Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklamen på Hundesonen


Recommended Posts

https://www.google.com/settings/u/0/ads?hl=no&sig=ACi0TChnVh35A5PL_qorT9LwtL_OTPojw1X9b_7m8BzvCoKutCTkR3Xkp7hMm8zeaWl19VfZ_j16U6_wFL7a5gpvmvAjyekFs1z1VOB4rgi0YvRTaphh3LFoVI3uor5ZvWCyJDx_ScpxyieoQQCLzAtbLzCOWPcx_HCZXrLRW35Z5S5wsnIJu4E

Trykk på x'en til høyre på annonser du ikke vil se, velg irrelevant, også får du muligheten til å endre annonseinnstillingene dine. Hvis du har google-konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Får ikke håpe det er google annonser da, for de går etter hva som blir søkt på på pc'en

Jeg har i alle fall aldri noen sinne søkt etter villige jenter!

Hvis du hadde hatt et fjøs, så trengte du vel ikke reklame for fjøsbygging? Syns den traff midt i blinken jeg

Posted Images

@Pippin&Symra

Det er like hysterisk å angripe dette som det er å påstå at kvinneblader og sexy undertøy materialiserer kvinnekroppen, det blir bare dumt.

Det der avslører bare en total mangel på forståelse for hva vi snakker om her.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg også opp sånn "muslima.com" reklame. Internationalt muslimsk giftemål. Hva skjer?

Tidligere har disse reklamene vært nogen lunne relevante. For eksempen er den andre reklamen jeg har "lefdal", som jeg av og til besøker.

EDIT: Jeg valgte at annonsen var upassende. Så får se om det hjelper. Har også sjekket "interessene" mine på google, og ingen av dem dekker "muslima.com"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det ads som finansierer sonen, mener du at vi heller skal betale? For det andre er det ikke mulig å blokkere reklame på maskiner som står i nettverk, på jobben for eksempel.

Jeg har da ikke sagt noe om hva folk gjør på jobben? Jeg er på hjemme-PC og gjør vel forøvrig akkurat som jeg ønsker der. Hvis sonen ikke vil at folk skal bruke adblock, er det blokkere bruken, men det er ikke gjort, og da bruker jeg adblock med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt noe om hva folk gjør på jobben? Jeg er på hjemme-PC og gjør vel forøvrig akkurat som jeg ønsker der. Hvis sonen ikke vil at folk skal bruke adblock, er det blokkere bruken, men det er ikke gjort, og da bruker jeg adblock med god samvittighet.

Sorry. Jeg trodde du mente at alle burde løse problemet ved hjelp av adblock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Det sa jeg noe om i et tidligere innlegg i denne tråden.

Hverken du eller sonen er i noen posisjon til legge føring på hvem som bruker adblock og hvordan.

Tviler på at er avgjørende, uansett vil det bare være aktuelt for et mindretall blant brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken du eller sonen er i noen posisjon til legge føring på hvem som bruker adblock og hvordan.

Tviler på at er avgjørende, uansett vil det bare være en minoritet blant brukerne.

Nå har hun vel ikke akkurat prøvd å legge noen føringer, men poengtert hva en mulig konsekvens av at alle brukere benytter adblock er.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nå har hun vel ikke akkurat prøvd å legge noen føringer, men poengtert hva en mulig konsekvens av at alle brukere benytter adblock er.

Mine uoffisielle tall tilsier at 0,5% av verdens internetbrukere kjører adblock. Ser ikke helt hvordan sonen skal være i faresonen for at det skal bli 100% med det første. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel kun for den enkelte brukeren, ikke alle andre.

Er derfor jeg skrev alle medlemmene som får disse opp. Men jeg aner jo ikke om det vil virke.

Jeg har ikke sett dem selv enda. Men om eierne av forumet klarer å få bort enkelte reklamer, er jo ingenting bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor jeg skrev alle medlemmene som får disse opp. Men jeg aner jo ikke om det vil virke.

Jeg har ikke sett dem selv enda. Men om eierne av forumet klarer å få bort enkelte reklamer, er jo ingenting bedre enn det.

De vil kun forsvinne for den enkelte bruker da, om det er slik som det er blitt fortalt tidligere her, at det går på helhetsbruken til den brukeren, det har således ingenting med Hundesonen å gjøre.

Kommer det en ny bruker inn uten adblock vil de risikere samme problem.

Men det bør være mulig for eierene å gjøre noe med hvem som får reklamere på siden for å slik unngå endel upassende reklame.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil kun forsvinne for den enkelte bruker da, om det er slik som det er blitt fortalt tidligere her, at det går på helhetsbruken til den brukeren, det har således ingenting med Hundesonen å gjøre.

Men eneste sider jeg er inne på som omhandler muslimer er jo nyhetsartikler. Men det er kanskje vanskelig for google ads å skille disse sidene fra hverandre? Ikke vet jeg :P

Det gjør meg riktignok tingenting å få slike reklamer, jeg bare syns det er rart - spesielt siden jeg føler reklamene har vært ganske treffende tidligere.

Jeg bruker ikke ad-block, fordi jeg syns det er helt greit med reklame. Og innimellom dukker det opp noe jeg faktisk trykker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@linesuhr - for å spørre rett ut, ikke for å være frekk, men sende sreenshots/poste dem i denne tråden...får dere virkelig gjort noe med det eller er det mest for at underholdningsverdien og for at dere skal få stilt nysgjerrigheten?

Vi kan blokke enkeltannonsører.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at den var til meg, @linesuhr. Det var ikke så mange måter å formulere det spørsmålet sånn på hyrten og styrten, det var derfor jeg presiserte at det ikke var for å være frekk. Men men - hovedsaken er at ting blir fiksa så om jeg får en venn mindre får bare stå sin prøve for en god sak. :)

Sånn da har vel jeg sagt mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...