Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopys første mellompuddel-kull


Guest 2ne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gratulerer så mye med vel overstått! Høres ut som en perfekt start på livet for kvintetten. Er det bare jeg som tenker at 2ne burde ha et Puddelrock-navnetema? Appetite for Destruction, The Hair

Små fylliker

Posted Images

Jeg må bare legge til at jeg syns hun er en helt fenomenal førstegangsfødende. Det er ingen stress i det hun gjør, og hun gjør alt hun skal helt naturlig, det eneste jeg har gjort, er å veie de når hun er ferdig med å stelle de. Hun bryr seg ikke noe om at samtlige av husets beboere (utenom Nora) har vært innom og kikket, og hun har hatt ro nok i seg til å både sove en dupp, spise litt og drukket masse. Fineste lille bollungen :heart:

Nora er forvist til gangen, til hennes store fortvilelse. Pappa har vært ute og syklet med henne, så hun er egentlig sliten, men hun hører jo de små hos Leah, så hun syns hun burde ha vært inne der og sjekka en tur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er ferdig nå ja, så da ble fasiten 5 sorte valper, 3 hanner og 2 tisper :ahappy: Tispene har allerede blitt tinget, det samme har en hannhund, så da må jeg se over de andre valpekjøperne og høre om de vil ha hanne selv om de ikke er brune :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...