synd... for du skulle gjerne få brukt ham Tusen takk! Det tar jeg som et kompliment Tusen takk 1 Siter
Guest Klematis Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Han er veldig staselig og flott Siter
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Så herlig med en flott vinter Jeg har hatt lyst til å prøve å stå på ski med Tidi, men jeg er redd det kommer til å gå kjempe fort Flere bilder 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/ 23 Siter
rosinbolle Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Gratulerer med dagen! For en fining han er! 1 Siter
Recommended Posts