LinL Skrevet 23. August 2012 Rapporter Skrevet 23. August 2012 Tusen takk! Ja det skal jeg gjøre! Har ikke funnet noe sted å bo enda dessverre, så Casper har ikke fått markert i Lillehammer enda Det er ikke "bare bare" å finne seg noe her nei desverre, brukte lang tid i år jeg også på å finne meg noe, å Aro er jo bare på størrelse med ei rotte Men, det ordner seg for snille piker, og prikker Siter
Lola Pagola Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Jeg er nok ikke så veldig snill, det har ikke ordnet seg enda iallefall Bilder! Oppstrekking Casper vil børstes mer på rompa wubbaen må med på fjelltur! synkrontigging 3 Siter
Whoopsis Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Sjekk de vakre prikkene a. 2 Siter
Guest LXT Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Kjekkas han Casper altså! Fine bilder også Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Nydelige casper! har han fått det nye dekket? (er det det som er bilde av?) Vil gjerne se mer av det Siter
Teserere Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Han er bare så flott. Perfekt fordelig av prikker 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2012 Han er så peeen Kjekkas han Casper altså! Fine bilder også Kjekkas! Han er bare så flott. Perfekt fordelig av prikker Digger dere! tusen takk! Nydelige casper! har han fått det nye dekket? (er det det som er bilde av?) Vil gjerne se mer av det Nytt mandig dekken ja! Her er det masse bilder Siter
LinL Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Fine Casper Sånn burde jeg kjøpe til Aro, med mulighet til å dekke ørene. Holder det seg der når han er i bevegelse? Siter
Lola Pagola Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2012 Fine Casper Sånn burde jeg kjøpe til Aro, med mulighet til å dekke ørene. Holder det seg der når han er i bevegelse? Det tviler jeg egentlig på, gled litt ned da jeg tok bilder og Men kanskje om han hadde hatt en størrelse større så... 1 Siter
LilleZara Skrevet 23. September 2012 Rapporter Skrevet 23. September 2012 Skikkelig handsome prikk du har altså! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Skitne glade hunderJordetWeeeeee!Revsjøen Siter
MegaMarie Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Utrolig fine bilder! Du er virkelig blitt en flink fotograf! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Utrolig fine bilder! Du er virkelig blitt en flink fotograf! Tusen takk, det var veldig koselig skrevet! Siter
Bananen Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Han er så fin og "stram"! Herlige bilder. De er så, uhm, vivid? Hva blir det norske ordet, da? Levende? Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Casper er en av de sonenhundene jeg aldri har møtt, men som er skikkelig glad i! Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Tusen takk dere! <3 Casper er en av de sonenhundene jeg aldri har møtt, men som er skikkelig glad i! Åååå! Søte deg Ble nesten litt rørt nå! Siter
Recommended Posts