Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

1 time siden, MarieR skrev:

Ser det nå, syntes bare alt så russisk ut :lol:

Det var jo østeuropeisk - så det var kanskje ikke så rart at det lignet litt russisk heller :D 

1 time siden, 2ne skrev:

Det har ikke jeg :lol: 

Det BURDE du hatt :P 

1 time siden, 2ne skrev:

Ja, skjer det liksom ikke noe på den fronten? 

Dårlig med action gitt... Jeg tror neppe det blir noen paring, for å si det sånn. Willy var tidlig oppe i morges da, og masa om å få ut. Men det blir liksom bare med forsøkene... Og tispa hjelper liksom ikke så veldig hun heller. Hun går jo bare rundt uten antydning til forsøk på å flirte, og står bare helt i ro når han prøver seg... Man blir visst ikke så gira av sånt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

Guest Klematis

Våkna til telefonen full av meldinger om stor brann i natt på et av stedene jeg jobber. En savnet. Jeg føler så med alle, spesielt familien til den savnede og alle de gamle som er evakuert og har mistet hjemmene sine. Og alle som var på jobb for å redde liv og få alle ut av det brennende bygget i natt. Det blir egentlig godt å komme på jobb 2.juledag og få gitt dem en god klem. Her jeg sitter nå føler jeg at jeg burde vært et helt annet sted og har meldt meg for å trå til der det trengs. 

I mens nærmer julekvelden seg og Bizi koser seg med gavene sine på hytta. 

Jeg skal prøve å kose meg i kveld,men tankene er helt andre steder nå.

 

20171224_160135.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Klematis said:

Våkna til telefonen full av meldinger om stor brann i natt på et av stedene jeg jobber. En savnet. Jeg føler så med alle, spesielt familien til den savnede og alle de gamle som er evakuert og har mistet hjemmene sine. Og alle som var på jobb for å redde liv og få alle ut av det brennende bygget i natt. Det blir egentlig godt å komme på jobb 2.juledag og få gitt dem en god klem. Her jeg sitter nå føler jeg at jeg burde vært et helt annet sted og har meldt meg for å trå til der det trengs. 

I mens nærmer julekvelden seg og Bizi koser seg med gavene sine på hytta. 

Jeg skal prøve å kose meg i kveld,men tankene er helt andre steder nå.

 

20171224_160135.jpg

Huff, jeg leste om brannen. Helt forferdelig! 

 

Vært på grava til pappa :) nå er det snart pinnekjøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

God jul, alle sammen! :D Julefeiringen min får bli i morgen, da jeg jobber kveld i dag, helt alene i et digert kontorlandskap. Det er både ensomt og deilig samtidig. :P Beina er på bordet, da det er ingenting å gjøre, dog må jeg sitte her til 22:00. Sette på en film, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Dårlig med action gitt... Jeg tror neppe det blir noen paring, for å si det sånn. Willy var tidlig oppe i morges da, og masa om å få ut. Men det blir liksom bare med forsøkene... Og tispa hjelper liksom ikke så veldig hun heller. Hun går jo bare rundt uten antydning til forsøk på å flirte, og står bare helt i ro når han prøver seg... Man blir visst ikke så gira av sånt :aww: 

Men på et tidspunkt må hun jo gi opp? Eller blir hun til tispas neste løpetid? Er det noen du kjenner som har slik hjemme-progesteronprøve? 

Hundene har fått godbitsøk på jordet, jeg ville ikke gå så langt fra mat på komfyren. Kålroten står til koking, pinnekjøttet damper, og jeg venter på at potetene skal skrelle seg selv så jeg kan sløve litt til på sofaen. Jeg burde også få på meg noe penere enn rosa turbukse og blå hoodie.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Det var jo østeuropeisk - så det var kanskje ikke så rart at det lignet litt russisk heller :D 

Det BURDE du hatt :P 

Dårlig med action gitt... Jeg tror neppe det blir noen paring, for å si det sånn. Willy var tidlig oppe i morges da, og masa om å få ut. Men det blir liksom bare med forsøkene... Og tispa hjelper liksom ikke så veldig hun heller. Hun går jo bare rundt uten antydning til forsøk på å flirte, og står bare helt i ro når han prøver seg... Man blir visst ikke så gira av sånt :aww: 

Kjedelig. Har en sånn variant her også nå. Lånte hjem hannhunden i goood tid, men nå er det jammen over, uten at det har blitt noen action... Tispa vil heller ha de andre tispene, og hanhunden er ingen voldtektsmann. Begge har vellykkede paringer med andre partnere tidligere. Er vel ingen god match, da...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg erklært julen for kommet. Huset er rydda og pynta, barnet er utslitt allerede, overtrøtt og utslitt. Skal straks tusle i dusjen og se om jeg finner noe mer julete enn joggebukse og fleecegenser :ahappy:  Lukter himmels inne hos svigers, så gleder meg til mat. Hundene har fått løpe ute, Lupin ble litt overentusiastisk så kloa han knakk for en tid tilbake begynte å blø igjen. :o Så han har fått sokk på bakbeinet. Hadde plutselig masse blod på gulvet her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så mett etter pinnekjøttet at jeg holder på å sovne. Sjef er i gang med å spise ribbe, så da er vi alle fornøyde med dagens middag.  

Fortsatt god jul hele sonen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mett.no. Og det ble hyggelig «gave-seanse», der alle «ungene»(13,17 og 23 år gamle, han på 20 ville ikke hjem denne jula) var strålende fornøyde. Jeg ble spesielt glad for en tovet gryteklut. Og fikk også mye fint ellers som viste at gavegiver hadde tenkt på MEG når de plukka ut gave?. A2E519BA-572E-410D-96F0-1D44047B274D.thumb.jpeg.3c13a8087bf7b52ea9bfdc826a8b050b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SFX skrev:

Men på et tidspunkt må hun jo gi opp? Eller blir hun til tispas neste løpetid? Er det noen du kjenner som har slik hjemme-progesteronprøve? 

Ja, i ettermiddag ga vi faktisk opp og reiste til en slik mumbo-jumbo-dame - og det viste seg at han knapt nok hadde litt sølevann i rørene. Veldig rart egentlig, men det var som om lufta bare gikk ut av ham når han hovnet opp. Han har nok gjort sitt som avlshann, lille gubbeluren :ahappy: 

4 timer siden, SFX skrev:

Hundene har fått godbitsøk på jordet, jeg ville ikke gå så langt fra mat på komfyren. Kålroten står til koking, pinnekjøttet damper, og jeg venter på at potetene skal skrelle seg selv så jeg kan sløve litt til på sofaen. Jeg burde også få på meg noe penere enn rosa turbukse og blå hoodie.

Jeg hadde laget ferdig kålrotstappen på forhånd - og trengte bare å tine den :D Det ER så kjekt. Det er jo mer enn nok annet å fikse til middagen :D 

4 timer siden, Pringlen skrev:

Kjedelig. Har en sånn variant her også nå. Lånte hjem hannhunden i goood tid, men nå er det jammen over, uten at det har blitt noen action... Tispa vil heller ha de andre tispene, og hanhunden er ingen voldtektsmann. Begge har vellykkede paringer med andre partnere tidligere. Er vel ingen god match, da...

Willy har jo flere kull fra tidligere, også et med denne tispa fra før (men han var litt sånn måteholden da hun var her for to år siden også). Nå var hun her fra ca dag 7-8 så vi har neppe gått glipp av stå-dagene heller, men det er nok gubbeluren som svikter :). Men vi fikk sendt dem videre til en hannhund i Skien for et siste forsøk på paring der. Utrolig sporty gjort av eieren å stille opp på så kort varsel - på julaften :lol:. Hundefolk er gærne!!! 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin julehelg egentlig :) maja har vært nissens lille hjelper og hjalp til å pynte huset med nisser på fredagen , pyntet juletreet i går og leverte ut gaver i kveld. Hun har storkost seg hvertfall :ahappy:

Nå skal jeg og twist ut på kveldstur snart. Kveldsturen på julaften er så fin, det er så godt å komme ut i frisk luft og senke skuldrene litt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaisen skrev:

Noen som vet om søndagsbutikkene pleier å ha åpent på juledagene? Jeg skal på kveldsvakt i morgen og har glemt å kjøpe middag :( frister ikke så mye med skive til middag 1.juledag:lol:

Butikken her har alltid søndagsåpent, og som regel åpent alle dager ellers. Men ikke første juledag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempekoselig kveld hos søster, spist så mye god mat at jeg måtte åpne knappen på skjørtet og fått masse fine gaver. Nå var det deilig å komme hjem, ta av seg nevnte skjørt og ta seg et glass rødvin. Jeg kjører alltid på julaften, så vin må vente til jeg kommer hjem.

Skål!  a038.gif

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at det snart er tid for ta kvelden. Vært oppe siden 06:00, kjørt bil i 9 timer, for å rekke hjem til jul i Bergen, lempe av bagasje, hoppe i finstasen og dra rett på julebesøk... Skal bli godt å få lagt seg nå, kjenner jeg :)

I tillegg til at jeg ikke er i form og at alle anstrengelser gjør meg sliten...:hmm:

Men så er det nå noe spesielt med å komme hjem til jul.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Ja, i ettermiddag ga vi faktisk opp og reiste til en slik mumbo-jumbo-dame - og det viste seg at han knapt nok hadde litt sølevann i rørene. Veldig rart egentlig, men det var som om lufta bare gikk ut av ham når han hovnet opp. Han har nok gjort sitt som avlshann, lille gubbeluren :ahappy: 

 

Så da vil det ikke fungere med kunstig inseminering heller? 
Kjedelig at det skulle bli slik. Spesielt for hun franske damen som både reiser på bomtur, og i tillegg er blitt utsatt for flere drapsforsøk fra din side i snøen! :lol: 

Nå koser vi oss med et par glass vin og julefilmer på CMore. Kjenner at jeg er ganske sliten nå, men vi blir vel sittende en stund til og bare nyter kvelden. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Så da vil det ikke fungere med kunstig inseminering heller? 

Nei, det var ikke noe poeng i å prøve engang :lol: 

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Kjedelig at det skulle bli slik. Spesielt for hun franske damen som både reiser på bomtur, og i tillegg er blitt utsatt for flere drapsforsøk fra din side i snøen! :lol: 

Det er jo risikoen man tar når man driver avl... hadde vi vært litt smarte, så hadde vi jo sjekket spermen på guttungen før hun reiste liksom, men det var liksom ikke i tankene til noen av oss at han ikke var gangbar lenger :lol: Han var jo Willy - Willy er alltid parat :lol: 

Akkurat nå, enna skrev:

Jeg sitter nå « alene». Hvilket man aldri er med springer og beauceron?. Men gubben har vakt fra kl 07 1.juledag, så han har rulla inn for kvelden :P 

Det er jo en deilig måte å være "alene" på :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Nei, det var ikke noe poeng i å prøve engang :lol: 

Det snakker vi tidenes bomtur! :lol:

 

Akkurat nå, Siri skrev:

Det er jo risikoen man tar når man driver avl... hadde vi vært litt smarte, så hadde vi jo sjekket spermen på guttungen før hun reiste liksom, men det var liksom ikke i tankene til noen av oss at han ikke var gangbar lenger :lol: Han var jo Willy - Willy er alltid parat :lol: 

Med alt det vellykkede avkom han har hadde vel ikke jeg heller tenkt på å teste.  Som du sier så er han jo Willy!

Akkurat nå, Siri skrev:

Det er jo en deilig måte å være "alene" på :ahappy:

Akkurat den type alene man drømmer om til tider faktisk :D Selv om Beauceroner på skuldra kan bli litt ubehagelig når det går litt tid. Hilsen hun med 47 kg pappegøye uten begrep om intimsoner :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det snakker vi tidenes bomtur! :lol:

Men hun fikk i det minste sett både rev og elg live, da! Det er da enda noe :lol: Vi holdt på å kjøre på både elgen og reven... mulig det var litt i overkant eksotisk :P 

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Med alt det vellykkede avkom han har hadde vel ikke jeg heller tenkt på å teste.  Som du sier så er han jo Willy!

Ja, han er liksom Willy. Han virker jo alltid, han :lol: Det er vel bare å innse at han begynner å bli en eldre herre... skjønt... vel..Oppførselen hans tilsier vel at han er mer 9 mnd, men :aww: 

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Akkurat den type alene man drømmer om til tider faktisk :D Selv om Beauceroner på skuldra kan bli litt ubehagelig når det går litt tid. Hilsen hun med 47 kg pappegøye uten begrep om intimsoner :aww:

:lol: Det minner meg om den tida Willy lekte boa - og slanget seg rundt halsen på meg når jeg satt i sofaen - og sprellet sånn at jeg holdt på å bli kvalt :lol: 

Akkurat nå, Line skrev:

Hjemme fra deilig julekveld hos bror og fru, innihampen koselig faktisk! Og jeg ga bort tidenes dyreste julegave - en avlsklarert championtispe... 

Det var jammen meg tidenes julegave ja :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Line said:

Vet ikke helt hva de går for, men noe over valpepris vil jeg tro :P  Det beste er jo at de jo ikke har en anelse om kroneverdien på julegaven :D 

:o Har hvem har du gitt bort? Audi? Smula? 

 

Vi har også kosa oss, men må si det er godt at kvelden er overstått. Lillemor har vært i 220 heeele kvelden og storkosa seg :wub: Julen ER magisk for slike små. Jeg hadde ikke konspirert med noen nisse i år, men det var helt greit for hun spurte hvor gavene kom fra, så sa jeg at nissen har levert dem mens du sov "Åja, så dro han igjen før vi våkna? Kult!"

 

Hundene har kjedet seg da, så litt sofatid på dem nå før det blir kveldslufting og natta. *gjesp* 

 

 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...