Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Jeg har hatt en liten valp på besøk en uke, det var kjempekoselig :) Casper synes nok og det, selv om han ikke skjønte hvorfor hun fikk så mange måltider :P Så han fikk 3 han da (og hun 4), så det ikke skulle bli alt for urettferdig :P

Her er litt bilder, de får komme i Casper sin tråd :)

flere bilder her http://lolapagola.com/blog/

lolapagolaCirka-onsdag-2014-06-04-147sig

lolapagolaCirka-torsdag-2014-06-05-054si

Cirka-fredag-2014-06-06-010.jpg

Cirka-fredag-2014-06-06-017.jpg

Cirka-fredag-2014-06-06-020.jpg

Cirka-fredag-2014-06-06-029.jpg

Cirka-fredag-2014-06-06-035.jpg

Cirka-fredag-2014-06-06-130.jpg

Cirka-tirsdag-2014-06-03-006.jpg

2014-06-07-057.jpg

lolapagolaCirka-onsdag-2014-06-04-132sig

lolapagolaCirka-onsdag-2014-06-04-079sig

lolapagolaCirka-onsdag-2014-06-04-028sig

lolapagolaCirka-onsdag-2014-06-04-012sig

http://lolapagola.com/massiv-valpespam/

OMG, så mange prikker, så nydelige bilder!

Jeg syns jeg må få hilse på neste gang dere er i Danmark!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

Det er jo bare å kjøpe en valp, og levere tilbake når den begynner å bli stor. Gjenta.

:P

Akkurat passe størrelse på dem for tenk :D tispene er ofte ikke så store, kommer litt an på hvor du kjøper fra :)

Har laget en facebookside, bare fordi jeg kan :P har tidligere brukt profilen til Casper til å legge ut bilder og sånn, men ble litt ryddigere med en side :P

LINK

keep-calm-and-like-our-page-20.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vært i lofoten, her er pittelitt bilder :) legger ut resten på bloggen etterhvert.

Sauer er gøy!

Lofoten-2014-2014-07-07-293.jpg

fantastiske strender

Lofoten-2014-2014-07-07-122.jpg

Lofoten-2014-2014-07-07-035.jpg

I midnattsolen

Lofoten-2014-2014-07-06-223.jpg

Lek med alaska huskyen Reisa i midnattsol

Lofoten-2014-2014-07-06-171.jpg

Hale i midnattsol :P (ser mørkere ut enn det var...)

Lofoten-2014-2014-07-06-155.jpg

Denne er til deg, @Kangerlussuaq

Lofoten-2014-2014-07-08-170.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger :D

Casper har en skikkelig sosial sommer, nå for tiden er det lek med bestisen Tira, og passhunden Rosa (dsg) som gjelder :) dachsen Sniff har akkurat dratt, men på fredag kommer bedlington terriren Oppe på besøk.Digger alle hundene max, men all omgangen med de forskjellige rasene og individene får meg virkelig til å innse hvor full klaff jeg har fått med min Casper, jeg er sykt heldig, rett og slett, vi er virkelig på bølgelengde. Bare et lite blikk, og han skjønner akkurat hva jeg vil, og omvendt.

Rosa-Tira-Casper-2014-07-19-197.jpg

Rosa-Tira-Casper-2014-07-19-180.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det har vært en "hundete" sommer, men likevel er dette første gangen han leker med Nala i sommer :) gjensynsgleden var stor, bestevenner for alltid det der :wub: og selv om han leker bra med andre raser, så er det virkelig ekstra gøy å se to av samme rase leke sammen, de snakker 100% samme språk :)

http://lolapagola.com/playtime-nala/

Litt bilder:

Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-

Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-

Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-

Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-

Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-

Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-

http://lolapagola.com/playtime-nala/

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Siden sist har vi vært hos dyrlegen, fordi han ble så innmari stiv og hadde vondt etter å ha lekt med Nala (forrige post). Kort fortalt viste røntgen en ryggskade (eller hva man skal kalle det, er vel det, fordi det er ikke medfødt), to veldig trange virvler bakerst mot halen. Så nå har han gått på metacam i 12-13 dager, og i morgen skal vi til dyrlegen igjen, så får vi se hva vi gjør videre. De som er interessert kan lese mer her. Men var ikke det jeg skulle skrive om da, jeg skulle bare legge inn noen bilder :P men følte at det måtte skrives om i tråden hans og.

All-hail-Johnny-take-I-2014-08-31-034.jp

Gullet gjør "blubbe"-poseringen sin... :-)

All-hail-Johnny-take-I-2014-08-31-069.jp

Lilyhammers to store sønner

All-hail-Johnny-take-I-2014-08-31-012.jp

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser fortsatt like gjennomført fornøyd med tilværelsen ut da :D

Finingen! Nico har en liten dalmatiner-bamse som heter Casper, har jeg nevnt det? :P

Ja han er happy-happy! Håper dyrlegen sier ja til at han kan burne en tur på jordet i morgen, han er virkelig sprekkferdig etter så lang tid i bånd!

Nei det har du ikke nevnt, så koselig! :D Casper føler seg beæret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er happy-happy! Håper dyrlegen sier ja til at han kan burne en tur på jordet i morgen, han er virkelig sprekkferdig etter så lang tid i bånd!

Nei det har du ikke nevnt, så koselig! :D Casper føler seg beæret!

Det blir bra for han!

Vet ikke om han ville følt seg beæret hvis han visste hvor brutalt Mini Casper blir behandlet. Hun sover med han i bilburet da, og han var med på utstilling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nytt innlegg i bloggen

Jordet-september-2014-09-20-033.jpgCasper gruer seg til vinteren, hva skal han spise da, liksom... eller, det blir jo ikke noe problem, for da går han og spiser snø hele turen :P

Sniff-og-Casper-jordet-september-2014-09

Jordet-september-2014-09-20-143.jpg

Vi koser oss med jordene, og håper de ikke blir pløyd på en stund. Mange er allerede pløyd, synes de begynte tidlig i år, men heldigvis fortsatt endel å ta av :)

Ellers virker Casper ganske frisk og rask, merker ikke noe til ryggen egentlig, og ingen tegn på smerte. Men... han halter både her og der, er liksom ikke noen spesiell fot, slik det var før vi utredet ham, så noe er det jo fortsatt. Altså, det er jo et tegn på at han har vondt da, men mente mer at han hyler ikke ved berøring og trekker seg unna, slik han gjorde. Fikk med bilder hjem fra veterinæren, men cd'en var tom, så da må jeg få en ny, samt få det skriftlig at veterinær anbefaler kiropraktor og akupunktur osv. Skal jeg tippe så har han nok en låsning eller to ett eller annet sted, sammen med stramme muskler. Så jeg tror og håper mye (alt?) løser seg med litt behandling. Har fått anbefalt en flink dame, så da må jeg bare få fikset bilder og papirer i neste uke. Har ønsket meg back on track dekken til bursdagen min (som er veldig snart), så da skal han få bruke det og (får jeg det ikke kjøper jeg selv, men da har jeg iallefall vært flink og ønsket meg noe spesifikt :P ).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...