Bjerknez Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Det øverste portrettbildet var herlig Rocket! Flott komponert og flott skarphet! Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Jeg har fått 60mm micro i hus og det er MORRO!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 DIGGER DET Anita! Råkult! ...og ditt også Viviere - wow! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Manipulasjonsbilde:-) Synes det ødela litt at munnen gikk over fingrene, men klarte ikke få det til på en annen måte Jeg har denne personen på fb! flirte godt når jeg så bildene! Herlige morsomme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Bjerknez: jeg syns det øverste bildet ditt i innlegg 1098 var knallbra! Skulle gjerne hatt det som skrivebordsbakgrunn på pc'en altså! Det var utrolig fint, jeg liker bilder av dramatisk vær :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Takk for det MiO Send meg PM med mail adressen din samt gi meg nøyaktig oppløsning på skjermen du bruker så kan jeg sende deg bildet som bakgrunn. Hvis du da lover og ikke bruke bildet til nettopp annet enn dette og ikke selger det videre eller legger det ut på nett uten å spørre om lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Storfugl i metall. Øverste har lukker 1/800 sek., Nederste 1/200 sek., her ville jeg vise propellene i fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Ooooo, hallo luftfarts-spotter-bilder! Hvis du vil ha konstruktiv kritikk: Bilde 1 lider av å være motlysbilde. Du ser helikotperkroppen blir "i skyggen" på en måte. Da mister vi detaljer, spesiel på den mørkeblå delen. Det kan du jo ikke gjøre så mye med, annet enn å stå på andre siden til neste gang ( ) og/eller hatt lengre lukkertid. Jeg likte veldig godt plasseringa og himmeln rundt Nederste tenker jeg hadde blitt enda bedre med lavt blendertall så bakgrunnen ble mer diffus. Detaljene stjeler oppmerksomheten fra helikopteret. Evt hatt enda mer zoom så helikopteret bestod av en større del av bildet. (Ikke alltid like nødvendig, er det fine omgivelser så kan de ha både fokus og utgjøre hele bildet, men de var jo ikke enestående her da ). Bare for å gi et bittelite eksempel (endog ekstremt ) Finn flyet liksom! Men fin bakgrunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Morsomt bilde, Soppen, men det var steike synd at den svarte hunden blir litt borte i den mørke skyggen på steinen bak. Peggytrynet tar seg godt ut som vanlig, da.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Ooooo, hallo luftfarts-spotter-bilder! Hvis du vil ha konstruktiv kritikk: Bilde 1 lider av å være motlysbilde. Du ser helikotperkroppen blir "i skyggen" på en måte. Da mister vi detaljer, spesiel på den mørkeblå delen. Det kan du jo ikke gjøre så mye med, annet enn å stå på andre siden til neste gang ( ) og/eller hatt lengre lukkertid. Jeg likte veldig godt plasseringa og himmeln rundt Nederste tenker jeg hadde blitt enda bedre med lavt blendertall så bakgrunnen ble mer diffus. Detaljene stjeler oppmerksomheten fra helikopteret. Evt hatt enda mer zoom så helikopteret bestod av en større del av bildet. (Ikke alltid like nødvendig, er det fine omgivelser så kan de ha både fokus og utgjøre hele bildet, men de var jo ikke enestående her da ). Takk:) Ja, jeg fant flyet:D Det var liksom ikke så mye tid til innstilinger, for helikopteret var der akkurat bare da. Så jeg konsentrerte meg om lukkerprioritet. Men ser poenget ditt. Jeg rakk akkurat å løpe ut på veranda med kamera. Har vært litt bortskjemt med polfilter, men dette er en 52 mm linse som det filteret ikke passer til. Men tror det hadde hjulpet godt. Har redigert litt i farger, lys og kontrast, ellers hadde det vært enda mørkere. Nå går det vel noen år til neste linjekontroll, så jeg får sikkert ikke en slik anledning igjen. Kanskje jeg får prøve meg på å blure ut bakgrunnen i Elements? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Redigering må du ikke spørre meg om, for da blir jeg litt sånn - jeg laster opp rett på flickr fra minnekortet. Men du har iallefall gode tanker, det skal jeg gi deg, mye mer tålmod enn meg Neste linjesjekk trenger du ikke vente på, bare still deg opp på nærmeste flyplass eller helipad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Det øverste portrettbildet var herlig Rocket! Flott komponert og flott skarphet! Veldig bra! Takk takk Var skikkelig heldig med bildet der ja, modellen er ganske livlig av seg så vanskelig å få skikkelig gode bilder av henne Eneste jeg føler irriterer meg med bildet er at albuene ble kuttet, greier ikke å bestemme meg om det hadde vært bedre om det ikke hadde blitt kuttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Her er dagens bidrag etter en liten fototur til Mærrapanna utenfor Fredrikstad i dag: Kamera: Canon 5D Mark III Optikk: EF 16-35mm f/2.8L Lukkertid: 30sek. Blender: f/13 ISO: 50 Filter: Lee Big Stopper 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Flott bilde Bjerknez, jeg liker feelingen av å bli sugd inn i det. Og så likte jeg godt gråfargen og mønsteret på svaberget. Jeg har krabbet rundt i fjorårets kvast i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Takk for det AnitaW Et par bilder til jeg tok i dag på samme sted: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 digget det siste bildet ditt bjerknez Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Takk for det AnetteH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Likte bildet Vivere. NYDELIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Nydelig bilde Vivere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 For et fantastisk bilde, Vivere Der har du kunst som jeg kunne tenkt meg på veggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Veldig flott! Er det behandlet, eller var lyset slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Veldig flott! Er det behandlet, eller var lyset slik? Bittelitt toning bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts