Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

57 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg tror allikevel du er nærmere krenke-feels enn jeg er :P 

Krenket er ikke noe jeg noen sinne kommer til å bli :lol: Men det er et artig ord :P 

57 minutter siden, 2ne skrev:

AN er jeg glad for at romjulas lengste kjøretur er i dag. Ikke noe er som å kjøre på slapsete veier mens det regner :P 

Regner det? Her snør det. Mye. Og blåser... Jeg tror dette er dagen jeg skal være bare inne og lage noe mat av alt jeg har i kjøleskapet. 

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

Generelt sett er ingenting av den "gamle" humoren morsomt. Det er utdatert som så mye annet. Men jaggu er det mye nyere humor som absolutt ikke er morsomt også. Det er jo nesten konkurranse i hvem som klarer å trekke ting lengst mulig og gå mest over streken for hva som er greit. Da mister jeg interessen i hvert fall. 
Selv om det dårligste jeg har sett av humor noen gang må være når Eddie Murphy hadde sitt stand up show hvor han stort sett kun snakket om bæsjing og backsplash som trekker rumpa når han satt på do.
Forøvrig synes jeg Will Smith er langt dårligere humormessig enn Thomas Giertsen. Jeg takler ikke den gaulinga. Han har egentlig ikke utviklet seg innmari mye siden Fresh Prince dagene. :P 

Nei, det er ikke all moderne humor som går hjem her heller gitt... som sagt er jeg vel bare ei sur, gammal røy :aww: Rumpehumor og mobbing er og blir lite morsomt liksom. Jeg har sansen for gode parodier da :P Som Vikingane :D 

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg bruker kun Opera. Jeg synes den er mer stabil enn for eksempel Exporer. Den er bare plagsom synes jeg :P 

Jeg liker jo heller ikke Explorer, men må man så må man... skjønt for litt siden fikk jeg sånn "script"-varsel og da stoppet jo alt opp. Møkk... 

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

Ja jøss... Jeg gav det en måned eller to hvor jeg tenkte på at jeg ikke hadde vondt og alt bare var fint jeg da. Som forventet gikk jeg som et krokrygget troll og klarte knapt å røre meg på lang tid etterpå. 
Så jeg vet ikke jeg hvem som var mest kompetent av meg og legen der :aww:

Du prøvde nok ikke nok, egentlig :aww: 

Willy irriterer vettet av meg akkurat nå... han vandrer rundt og piper... det hjalp litt med et godbitsøk på stuegulvet da, men hvor lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyn har fått løpetid, så det vil si i normalt intervall på 6-7mnd, noe jeg var veldig spent på til tross for at de fleste fortsetter som normalt :) 

Plukket ut ene tanna som hang ut av munnen på Floss, nå har hun mistet alle øvre fortennene :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
11 hours ago, 2ne said:

Jeg kunne funnet på å le av noen av politisk ukorrekt-vitsene, tror jeg. Jeg har ikke spilt det, så jeg veit egentlig ikke mer enn hva som står i avisene. Men det har jo blitt litt verdensmesterskap i krenking, sånn generelt, så hvorfor skulle ikke folk noie seg og snurpe lepper og fnyse i barten over å bli fornærma av et spill som HETER politisk ukorrekt, liksom? Jeg mener, det bør være et realt hint i navnet? Men vi slår oss litt på brystet og skal være så ordentlige nå, og glemmer alle alle barna-vitsene vi har dratt som antageligvis ikke var noe spesielt mer politisk korrekte enn spillet, f.eks. 

Poenget mitt var egentlig at humor er svært subjektivt, omtrent som skjønnhet :P At folk ler ofte er forøvrig ikke nødvendigvis et tegn på god humor, det gjør gæerninger og det, liksom :teehe:

 

10 hours ago, Kaja said:

Politisk ukorrekt er jo dødsmorsomt! 

 

 

Politisk Ukorrekt er langt mer enn bare drøyt.
Man er relativt sjuk i huet om man mener det er dritgøy å lage humor av seksuelle overgrep mot barn osv. - da er man passe sjuk i huet. Jeg er ikke spesielt snerpete - men det spille er sjukt, skikkelig sjukt - det er IKKE morsomt å lage en setning som inneholder "bruker barnesikkel som glidemiddel"
Det får bare ikke blitt morsomt på noe som helst nivå - og jeg er ikke spesielt snerpete - men jeg ble helt kvalm når jeg leste noen av korta i spillet.  Og jeg kommer ikke til å fatte hva som er så forbanna morsomt med det - evver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bryter jeg regelen om helligdager for andre dag på rad - jeg må vaske klær. Det er liksom ikke lov på helligdager. Men jeg tar jo oppvasken, så jeg har ikke forstått hvorfor det er verre å vaske klær. Noe er skittent, og jeg trenger at det er rent. Easy as that.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Belgerpia skrev:

Politisk Ukorrekt er langt mer enn bare drøyt.
Man er relativt sjuk i huet om man mener det er dritgøy å lage humor av seksuelle overgrep mot barn osv. - da er man passe sjuk i huet. Jeg er ikke spesielt snerpete - men det spille er sjukt, skikkelig sjukt - det er IKKE morsomt å lage en setning som inneholder "bruker barnesikkel som glidemiddel"
Det får bare ikke blitt morsomt på noe som helst nivå - og jeg er ikke spesielt snerpete - men jeg ble helt kvalm når jeg leste noen av korta i spillet.  Og jeg kommer ikke til å fatte hva som er så forbanna morsomt med det - evver.

Vi er nok bare humørløse, sure røyer som ikke forstår slik høykulturell humor :aww: 

3 minutter siden, SFX skrev:

Nå bryter jeg regelen om helligdager for andre dag på rad - jeg må vaske klær. Det er liksom ikke lov på helligdager. Men jeg tar jo oppvasken, så jeg har ikke forstått hvorfor det er verre å vaske klær. Noe er skittent, og jeg trenger at det er rent. Easy as that.

Det er å henge vasken UT som ikke er innafor på helligdager. Hva man gjør innen husets fire vegger er det jo ingen som har noe med :P JEG har støvsugd huset :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Melvin børstet :ahappy:

For 3 uker siden så trodde jeg ikke at det skulle bli hyggelig å børste han. Han bare fektet med tennene og var som et illsint lemmen :teehe: Men nå så ligger han å sover/slapper av på fanget mitt mens jeg børster :ahappy: veldig kjekt det går den vegen :)

Får ta en dag i romjulen der jeg barberer han også. 

Jeg kjøpte meg endel sakser fra Amazon som min stesøster som bor i England tok med til meg nå når hun kom hjem. Og hun hadde fått med seg at det var en greie med sakser og puddler, så hun hadde kjøpt en saks med potespor til meg i julegave :D fantastisk!

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Sanne said:

 

Så kjipt med vannskader og tull :(

Høres ut som dere har veldig hyggelige naboer i det minste midt oppi det hele :) 

 

12 hours ago, Snoffe said:

 

 

God bedring til Capser! 
og lykke til hos veterinæren i romjula. 

 

11 hours ago, *Kat84* said:

 

Krysser fingrene for at det IKKE er Bhektrevs ... 
og god bedring! 

 

32 minutes ago, Belgerpia said:

 

Politisk Ukorrekt er langt mer enn bare drøyt.
Man er relativt sjuk i huet om man mener det er dritgøy å lage humor av seksuelle overgrep mot barn osv. - da er man passe sjuk i huet. Jeg er ikke spesielt snerpete - men det spille er sjukt, skikkelig sjukt - det er IKKE morsomt å lage en setning som inneholder "bruker barnesikkel som glidemiddel"
Det får bare ikke blitt morsomt på noe som helst nivå - og jeg er ikke spesielt snerpete - men jeg ble helt kvalm når jeg leste noen av korta i spillet.  Og jeg kommer ikke til å fatte hva som er så forbanna morsomt med det - evver.

Må si meg enig med deg og @Siri. Så får det bare være om jeg er snerpete og lettkrenket i følge enkelte (de fleste vil overhodet ikke oppfatte meg sånn, men dette spillet er langt over grensa selv for meg).  
Jeg har aldri spilt det, men utfra navnet så hadde jeg forestilt meg noe annet en overgrep mot barn og dyr, og mer ting som er "politisk ukorrekt", som bestikkelser for å oppnå noe, "juksing" eller noe i den gata der. 

 

----------------

Nå har det regnet siden 23 i går kveld. Det blir dessverre ikke noe julebesøk hos mine foreldre i dag. Litt kjedelig, men jeg kjører ikke 2,5 time x2 i sånt vær (og det snør hos dem, noe som betyr sludd og ekstremt glatt et sted i mellom).  Får ta det igjen en annen gang. 

På den positive siden så kanskje jeg får lest litt i dag, for dette er ikke godt føre for hverken hunder eller folk heller. Regn er jo greit nok, men holke med overvann er ikke noe særlig føre å gå på. 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig litt dålig samvittighet for bikkka. Det har ikke blitt de helt store turene på henne de siste dagene. Jeg har vært på jobb siden fredag, så har det jo vært jul. Men det ser ikke ut som at hun lider noe nød likevel akkurat. Det er hardt med jul:lol: Hun var helt utslitt etter å ha feiret jul med samboer og hans familie + 2 andre hunder. Så slapp vi hundene i en stoor innendørs hall i går. Og de sprang seriøst til krampa tok de. Pluss besøk i går kveld.

Når vi stod opp i dag så byttet hun bare soveplass fra seng til sofa. Og det PØSregner så det blir ikke langtur før vi reiser på besøk i ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Nei, det er ikke all moderne humor som går hjem her heller gitt... som sagt er jeg vel bare ei sur, gammal røy :aww: Rumpehumor og mobbing er og blir lite morsomt liksom. Jeg har sansen for gode parodier da :P Som Vikingane :D 

Ja, Vikingane er jo kjempegøy!! :D  

1 time siden, Siri skrev:

Jeg liker jo heller ikke Explorer, men må man så må man... skjønt for litt siden fikk jeg sånn "script"-varsel og da stoppet jo alt opp. Møkk... 

En gang i tiden hadde det ikke vært umulig at PC'en hadde fått kort levetid av slike ting. :whistle:  

1 time siden, Siri skrev:

Du prøvde nok ikke nok, egentlig :aww: 

Nei, det er åpenbart at det var viljen det stod på der altså så lenge det er helsepersonell som sier det :aww: 
Eller... i mange tilfeller er det faktisk viljen det står på. Men ikke når det kommer til å ha vondt altså. Der går grensa :lol: 

29 minutter siden, SFX skrev:

Nå bryter jeg regelen om helligdager for andre dag på rad - jeg må vaske klær. Det er liksom ikke lov på helligdager. Men jeg tar jo oppvasken, så jeg har ikke forstått hvorfor det er verre å vaske klær. Noe er skittent, og jeg trenger at det er rent. Easy as that.

Slike regler er utdaterte, og trenger jeg noe og det krever vask o.l så utfører jeg. Ingen som hører deg i ditt eget hus helt oppe i bakken der likevel. ;)  

 

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

 

Krysser fingrene for at det IKKE er Bhektrevs ... 
og god bedring! 

 

Takk, det håper jeg også. Men det var litt for mange rare tilfeldigheter som passet inn nå. Og med tidligere prøveresultater så kan jeg ikke se hvorfor det skulle vært umulig. 
Så lenge jeg ikke blir invalid til tider så er det godt nok for meg. Ikke har jeg en jobb som verken krever tilstedeværelse på kontoret eller noen fysiske belastninger heller, så jeg er jo heldig om så skulle være. :) 


Det er fortsatt ikke gøy å gå tur i pøsregn. I hvert fall ikke når temperaturen faller underveis og det slår over til sludd. Og regnbuksa ikke holder tett lengre :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Siri skrev:

Det er å henge vasken UT som ikke er innafor på helligdager. Hva man gjør innen husets fire vegger er det jo ingen som har noe med :P JEG har støvsugd huset :aww: 

Åh nei, spør du bestemor, så hadde hun samme forhold til Jesus som til Julenissen. "He sees if you've been good or bad, so be good for goodness sake. You better watch out..."

2 minutter siden, *Kat84* skrev:

Slike regler er utdaterte, og trenger jeg noe og det krever vask o.l så utfører jeg. Ingen som hører deg i ditt eget hus helt oppe i bakken der likevel. ;) 

Skal jeg tro bedehusprekenene jeg vokste opp med, så er min plass i helvetet sikret lenge før jeg satte på tørketrommelen i går. Jeg tviler på at naboene er plaget :-D 

Glam er noe av det søteste. Jeg har renset og salvet våteksemen hans. Da sitter jeg på gulvet, og han står med hodet på skuldra mi så han får strekt ut nakken og jeg kommer til overalt. Han klarte seg fint uten smertestillende i går, så da får han ikke i dag heller. Han prøvde å klø seg en eneste gang i går, og det kan ha vært tilfeldig. Han lå på rygg i sofaen i armkroken min, og benyttet anledningen til å makke litt. Godt for alt som gror som det skal, men det får bli innedag i dag, siden veterinæren sa det skal holdes tørt.

DSC_0004_7.thumb.JPG.9637abf56d20a4af8424077caf467eb2.JPG

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det krise en liten stund for Lady. Både tanta og mormor gikk ut i snøen uten at hun fikk bli med så da måtte det pipes litt. Men det er nok tryggest at hun er inne når snøfreseren skal startes, for hun jakter på alt som kaster snøen opp i lufta. Hun har enda ikke funnet roen og trakker frem og tilbake her :lol: det er ikke synd i henne altså, hun er ute og leker i snøen hver gang min mor er ute og røyker. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Ja, Vikingane er jo kjempegøy!! :D  

:D 

1 time siden, *Kat84* skrev:

Nei, det er åpenbart at det var viljen det stod på der altså så lenge det er helsepersonell som sier det :aww: 
Eller... i mange tilfeller er det faktisk viljen det står på. Men ikke når det kommer til å ha vondt altså. Der går grensa :lol: 

Pffffft... det var sikkert VILJEN til å ha vondt vet du - du VILLE ha vondt, du :aww: 

57 minutter siden, SFX skrev:

Åh nei, spør du bestemor, så hadde hun samme forhold til Jesus som til Julenissen. "He sees if you've been good or bad, so be good for goodness sake. You better watch out..."

Men man spør ikke bestemor. Man tenker praktisk og driter en lang marsj i slike "sånn skal det være"-tanker som man hadde før :P

57 minutter siden, SFX skrev:

Skal jeg tro bedehusprekenene jeg vokste opp med, så er min plass i helvetet sikret lenge før jeg satte på tørketrommelen i går. Jeg tviler på at naboene er plaget :-D 

Og da er det jo bare å fortsette i samme stil - du havner jo der like vel :lol: 

Nå har jeg vært ute og spadd snø, men innen jeg var ferdig med det, hadde jo de områdene jeg startet på snødd ned igjen :lol: Tror det var lurt at jeg åpnet portene til gårdsplassen i morges, før det rakk å bli alt for mye snø. Da kommer nabo'n til med traktoren når han skal brøyte :ahappy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Pffffft... det var sikkert VILJEN til å ha vondt vet du - du VILLE ha vondt, du :aww: 

 

Jeg må vel bare innse at min sadomasochistiske side akkurat er blitt avslørt :aww:    :lol:

 

1 time siden, SFX skrev:

Åh nei, spør du bestemor, så hadde hun samme forhold til Jesus som til Julenissen. "He sees if you've been good or bad, so be good for goodness sake. You better watch out..."

 

For å være helt ærlig så har jeg også litt samme forhold til de to. Men det er mer i den gata at alle har hørt om dem, men ingen har sett dem. 

Det sa jeg også til noen som lette etter sin faste mekaniker når jeg jobbet med båt og motor. 
"Nei, Ø. er akkurat som julenissen og jesus. Alle har hørt om at han eksisterer og er å få tak i her til gitte tider, men likevel har ingen sett ham!" :lol: 

1 time siden, SFX skrev:

Skal jeg tro bedehusprekenene jeg vokste opp med, så er min plass i helvetet sikret lenge før jeg satte på tørketrommelen i går. Jeg tviler på at naboene er plaget :-D 

 

Da kan du nok bare henge klesvasken ut også selv om Siri sier at det ikke er lov. Skal du først havne på et varmere sted til slutt så kan du vel gjøre det skikkelig. :aww: 


Nå er Hellstrøms juleand in the making. Men det blir uten den derre soppen og disse innbakte greiene da. Men godt lukter jeg at det blir uansett :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kaja skrev:

 

Hva @Siri syns om andre folks humor sier jo mer om henne :lol:

 

Jeg synes at det hun sier om andres humor sier mye om andres humor. :aww: 

4 timer siden, Siri skrev:

 

Willy irriterer vettet av meg akkurat nå... han vandrer rundt og piper... det hjalp litt med et godbitsøk på stuegulvet da, men hvor lenge? 

Han leter etter kjæresten sin! Han skulle jo bare gjøre seg kostbar og interessant!

4 timer siden, Belgerpia skrev:

 

Politisk Ukorrekt er langt mer enn bare drøyt.
Man er relativt sjuk i huet om man mener det er dritgøy å lage humor av seksuelle overgrep mot barn osv. - da er man passe sjuk i huet. Jeg er ikke spesielt snerpete - men det spille er sjukt, skikkelig sjukt - det er IKKE morsomt å lage en setning som inneholder "bruker barnesikkel som glidemiddel"
Det får bare ikke blitt morsomt på noe som helst nivå - og jeg er ikke spesielt snerpete - men jeg ble helt kvalm når jeg leste noen av korta i spillet.  Og jeg kommer ikke til å fatte hva som er så forbanna morsomt med det - evver.

Helt enig. "Sykle naken gjennom en barnehage med nugatti på tissen" Seriøst?! Forstår ikke folk at en sånn "humor" er med på å ufarliggjøre overgrep? "Hahahha, nei, det var jo bare for gøy". Fytti grisen.

3 timer siden, Snøfrost skrev:


Jeg har aldri spilt det, men utfra navnet så hadde jeg forestilt meg noe annet en overgrep mot barn og dyr, og mer ting som er "politisk ukorrekt", som bestikkelser for å oppnå noe, "juksing" eller noe i den gata der.

 

Nemlig.

Her snør det. Og så skal tempen ligge på noen få minus i dagene framover. Det er jo nesten så man får lyst til å kjøpe seg ski. Mine gamle ligger under uthuset, bak en stabel med planker.

Sara kommer på middagsbesøk, vi skal spise reinsdyrstek og drikke rødvin.  k022.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg må vel bare innse at min sadomasochistiske side akkurat er blitt avslørt :aww:    :lol:

Sorry for å oute deg :lol: 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Nå er Hellstrøms juleand in the making. Men det blir uten den derre soppen og disse innbakte greiene da. Men godt lukter jeg at det blir uansett :D  

Hva? Uten SOPP? Også sopp som er så godt? Ikke at jeg vet hvilken sopp han derre Hellstrøm bruker altså, men læll... 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg synes at det hun sier om andres humor sier mye om andres humor. :aww: 

:lol: 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Han leter etter kjæresten sin! Han skulle jo bare gjøre seg kostbar og interessant!

Han gjør det vøtt... stakkar'n skjønte ikke at det var dumt å leke kostbar :aww: Det kosta mye, det... Jeg ville jo trodd at alle de deilige duftene var dekket av snøen også nå, men det mener visst ikke Willy.. 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Her snør det. Og så skal tempen ligge på noen få minus i dagene framover. Det er jo nesten så man får lyst til å kjøpe seg ski. Mine gamle ligger under uthuset, bak en stabel med planker.

Gjør det, gjør det, gjør det :D 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Sara kommer på middagsbesøk, vi skal spise reinsdyrsrek og drikke rødvin.  k022.gif

Snadder :D Jeg trodde kanskje at jeg hadde kjøpt meg ei reinsdyrsteik før jul, men det hadde jeg visst ikke gjort like vel *sukk* Men nå har jeg forsøkt å lage mammas påleggssalat. Dvs jeg tok den litt etter husken, for jeg har jo ikke oppskrifta, men jeg kutta rød spisskål (bare fordi det var det jeg hadde i kjøleskapet), rev gulrot, finhakket et eple og choppet opp litt svinesteik og blandet i krem og majones. Jeg var nok litt raus med majonesen, dessverre, men fikk blandet inn litt mer krem etterpå så det ble relativt greit. Jeg hadde ikke cayennepepper som jeg mener mamma også brukte, men tok litt muskatnøtt i stedet... og salt og pepper. Det ble ikke helt som mammas salat, men absolutt spiselig :D Men nå har jeg litt vel mye da - jeg får jo aldri spist opp alt det der før det går ut på dato (når nå det måtte være :aww:). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snøfrost skrev:

Så kjipt med vannskader og tull :(

Høres ut som dere har veldig hyggelige naboer i det minste midt oppi det hele :) 

Jepp det var ikke dette vi ventet oss. Men vi tar det heldigvis med et smil da, får jo ikke gjort så mye annet når det først skjer... :) 

Veldig fine naboer :heart: 

Og @Siljus da, som kasta seg rundt tvert og dro nedover for å redde Ori ut av stresset, fordi hun kunne komme seg kjappere nedover enn meg. Stakkar liten, han som er så redd folk og så kommer det fire brannmenn + div andre instanser inn i hjemmet hans :( Han har taklet det greit da, var helt i hundre ute nå og ingen reaksjoner på folk, så han virker å ha berga, mest sannsynlig mye takket være at Silje fikk han ut av situasjonen så kjapt :heart: 

Har jo bare gode folk i livet vårt :wub: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...