Gå til innhold
Hundesonen.no

Din hunds favorittgodbiter!


Mud
 Share

Recommended Posts

Leter etter godbiter som får Mozza til å dø på seg ( ev som overgår tisseflekker)

Loke var lett, en liten pinnekvast var nok.. Fiskepudding eller kattemat var himmelen.

Så hva er din hunds absolutte favoritt? Trenger inspirasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ett ord når det gjelder mine, i sær yngstemann: Alt

Disse, som fås kjøpt hos de fleste dyrebutikker er himmelen her i huset. Ellers er skinke-/baconost en stor suksess. Pølser, kjøttboller og annen menneskemat funker også bra

Frolic og tørka leverknekk er bare dritt, det må lukte MYE! Ostesnitzel, falukorv, kjøttkake, andebryststrimler, kylling, hamburger, ost og smøreost er godt, og det beste i hele verden er rå biff.

Tørket kyllinghjerte og -lever er Valpis sin ultimate favoritt, da finnes det ikke ro i rævva og hun hopper, klatrer, surver og styrer for å få. Sitt, dekk, sitt opp, dekk, sitt opp, stå sitt, stå, sitt, dekk... Jah.. IKKE treningsgodbit med andre ord, men finfin jackpot. Ellers går alt i grisen :lol:

Oabba slet jeg jo veldig med i beg, da var ølpølse det første hun virkelig trigget på. Nå begynner hun å ligne grisen hun også, men tørka hestehover (ja det firbente dyret man sitter på ryggen til) er favoritten så langt. Fikk det i posten idag, og etter en smakebit prøvde hun seg jammen på et lite tyveri, så de er nå trygt oppbevart i fryseboksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bruker frolic? Brukte det mye på Loke en periode, men opplevde at han ble dårlig i magen av det. Vet ikke om det bare var han?

De var veldig praktiske da... For meg som dør litt av v&h og som fryser ekstremt lett på fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er frolic ganske populært, bruker det veldig mye både på fellestreninger og ellers, men det er ikke noen superfavoritt selv om det går bra å bruke det. Dog slår det tisseflekker etc, så på vanlige turer duger det bra. Skal jeg ha litt ekstra trøkk så går det i soddboller (sånne små lyse), tubeost, kjøttkaker, karbonade, ovnstørket lever eller blodpølse. Kattemat er også supert, men syns det er så mye klin så bruker det mest til sporslutt. Jo mer det stinker, jo bedre er det.

Men, for det meste bruker jeg tennisball eller kamplek med Decoy. Det er verdt å gjøre alt for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i falukorv, pølse, ost og skinke. Vet om ei som fikk mye bedre kontakt med hunden sin etter hun begynte å trene med blodpølse (som også er en slager her, men veldig grisete!)

Jeg tror Mozza bare må lære sammenhengen mellom at du roper og godis. :) (Ja, for du sååå vel den fine innkallingen vår!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det Pedigree Schmackos Multi som er favoritten! De myke strimlene i gul pose som man kan dele opp akkurat som man vil. Hvit- og brunost, servelat og skinke funker også, men ingenting slår schmackos sier dyret!

Edit; la til navnet

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskepudding, blodpølse, pølse, frolic, kjøttdeig, brød, servelat, skinke, kattemat (tørrfor), ost, handlers treningsgodbiter, softies, karbonader, kjøttkaker, kylling, strimlet svinekjøtt...

retriever - det meste går ned. For trening på stua og belønning på tur jobber han bra for det vanlige fôret sitt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i falukorv, pølse, ost og skinke. Vet om ei som fikk mye bedre kontakt med hunden sin etter hun begynte å trene med blodpølse (som også er en slager her, men veldig grisete!)

Jeg tror Mozza bare må lære sammenhengen mellom at du roper og godis. :) (Ja, for du sååå vel den fine innkallingen vår!?)

I forhold til min hund kom din som et skudd...

Vi trener innkalling hver eneste dag, og frem til i dag har hun faktisk kommet som et skudd.. Men hun har begynt å oppdage verden og dermed muligheten for selektiv hørsel tror jeg. Tenkte jeg skulle trene innkalling i stua her i sted, men hun kom tassende bort, tok i mot godisen og gikk å la seg igjen. Sliten henne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...