Gå til innhold
Hundesonen.no

Den glade snøprins - Pearls Legacy Focus


13de
 Share

Recommended Posts

Ja, hvem skulle tro det, endelig er tiden inne for at jeg får hund igjen. Har vært litt av et puslespill, men nå er alle bitene på plass og jeg flytter 9. mai til en leilighet jeg kan ha hund. Tenk at jeg da skulle være så heldig at Alzenas fikk valper sånn at jeg bare må vente et par uker fra jeg flytter til hunden er i hus, det må vel kalles god timing!

Jeg har jo siklet på henne Snøprinsessa Enya siden hun ble født, men jeg hadde ikke turd å håpe på at min valp faktisk skulle bli hvit, men det ble den altså, i dag har jeg valgt og det blir onkel blå. Jeg får desverre ikke besøkt valpene før jeg henter da @Alzenas bor langt ute i hutaheiti;-) og får å komme der opp fra DK må jeg minst ha to overnattinger selv om jeg tar fly:-D

Men Alzenas har vært utrolig hjelpsom og flink og holdt meg veldig godt oppdatert, kunne ikke ønsket meg en bedre oppdretter!

Stamnavnet vi har blitt enig i er Focus, men har ikke helt bestemt meg ennå om det blir Lucas, Max eller Leo som blir daglignavnet. Jeg er superspent og kan nesten ikke vente lenger på hverken å flytte eller å få whippeten min. Dette blir min første whippet og jeg har store forventninger. Håper alt går etter planen. Jeg gleder meg til å reise opp med @Sprettballen og hente hver vores valp.

Både jeg og ALzenas har hatt på følelsen at det ble akkurat onkel blå helt siden han blev født, men jeg har ventet til i dag for å se an personligheten. Vi hadde rett begge to på denne fornemmelsen. Jeg føler meg faktisk litt lettet nå når beslutningen er tatt.

Kommer nok flere bilder etterhvert;-)

11160518_10152700029606968_959713733_n.j

  • Like 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, hvem skulle tro det, endelig er tiden inne for at jeg får hund igjen. Har vært litt av et puslespill, men nå er alle bitene på plass og jeg flytter 9. mai til en leilighet jeg kan ha hund. Tenk at

Skulle visst ikke sagt det med smertefritt, nå var plutselig det ikke mulig å legge flere bilder opp...upload too big... Prøver igjen;) Endelig et bilde som ble godtatt:) Lucas 5 måneder. Dessverr

Vel, kan ikke akkurat si at ventetiden flyver avsted, men dagene tråkler nå avgårde da. Og jeg synes bare hunden blir finere for hver dag som går, håper det fortsetter sånn:-) For ca en liten uke

Posted Images

Gleder meg til å hente valp sammen med deg :) Blir spennende å følge kullbror videre! Både på face og her :) Regner med det blir mye hunde-og valpeprat på turen! Kjempekjekt å ha noen å være sammen med de timene vi har foran oss på flyplassen! Og kanskje litt ekstra trygghet for de små og være to en stund :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle de koselige hilsningene!

Det er riktig at onkel blå er fra E-kullet @Justisia. Navnene har tema fra fotoverdenen:-)

Først tenkte jeg på Blitz og Zoom, men da en annne sonis kom meg i forkjøpet på Blitz kom jeg på Focus og det likte Alzenas også, så da ble det:-D

@Sprettballen. Kjekt du foreslo at vi kunne prøve å ta samme fly, og det gikk jo bra! Jeg tror det kan gi hvalpene ekstra trygghet viss vi kan sitte sammen, da kan de jo lukte hverandre så håper det går i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle de koselige hilsningene!

Det er riktig at onkel blå er fra E-kullet @Justisia. Navnene har tema fra fotoverdenen:-)

Først tenkte jeg på Blitz og Zoom, men da en annne sonis kom meg i forkjøpet på Blitz kom jeg på Focus og det likte Alzenas også, så da ble det:-D

@Sprettballen. Kjekt du foreslo at vi kunne prøve å ta samme fly, og det gikk jo bra! Jeg tror det kan gi hvalpene ekstra trygghet viss vi kan sitte sammen, da kan de jo lukte hverandre så håper det går i orden!

Liker Fokus til hverdags jeg også :)

Og kremt.. valp uten h :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst litt gammeldags med navn, dessuten er jeg jo like interessert i biler som hunder og vet ikke om jeg vil rope et Ford navn etter den skjønne valpen min, LOL! Jeg syns Pearls Legacy Focus er veldig fint og dekkende, men bare Focus, jeg vet ikke:-)

Jeg bor jo i DK så derfor roter jeg litt med valp med og uten h av og til, så også jeg skrev ble på den danske måten (blev), men men, det er vel bare et tegn på at jeg føler meg hjemme hvor jeg bor :innocent:

Endret av 13de
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst litt gammeldags med navn, dessuten er jeg jo like interessert i biler som hunder og vet ikke om jeg vil rope et Ford navn etter den skjønne valpen min, LOL! Jeg syns Pearls Legacy Focus er veldig fint og dekkende, men bare Focus, jeg vet ikke:-)

Jeg bor jo i DK så derfor roter jeg litt med valp og valp av og til, så også jeg skrev ble på den danske måten (blev), men men, det er vel bare et tegn på at jeg føler meg hjemme hvor jeg bor :innocent:

Hvis du bare skriver h-valp, så retter sonen automatisk til valp, hehe. (derfor h+-) XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle de koselige hilsningene!

Det er riktig at onkel blå er fra E-kullet @Justisia. Navnene har tema fra fotoverdenen:-)

Først tenkte jeg på Blitz og Zoom, men da en annne sonis kom meg i forkjøpet på Blitz kom jeg på Focus og det likte Alzenas også, så da ble det:-D

Ah. Jeg tenkte automatisk at E-kull var navn på E.

Focus er helt klart et supert valg :) (både navn og valp)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en skjønn gutt! Det blir stas å se han vokse til! :) Du har litt av en vår /sommer å se frem til med ny boplass og hund :) Kjekt med så hjelpsomme oppdrettere! For noen er det vanskelig å skal reise langt for å komme på besøk, og ofte blir det oppsparing av selve hente-reisen, så det er så godt med oppdrettere som er hjelpsomme og kan gi folk en sjangs selv om man ikke får møttes på forhånd. :flowers:

Du får kose deg med vente tiden!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...