Tins Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 (endret) Hei til november! Våkna til frost i morges, fikk nesten litt julestemning ? Endret 2. November 2019 av Tins 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Og her har vi fått 40 cm snø over natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Sitter på jobb og ser på finn annonser. Kan jo hende man kommer over en hund som man bare må ha. Tomt hjemme uten Bonita ? er på kveldsturer med ei god venninne og hunden hennes hver dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapras Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 (endret) Sitter midt i et vekterkurs. 10 timer i dag, 10 timer i morgen. Mens jeg drømmer om å kjøpe ny hund? Endret 2. November 2019 av Mrs.Fisken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Kjenner følelsen @AnkiogBonita:( Våknet til ett lite snødryss i dag, taket legges på den midlertidige garasjen. Selv tror jeg at jeg skal fyre opp i ovnen og pakke inn noen julegaver.. Har falt litt ut av oversikta ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufs Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Jeg sitter her og lurer på hvorfor maller er så utrolig populære ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 4 hours ago, Mrs.Fisken said: Sitter midt i et vekterkurs. 10 timer i dag, 10 timer i morgen. Mens jeg drømmer om å kjøpe ny hund? Tøft, så du er altså ikke en av oss som bare gleder seg til valpen blir voksen? Jeg gruer meg allerede til å kjøpe ny valp om noen år. Just now, Rufs said: Jeg sitter her og lurer på hvorfor maller er så utrolig populære ?? Og jeg sitter i sofaen sammen med min perfekte hannhund og lurer på hvorfor tisper er så mye mer populære enn hanner. Første dag det er skikkelig frost her hos oss. Flisa fant ut at snø er skikkelig kult og har insistert på å gå ut flere ganger bare for å løpe og spise snø. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piglet Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 3 timer siden, Tyttebæra skrev: Og jeg sitter i sofaen sammen med min perfekte hannhund og lurer på hvorfor tisper er så mye mer populære enn hanner. Fordi man kan kose hele magen til tisper Magekos er nemlig kjempeviktig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Noen som vet om noen som selger TURKIS sele?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 9 timer siden, Mrs.Fisken skrev: Sitter midt i et vekterkurs. 10 timer i dag, 10 timer i morgen. Mens jeg drømmer om å kjøpe ny hund? Hvordan gikk det med dachsen din? Usikker på om jeg fikk med meg hvis du har oppdatert om det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Akkurat nå, Piglet skrev: Fordi man kan kose hele magen til tisper Magekos er nemlig kjempeviktig. Man kan kose nesten hele hannhunden på magen og ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapras Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 3 timer siden, Tyttebæra skrev: Tøft, så du er altså ikke en av oss som bare gleder seg til valpen blir voksen? Jeg gruer meg allerede til å kjøpe ny valp om noen år. Ærke har blitt 4 mnd nå, og jeg merker selv jeg har roet meg kraftig ned. Stresser ikke mye lengre og tar ting mer som det kommer. Han har også blitt mye bedre. Roligere, og jeg leser han bedre nå. Slik at jo, jeg gleder meg til han blir voksen. Men jeg har litt lyst på ny igjen? Akkurat nå, Miloficent skrev: Hvordan gikk det med dachsen din? Usikker på om jeg fikk med meg hvis du har oppdatert om det! Har ikke oppdatert da jeg tenkte å vente. Men siden du spør, veldig hyggelig, så er det slik at jeg skulle egentlig levere han tilbake til oppdretter. Sto i stua hos henne og var klar for å levere han over. Men så sier hun at hun har funnet en løsning. Hun hadde funnet en kirurg, men han var opptatt på akkurat det tidspunktet. Slik at nå sitter jeg bare og venter på en telefon. Prøver å ikke tenke så mye på det nå, så får vi heller se. Skal på 16 ukers kontroll i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 2. November 2019 Rapporter Share Skrevet 2. November 2019 Akkurat nå, Mrs.Fisken skrev: Har ikke oppdatert da jeg tenkte å vente. Men siden du spør, veldig hyggelig, så er det slik at jeg skulle egentlig levere han tilbake til oppdretter. Sto i stua hos henne og var klar for å levere han over. Men så sier hun at hun har funnet en løsning. Hun hadde funnet en kirurg, men han var opptatt på akkurat det tidspunktet. Slik at nå sitter jeg bare og venter på en telefon. Prøver å ikke tenke så mye på det nå, så får vi heller se. Skal på 16 ukers kontroll i morgen? Har tenkt på dere? Håper det ordner seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tins Skrevet 3. November 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 Sitter i bil! Skal hjem igjen, hele veien fra Porsgrunn til Vindafjord, bah 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnauzernoob Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 (endret) Hei. Blir gjerne med i tråden. Øvd litt på innkalling med schnauzertispa mi i dag. Passer en valp på 14 uker i 3 uker, og han har kun hatt ett uhell inne. Så jeg er ganske fornøyd. Er ingen snø her, men superkaldt. Edit: Der ble det litt tissing inne ja. Endret 3. November 2019 av Schnauzernoob 2 uhell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tins Skrevet 3. November 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 2 hours ago, Schnauzernoob said: Hei. Blir gjerne med i tråden. Øvd litt på innkalling med schnauzertispa mi i dag. Passer en valp på 14 uker i 3 uker, og han har kun hatt ett uhell inne. Så jeg er ganske fornøyd. Er ingen snø her, men superkaldt. Edit: Der ble det litt tissing inne ja. The more, the merrier Kaldt her også, blir vel snø snart. Gleder meg til vinter, gruer meg til kulden og glattisen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 Sludd i lufta i Kristiansand i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 Regn, regn og atter regn her i Stavanger. Det våte vestland! Vi tok turen ut i skogen for litt løping, søk etter leke og litt lydighet underveis. Nå er Milo trøtt og jeg skal ta oppvask (for hånd!) siden oppvaskmaskinen har streiket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnauzernoob Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 Valpen har tissa 3 ganger inne nå. Må følge mer med etter han har tygd. Klør fælt i tenna nå. Jeg burde studere, men tar en forhåndspause først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 19 timer siden, Debbie skrev: Noen som vet om noen som selger TURKIS sele?? Jeg har kjøpt (nesten) turkis sele fra Hunter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 Synes Turkis og lyseblå ofte er like på seler, men vi får se hva jeg finner. Noen som har bilde av den turkise zero DC selen? GRATULERER til NORGE, og GUDEM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 21 timer siden, Debbie skrev: Noen som vet om noen som selger TURKIS sele?? om du skal ha tursele er Björkis sin nomesele fin i turkis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 Foreløpig ingen snø her heller. Var meldt det for et par dager siden, men ikke sett noe til det enda. Så her er det fortsatt bart og det gjør meg absolutt ingenting ? For meg kan snøen komme i begynnelsen av desember og så forsvinne på nyåret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piglet Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 21 timer siden, Debbie skrev: Noen som vet om noen som selger TURKIS sele?? Haqihana har en som heter arctic. Jeg er dårlig på farger, men jeg den er hva jeg ville kalt turkis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trill Skrevet 3. November 2019 Rapporter Share Skrevet 3. November 2019 8 minutter siden, Mardina skrev: Foreløpig ingen snø her heller. Var meldt det for et par dager siden, men ikke sett noe til det enda. Så her er det fortsatt bart og det gjør meg absolutt ingenting ? For meg kan snøen komme i begynnelsen av desember og så forsvinne på nyåret ? Kunne ikke vært mer enig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts