Guest *Kat84* Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 1. April allerede! Hvor ble mars av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Ånei. Nå er dagen kommet hvor ørti folk tror de er så sykt morsomme på Facebook og avisene lager den ene idiotiske aprilspøken etter den andre. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Og hvor ble mars av?? I hodet mitt er det 91. januar 2 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Sprøtt at det er april allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Helt galskap ? Ekstra rart å tenke på at mini blir 1 år denne mnd’en.. Han har jo nettopp blitt født! ?? (hilsen crazy mom, super in love with my baby!) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Akkurat nå, Ozzy skrev: Ånei. Nå er dagen kommet hvor ørti folk tror de er så sykt morsomme på Facebook og avisene lager den ene idiotiske aprilspøken etter den andre. Man skulle tro at det ble bedre og bedre gjennomført, men nei... Jeg liker egentlig ikke denne dagen, nettopp pga alle disse "kule" spøkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 I dag er dette lille frøet nærmere 1 år enn nyfødt, hele 7mnd blitt! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Fy søren. April og 12 minusgrader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2018 Just now, Teserere said: Fy søren. April og 12 minusgrader Her i Bergen har vi fortsatt områder med snø! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Jeg er fremdeles i Januar.... Snart sommer jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Fikk skikkelig frost i meg når jeg luftet hunder for en times tid siden. Nå fryser jeg sånn på beina at jeg ikke får sove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Efit peeps! ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 6 timer siden, Wachita skrev: Her i Bergen har vi fortsatt områder med snø! ? Æsj, jeg som håpa på å dra til en blomstrende Bergen badet i sol i morgen... April ja, WTF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Just now, Stine said: Æsj, jeg som håpa på å dra til en blomstrende Bergen badet i sol i morgen... April ja, WTF? Masse sol da! Vi har aldri sett så mye sol før ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Akkurat nå, Wachita skrev: Masse sol da! Vi har aldri sett så mye sol før ? Det er da noe ihvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Bikkjeskinnet prøver å narre oss med en aprilspøk. Han står ute og uler som en ulv. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Just now, Tricolor said: Bikkjeskinnet prøver å narre oss med en aprilspøk. Han står ute og uler som en ulv. Jeg tror du er blitt lurt av oppdretter. Det må da helt klart være en ulv da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Rolig start på dagen her. Kos med hundene i sofaen og "the ranch" på Netflix én episode til nå, så skal vi komme oss ut på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Er det vår nå da? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Søndag = heimebane til frokosten. Kjempeserie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 (endret) Akkurat nå, mushi skrev: Søndag = heimebane til frokosten. Kjempeserie! Jeg digger den serien av en eller annen grunn! Endret 1. April 2018 av Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 1 april- Dagen der jeg ikke tror på noen verdens ting... Det er minus 19 grader og Zök er 10 mnd i dag @Raksha 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Jeg skal iallefall holde meg unna kommentarfeltene under aprilsspøker på fb. Jeg klikker litt inni meg hvert år av de "smartingene" som bare må påpeke dagens dato og dermed ødelegger moroa. For det er jo moro å se hvordan folk som går rett på freaker ut i kommentarfeltene ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 10 timer siden, Wachita skrev: Her i Bergen har vi fortsatt områder med snø! ? Vi har nesten ikke snøfri områder vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 1. April 2018 Rapporter Share Skrevet 1. April 2018 Stor til @Raksha! I dag er jeg totalt utslitt. Var i familiebesøk i går. Veldig hyggelig, men ble ganske mange timer senere enn tenkt ? ble sittende å snakke med tanten og onkelen min etter de andre var gått. Var ikke hjemme før halv 2 i natt var tenkt å reise rundt kl 20 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts