Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

Dette ble jula si altså... varmtvannstanken vår sprang lekk i dag:| Det pumpes ganske mye vann utav en sånn når ingen oppdager det på muligens så mye som to timer:| Brannvesen, rørlegger etc har vært her og sugd opp vann og satt inn lufttørker. Ødelagt kjøkkenbenk, gulv og to av leilighetene under oss har fått alvorlige skader på vegger etc... Nå har vi en lufttørker på kjøkkenet til over nyttår, ingen komfyr og et soverom fullt med alt som var på kjøkkenet :P 

Årets stilleste dag ja, så tanken ville visst skape litt action i bygget :lol: :P Naboene våre er sporty som bare det og selv om det ikke er vår feil, så skal de allikevel få en oppmerksomhet for å ta det hele med så godt humør :heart: 

Nå tar jeg kveld, har vært en lang dag:wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

2 timer siden, Siri skrev:

Kommer til å bli DEN humordronninga vøtt :lol: 

Vi starter med molbovitser, selvfølgelig. 

2 timer siden, Siri skrev:

Nei, hvorfor gjorde dere ikke det? Jeg trodde egentlig man var forpliktet for livet, jeg, når man hadde utvekslet gener på den måten :aww: 

Vedkjenner han seg ikke farskapet er det vel heller ikke nødvendig å oppdatere om ikke-avkommene :-P 

2 timer siden, Siri skrev:

Apropos humor... jeg innser at jeg er i ferd med å bli ei humørløs gammal røy... Jeg synes Mr Bean er slitsomt anmassende, og nei, jeg synes ikke de utdragene fra spillet "Politisk ukorrekt" overhodet kan settes inn i noen humoristisk kontekst evvver (og har tatt meg i å tenke at de som synes sånt er humor, har intelligens på nivå under barneskonummer :aww:). Og om noen føler seg krenket av mine utsagn, så de om det. 

Min humor har endret seg mye. Jeg digget Mr. Bean før, nå not so much. Jeg kan like britisk humor, jeg liker god stand up, men jeg liker også ordspill og mer "intelligent" humor. Jeg har sett åtte sesonger av Modern Family nå, og skratter ofte godt av den. Men jeg gråter også.

Nå ser jeg på La La Land, som jo var en het Oscarpotet. Jeg har sett nesten en time, og lurer på når den skal bli bra. Den er bare rar, og ikke morsomt absurd. Ikke en gang Ryan kan distrahere meg fra å svare i sonentråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sanne skrev:

Dette ble jula si altså... varmtvannstanken vår sprang lekk i dag:| Det pumpes ganske mye vann utav en sånn når ingen oppdager det på muligens så mye som to timer:| Brannvesen, rørlegger etc har vært her og sugd opp vann og satt inn lufttørker. Ødelagt kjøkkenbenk, gulv og to av leilighetene under oss har fått alvorlige skader på vegger etc... Nå har vi en lufttørker på kjøkkenet til over nyttår, ingen komfyr og et soverom fullt med alt som var på kjøkkenet :P 

Årets stilleste dag ja, så tanken ville visst skape litt action i bygget :lol: :P Naboene våre er sporty som bare det og selv om det ikke er vår feil, så skal de allikevel få en oppmerksomhet for å ta det hele med så godt humør :heart: 

Nå tar jeg kveld, har vært en lang dag:wave:

Det der er bare fullstendig mareritt. Håper forsikring dekker det hele, inkludert hotellopphold hvis det blir nødvendig.

Jeg er jaggu glad for at varmtvannstanken min står i kjelleren, rett ved siden av et sluk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønene fikk kose seg i hundegården i flere timer i dag, noe som selvsagt har resultert i hønsbæsj i store deler av hundegården. Jeg bare håper at ingen av hundene kommer til å spy hønsebæsj i natt for å si det sånn :aww:

 

Casper er trøtt og rar, jeg håper det er antibiotikaen som gjør han sånn. Hadde egentlig tenkt å ta den sjekken over nyttår, men tror jeg ringer å hører om de kan ta oss inn i romjulen. Liker ikke at han ikke er helt seg selv. 

Vi skal en tur til dyrlegen med Arwen også om noen dager. Og fikk beskjed om å ta med 3 dager med avføring, tror dere ikke at katten ikke har bæsjet i dag da :P krysser fingrene for at hun går på do :aww:

I tillegg skal jeg til dyrlegen med en hund og 4-5 katter over nyttår. Melvin skal ha siste vaksine, og å skal kattene ta hiv test. 

Har jeg nevnt jeg er lei av å være til dyrlegen? Har helt seriøst vært på et veterinærkontor minst en gang i uken siden november.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Vi starter med molbovitser, selvfølgelig. 

Jomen dem har jeg ledd av før i det minste... og nå fikk jeg brått assosiasjoner til "Mannen som ikke kunne le" :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Vedkjenner han seg ikke farskapet er det vel heller ikke nødvendig å oppdatere om ikke-avkommene :-P 

Det har du jo forsåvidt rett i :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Min humor har endret seg mye. Jeg digget Mr. Bean før, nå not so much. Jeg kan like britisk humor, jeg liker god stand up, men jeg liker også ordspill og mer "intelligent" humor. Jeg har sett åtte sesonger av Modern Family nå, og skratter ofte godt av den. Men jeg gråter også.

Ja, jeg lo jo også av Mr Bean en gang i tiden, men ikke sånn veldig. Jeg likte ham vel bedre som Black Adder en gang i tiden. Noe humor holder seg jo godt gjennom årene, mens andre ting faller litt i gjennom ja :ahappy: Jeg har alltid likt britisk humor, men ikke alt, åpenbart :lol: Jeg liker humor som er selvironisk, men ikke slik humor som driter ut andre. Noen standup'ere er jo supergode, mens andre faller lett gjennom hos meg :) 

Akkurat nå, SFX skrev:

Nå ser jeg på La La Land, som jo var en het Oscarpotet. Jeg har sett nesten en time, og lurer på når den skal bli bra. Den er bare rar, og ikke morsomt absurd. Ikke en gang Ryan kan distrahere meg fra å svare i sonentråder.

Den har jeg aldri sett og kommer nok heller ikke til å se... 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Absolutt! :ahappy:

:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:


Edit: Også lurer jeg på hva det var gubben til @TonjeM gjorde med PC'ene i heimen etter den Windowsoppgraderingen. Her går alt i sirup - spesielt FB og en del andre nettsider (sonen går relativt bra). De funker dog bra på jobb-pc'en, så det må jo være oppgraderingene som fucka til alt... 

Jeg hadde samme problemet etter den oppdateringen. Umulig å komme på nett, og alt gikk tregt. Låste seg totalt ved et par tilfeller. 
Så skrudde jeg av i irritasjonen og lot den være av lenge, og plutselig virker det igjen. Jeg sjekket også om nettverkskortet var oppdatert, men hadde siste versjon av alt. 
Nå funker det altså, men jeg hadde mest lyst til å kaste PC ut av vinduet da altså. :P 


Jeg har fått en hevelse på siden av høyre kneet. Det har vært slik halvannet døgn nå, og nå har det begynt å gjøre vondt når jeg går. Jeg har ikke skadet meg på noen måte, så det er jo ganske rart. 
Googlet litt og fant ut at leddvæske som lekker ut kan gi slike utposinger som de så fint kaller det. Det kan komme av skader, artrose, og betennelsestilstander som bechtrews sykdom. Og gjett hva som går i slekta...? Jo, bechtrews. Så det kan jo forklare hvorfor jeg har hatt vondt over alt for tiden, og hvorfor jeg blir så fort sliten. Rygg og skuldre har for eksempel vært et problem for meg siden midten av tenårene. 

Da får jeg vel ta en tur til lege på nyåret da. med mindre det hovner enda mer i morgen. Da bør det kanskje bli legevakt om det er vondt i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg er jaggu glad for at varmtvannstanken min står i kjelleren, rett ved siden av et sluk!

Det er jeg også.. skjønt, jeg har ikke sluk, men det er en jordkjeller. Begrenset hva som kan gå galt nedi den tror jeg :) 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg hadde samme problemet etter den oppdateringen. Umulig å komme på nett, og alt gikk tregt. Låste seg totalt ved et par tilfeller. 
Så skrudde jeg av i irritasjonen og lot den være av lenge, og plutselig virker det igjen. Jeg sjekket også om nettverkskortet var oppdatert, men hadde siste versjon av alt. 
Nå funker det altså, men jeg hadde mest lyst til å kaste PC ut av vinduet da altså. :P 

:lol: Det er egentlig et slikt mirakel jeg håper på også! Ting BRUKER liksom å løse seg av seg selv :P 
Før i tiden kunne jeg jo gå inn i DOS-systemet og fikse og ordne ting selv, men sånt tør jeg jo ikke å gjøre lenger. 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg har fått en hevelse på siden av høyre kneet. Det har vært slik halvannet døgn nå, og nå har det begynt å gjøre vondt når jeg går. Jeg har ikke skadet meg på noen måte, så det er jo ganske rart. 
Googlet litt og fant ut at leddvæske som lekker ut kan gi slike utposinger som de så fint kaller det. Det kan komme av skader, artrose, og betennelsestilstander som bechtrews sykdom. Og gjett hva som går i slekta...? Jo, bechtrews. Så det kan jo forklare hvorfor jeg har hatt vondt over alt for tiden, og hvorfor jeg blir så fort sliten. Rygg og skuldre har for eksempel vært et problem for meg siden midten av tenårene. 

Da får jeg vel ta en tur til lege på nyåret da. med mindre det hovner enda mer i morgen. Da bør det kanskje bli legevakt om det er vondt i tillegg. 

Æsj da... Håper jo at det ikke er Bechterevs du har, men et besøk hos legen kan sikkert være greit ja :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sanne skrev:

Dette ble jula si altså... varmtvannstanken vår sprang lekk i dag:| Det pumpes ganske mye vann utav en sånn når ingen oppdager det på muligens så mye som to timer:| Brannvesen, rørlegger etc har vært her og sugd opp vann og satt inn lufttørker. Ødelagt kjøkkenbenk, gulv og to av leilighetene under oss har fått alvorlige skader på vegger etc... Nå har vi en lufttørker på kjøkkenet til over nyttår, ingen komfyr og et soverom fullt med alt som var på kjøkkenet :P 

Årets stilleste dag ja, så tanken ville visst skape litt action i bygget :lol: :P Naboene våre er sporty som bare det og selv om det ikke er vår feil, så skal de allikevel få en oppmerksomhet for å ta det hele med så godt humør :heart: 

Nå tar jeg kveld, har vært en lang dag:wave:

Åh, så dritt, håper dere får den hjelpen dere trenger fra forsikringsselskapet. Og så snill du er mot naboene. Jeg fikk vann i kjelleren der jeg bodde før fordi naboen koblet sammen to vannslanger og strakk de gjennom sin kjeller for å få vann på andre siden av rekkehuset. Koblingen holdt ikke, og jeg fikk ti cm vann i kjelleren. De bare ristet på skuldrene da jeg ringte på, de regnet med at mye ville bli borte ved å trekke seg inn i betonggulvet...

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Har jeg nevnt jeg er lei av å være til dyrlegen? Har helt seriøst vært på et veterinærkontor minst en gang i uken siden november.

I hear you... God bedring og lykke til med alle sammen! 

Akkurat nå, Siri skrev:

Jomen dem har jeg ledd av før i det minste... og nå fikk jeg brått assosiasjoner til "Mannen som ikke kunne le" :lol: 

Problemet er at det er mye en aldri ler av gang nummer to.

Akkurat nå, Siri skrev:

Det har du jo forsåvidt rett i :D 

Selvfølgelig har jeg rett.

Akkurat nå, Siri skrev:

Ja, jeg lo jo også av Mr Bean en gang i tiden, men ikke sånn veldig. Jeg likte ham vel bedre som Black Adder en gang i tiden. Noe humor holder seg jo godt gjennom årene, mens andre ting faller litt i gjennom ja :ahappy: Jeg har alltid likt britisk humor, men ikke alt, åpenbart :lol: Jeg liker humor som er selvironisk, men ikke slik humor som driter ut andre. Noen standup'ere er jo supergode, mens andre faller lett gjennom hos meg :) 

Enig med du. Jeg liker de som ser det absurde i å være menneske, som kan le av seg selv og hverdagen, men mobbing er ikke morsomt. 

Akkurat nå, Siri skrev:

Den har jeg aldri sett og kommer nok heller ikke til å se... 

Den tok seg litt opp nå,men jeg forstår fremdeles ikke hypen. Da vil jeg heller se The Notebook en gang til.

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg har fått en hevelse på siden av høyre kneet. Det har vært slik halvannet døgn nå, og nå har det begynt å gjøre vondt når jeg går. Jeg har ikke skadet meg på noen måte, så det er jo ganske rart. 

Googlet litt og fant ut at leddvæske som lekker ut kan gi slike utposinger som de så fint kaller det. Det kan komme av skader, artrose, og betennelsestilstander som bechtrews sykdom. Og gjett hva som går i slekta...? Jo, bechtrews. Så det kan jo forklare hvorfor jeg har hatt vondt over alt for tiden, og hvorfor jeg blir så fort sliten. Rygg og skuldre har for eksempel vært et problem for meg siden midten av tenårene. 

Da får jeg vel ta en tur til lege på nyåret da. med mindre det hovner enda mer i morgen. Da bør det kanskje bli legevakt om det er vondt i tillegg. 

Æsj, god bedring, knær skal en ikke tulle med.

Når en sitter tissatrengt og venter på reklamepause, men kommer på at en ser på Netflix.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Problemet er at det er mye en aldri ler av gang nummer to.

Ja, det er helt sant :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Selvfølgelig har jeg rett.

Hmmmmmm...        :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Enig med du. Jeg liker de som ser det absurde i å være menneske, som kan le av seg selv og hverdagen, men mobbing er ikke morsomt. 

Nemlig :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Den tok seg litt opp nå,men jeg forstår fremdeles ikke hypen. Da vil jeg heller se The Notebook en gang til.

Jeg må vel bare innse at jeg aldri ser film, så jeg aner jo ikke hva The Notebook er engang :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Når en sitter tissatrengt og venter på reklamepause, men kommer på at en ser på Netflix.

:lol: 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Symra har hatt et par omganger med diaré i dag. Tipper det er sylteskivene hun er så flink til å tigge til seg. Ikke mer sylte på henne.

Stakkars da... men det minnet meg på at jeg glemte å gi hundene det kjøttet jeg hadde lagt av til dem i dag :o Jaja, det kommer en dag i morgen også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Symra&Pippin said:

Vi er sikkert enig, langt på vei. Det som avgjør hvor pirkete man kan tillate seg å være når man driver med avl er selvsagt hvor stor populasjonen i den aktuelle rasen er, og hvor mange problemer man må tenke på før man kan tenke på farge.

Jepp, og som jeg sa - det må være digg å ha så lite annet å ta hensyn til i avlen at man kan selektere bort en ellers bra hund basert på dårlig farge alene :) 

6 hours ago, Siri said:

:lol: Poeng :lol::lol: 

As always :aww::P 

6 hours ago, Siri said:

Det er nesten så jeg synes det er mørkere på denne tiden i år enn det har vært på denne tida før om åra... kan jo hende det hjelper på med overskyet vær selvsagt... 

Kanskje du ser dårligere? :P 

6 hours ago, Siri said:

Da blir jeg nok kjempegod på humor :lol: 

Egentlig ikke det jeg skulle si noe om, men noe ang det som ble tatt opp etterhvert i tråden :) Jeg syns jo stort sett at norsk humor er dårlig. Alle disse som folk syns er morsomme - Fleksnes, den tannlegesketsjen, stand-up komikere som Giertsen og Anne-Kath, jeg ler sjeldent av de, de er mer slitsomme enn morsomme. 

Jeg er veldig glad i britisk humor, selv om jeg ikke nødvendigvis ler av det heller alltid. Men vi har jo BBC Brit igjen ( :heart: ), med Would I lie to you, QI og the Graham Norton show, Live at the Apollo og Michael McIntyres Roadshow, der er det stort sett noe jeg ler av. Selv den overdrevent grove Frankie Boyle, eller den bare ufine Jimmy Carr er tidvis morsomme. 

Jeg kunne funnet på å le av noen av politisk ukorrekt-vitsene, tror jeg. Jeg har ikke spilt det, så jeg veit egentlig ikke mer enn hva som står i avisene. Men det har jo blitt litt verdensmesterskap i krenking, sånn generelt, så hvorfor skulle ikke folk noie seg og snurpe lepper og fnyse i barten over å bli fornærma av et spill som HETER politisk ukorrekt, liksom? Jeg mener, det bør være et realt hint i navnet? Men vi slår oss litt på brystet og skal være så ordentlige nå, og glemmer alle alle barna-vitsene vi har dratt som antageligvis ikke var noe spesielt mer politisk korrekte enn spillet, f.eks. 

Poenget mitt var egentlig at humor er svært subjektivt, omtrent som skjønnhet :P At folk ler ofte er forøvrig ikke nødvendigvis et tegn på god humor, det gjør gæerninger og det, liksom :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Det er egentlig et slikt mirakel jeg håper på også! Ting BRUKER liksom å løse seg av seg selv :P 
Før i tiden kunne jeg jo gå inn i DOS-systemet og fikse og ordne ting selv, men sånt tør jeg jo ikke å gjøre lenger. 

Det er ofte bare litt rusk i systemet, og så går det seg til. Men jeg har ikke tålmodighet til slikt :P 

5 minutter siden, Siri skrev:

Æsj da... Håper jo at det ikke er Bechterevs du har, men et besøk hos legen kan sikkert være greit ja :ahappy:

Jeg håper jo ikke det jeg heller, men når jeg var 16-17 år ble det tatt en del blodprøver og tester. Svaret jeg fikk var at jeg har samme vevstype som min far, men de mente at det at jeg hadde så vondt at jeg knapt kunne stå oppreist kun satt i hodet. Jeg kuttet raskt ut den fastlegen for å si det slik. :aww: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Æsj, god bedring, knær skal en ikke tulle med.

Takk! Jeg må jo bare få sjekket det enten det er hos fastlege eller legevakt. Sykehus blir det vel uansett for sjekk for å undersøke hvorfor det er hovent. 
Jaja, jeg får tenke som så at det blir ikke veldig levelig i huset her om jeg blir immobil i lengre tid. Så satser jeg på at det er god nok motivasjon for at jeg kommer meg avgåde til legen i romjula. :P 

5 minutter siden, SFX skrev:

Når en sitter tissatrengt og venter på reklamepause, men kommer på at en ser på Netflix.

:lol: 

Nå blir det en baguett med noe godt pålegg på, og så er det natt. *gjeeesp* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

As always :aww::P 

:P 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Kanskje du ser dårligere? :P 

Gjør jeg vel ikke :aww: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Egentlig ikke det jeg skulle si noe om, men noe ang det som ble tatt opp etterhvert i tråden :) Jeg syns jo stort sett at norsk humor er dårlig. Alle disse som folk syns er morsomme - Fleksnes, den tannlegesketsjen, stand-up komikere som Giertsen og Anne-Kath, jeg ler sjeldent av de, de er mer slitsomme enn morsomme. 

Uff.. ikke nevn Fleksnes & Co... slitsomt. Jeg synes jo forøvrig ikke Grevinnen og hovmesteren er så himla morsom heller - den var morsom første gangen liksom :aww: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Jeg kunne funnet på å le av noen av politisk ukorrekt-vitsene, tror jeg. Jeg har ikke spilt det, så jeg veit egentlig ikke mer enn hva som står i avisene. Men det har jo blitt litt verdensmesterskap i krenking, sånn generelt, så hvorfor skulle ikke folk noie seg og snurpe lepper og fnyse i barten over å bli fornærma av et spill som HETER politisk ukorrekt, liksom? Jeg mener, det bør være et realt hint i navnet? Men vi slår oss litt på brystet og skal være så ordentlige nå, og glemmer alle alle barna-vitsene vi har dratt som antageligvis ikke var noe spesielt mer politisk korrekte enn spillet, f.eks. 

Men det handler jo ikke engang om politisk ukorrekthet - det er jo bare plump underbukserussemilitærmannehumor. Det er jo ikke morsomt. Bare plumpt. Jeg lo forøvrig ikke av alle-barna-vitsene heller :aww: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Poenget mitt var egentlig at humor er svært subjektivt, omtrent som skjønnhet :P At folk ler ofte er forøvrig ikke nødvendigvis et tegn på god humor, det gjør gæerninger og det, liksom :teehe:

Men noe humor er mer intelligent enn annen humor. Jeg greier ikke for mitt bare liv å definere den humoren som åpebart kommer fram i dette spillet som intelligent. Du får føle deg så krenket du bare vil :P 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Det er ofte bare litt rusk i systemet, og så går det seg til. Men jeg har ikke tålmodighet til slikt :P 

Jeg har jo heller ikke slik tålmodighet. Men det kan se ut til at det fungerer bedre i Explorer enn Chrome, så da får jeg vel kjøre FB i Explorer da :P 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg håper jo ikke det jeg heller, men når jeg var 16-17 år ble det tatt en del blodprøver og tester. Svaret jeg fikk var at jeg har samme vevstype som min far, men de mente at det at jeg hadde så vondt at jeg knapt kunne stå oppreist kun satt i hodet. Jeg kuttet raskt ut den fastlegen for å si det slik. :aww: 

Selvsagt satt det i hodet... alt sånt er jo mentalt må vite :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Siri said:

Uff.. ikke nevn Fleksnes & Co... slitsomt. Jeg synes jo forøvrig ikke Grevinnen og hovmesteren er så himla morsom heller - den var morsom første gangen liksom :aww: 

Jeg pleier ikke å se på Grevinnen og hovmesteren jeg :) 

Just now, Siri said:

Men det handler jo ikke engang om politisk ukorrekthet - det er jo bare plump underbukserussemilitærmannehumor. Det er jo ikke morsomt. Bare plumpt. Jeg lo forøvrig ikke av alle-barna-vitsene heller :aww: 

Og noen syns det er morsomt ;) 

Just now, Siri said:

Men noe humor er mer intelligent enn annen humor. Jeg greier ikke for mitt bare liv å definere den humoren som åpebart kommer fram i dette spillet som intelligent. Du får føle deg så krenket du bare vil :P 

hehe.. Ja, det er jeg som sitter her og irriterer meg over spill andre spiller, så det er helt klart jeg som er krenka av oss :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i nedre del av magen, og begynnende feber. Lurer på om det bare er noe som "går" på jobb, (flere med diaré), eller om blindtarm eller noe sånt begynner å yppe seg. Kjennes innimellom ut som rier. Men det skjer nok ikke noe medisinsk under her i huset.

Får hive innpå etpar Paracet i kveld også, og sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Jeg pleier ikke å se på Grevinnen og hovmesteren jeg :) 

Ikke jeg heller :) 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Og noen syns det er morsomt ;) 

Og jeg fatter ikke hva som er morsomt med det liksom. 

Akkurat nå, 2ne skrev:

hehe.. Ja, det er jeg som sitter her og irriterer meg over spill andre spiller, så det er helt klart jeg som er krenka av oss :lol: 

Jeg irriterer meg da ikke- jeg bare konstaterer at folk som åpenbart synes sånt er morsomt, i mine øyne har en form for humor jeg ikke greier å identifisere meg med, og som jeg synes er i overkant barnslig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, 2ne said:

Jepp, og som jeg sa - det må være digg å ha så lite annet å ta hensyn til i avlen at man kan selektere bort en ellers bra hund basert på dårlig farge alene :) 

Det handler ikke om rasen som sådan, men om personlige valg. Det er mye dårlige pelser på rasen, så for meg skal det også være på plass, på lik linje med helse og mentalitet. Om jeg personlig ikke ville kjøpt en valp etter en hund med slik pels så selger jeg heller ikke valper etter en slik hund :) 

33 minutes ago, 2ne said:

Jeg er veldig glad i britisk humor, selv om jeg ikke nødvendigvis ler av det heller alltid. Men vi har jo BBC Brit igjen ( :heart: ), med Would I lie to you, QI og the Graham Norton show, Live at the Apollo og Michael McIntyres Roadshow, der er det stort sett noe jeg ler av. Selv den overdrevent grove Frankie Boyle, eller den bare ufine Jimmy Carr er tidvis morsomme. 

Oh, nå måtte jeg sjekke om det ligger noe Eddie Izzard på Netflix!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Det der er bare fullstendig mareritt. Håper forsikring dekker det hele, inkludert hotellopphold hvis det blir nødvendig.

Jeg er jaggu glad for at varmtvannstanken min står i kjelleren, rett ved siden av et sluk!

Jah og jeg har alltid vært redd for vannskader etc siden vi bor i tredje, så vi har valgt å ikke ha akvarium feks... Tror det hele skal løse seg veldig fint da forøvrig, og alle instanser som var innom i går var superfine og trivelige folk :) 

Jepp... Kjenner litt på at jeg skal ha det i kjeller neste gang vi flytter altså:D

6 timer siden, SFX skrev:

Åh, så dritt, håper dere får den hjelpen dere trenger fra forsikringsselskapet. Og så snill du er mot naboene. Jeg fikk vann i kjelleren der jeg bodde før fordi naboen koblet sammen to vannslanger og strakk de gjennom sin kjeller for å få vann på andre siden av rekkehuset. Koblingen holdt ikke, og jeg fikk ti cm vann i kjelleren. De bare ristet på skuldrene da jeg ringte på, de regnet med at mye ville bli borte ved å trekke seg inn i betonggulvet...

Ja jeg var ikke hjemme engang :o Samboer var, men hun sov, så når naboene ringte meg, så ringte jeg samboer og hun sto opp til at kjøkkenet var fullt av vann (tanken står under benken på kjøkkenet). Naboene hadde allerede ringt nødhjelp før de ringte meg, de er seriøst fantastiske :heart: Så jeg tenker jeg skal få brodern til å sette sammen fruktkurv til dem:wub:

Såpass ja :o Herlighet, for en ufin oppførsel da:sint_01:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøttt! Skulle ønske jeg klarte å sove videre når ungen står opp sånn som normale foreldre. Ungen klarer seg selv,  det er meg det er noe i veien med.  

Under 1 døgn siden puddelen kom i hus og vi ønsker oss alle puddel som neste hund. Ikke en fult så fluffy og stylet en muligens, men definitivt en puddel. Makan til kul og morsom sak.  

Toddy har funnet tispa i sitt liv, men hører når jeg ber han ta seg en chill pill. 

Nico ignorerer puddelkvasten her inne , men har bestemt seg for at den må beskyttes mot alle farer ute. Så da er hun nok mer enn godkjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Siri said:

Og jeg fatter ikke hva som er morsomt med det liksom. 

Det har du gjort klinkende klart :) 

8 hours ago, Siri said:

Jeg irriterer meg da ikke- jeg bare konstaterer at folk som åpenbart synes sånt er morsomt, i mine øyne har en form for humor jeg ikke greier å identifisere meg med, og som jeg synes er i overkant barnslig. 

Jeg tror allikevel du er nærmere krenke-feels enn jeg er :P 

8 hours ago, Line said:

Det handler ikke om rasen som sådan, men om personlige valg. Det er mye dårlige pelser på rasen, så for meg skal det også være på plass, på lik linje med helse og mentalitet. Om jeg personlig ikke ville kjøpt en valp etter en hund med slik pels så selger jeg heller ikke valper etter en slik hund :) 

Det er selvsagt opp til deg hva slags kriterier du har for avl. For meg står ikke pelsfarge på lik linje med helse og mentalitet :) 

8 hours ago, Line said:

Oh, nå måtte jeg sjekke om det ligger noe Eddie Izzard på Netflix!

Hvis ikke er det antageligvis mye av det på youtube :) 

1 hour ago, Mud said:

Under 1 døgn siden puddelen kom i hus og vi ønsker oss alle puddel som neste hund. Ikke en fult så fluffy og stylet en muligens, men definitivt en puddel. Makan til kul og morsom sak.  

Selvsagt gjør dere det :aww: Jeg har jo sagt det - pudler er noe alle burde ønske seg :P  

--

AN er jeg glad for at romjulas lengste kjøretur er i dag. Ikke noe er som å kjøre på slapsete veier mens det regner :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Siri skrev:

Uff.. ikke nevn Fleksnes & Co... slitsomt. Jeg synes jo forøvrig ikke Grevinnen og hovmesteren er så himla morsom heller - den var morsom første gangen liksom :aww: 

 

Generelt sett er ingenting av den "gamle" humoren morsomt. Det er utdatert som så mye annet. Men jaggu er det mye nyere humor som absolutt ikke er morsomt også. Det er jo nesten konkurranse i hvem som klarer å trekke ting lengst mulig og gå mest over streken for hva som er greit. Da mister jeg interessen i hvert fall. 
Selv om det dårligste jeg har sett av humor noen gang må være når Eddie Murphy hadde sitt stand up show hvor han stort sett kun snakket om bæsjing og backsplash som trekker rumpa når han satt på do.
Forøvrig synes jeg Will Smith er langt dårligere humormessig enn Thomas Giertsen. Jeg takler ikke den gaulinga. Han har egentlig ikke utviklet seg innmari mye siden Fresh Prince dagene. :P 

10 timer siden, Siri skrev:

Jeg har jo heller ikke slik tålmodighet. Men det kan se ut til at det fungerer bedre i Explorer enn Chrome, så da får jeg vel kjøre FB i Explorer da :P 

 

Jeg bruker kun Opera. Jeg synes den er mer stabil enn for eksempel Exporer. Den er bare plagsom synes jeg :P 

10 timer siden, Siri skrev:

Selvsagt satt det i hodet... alt sånt er jo mentalt må vite :aww: 

Ja jøss... Jeg gav det en måned eller to hvor jeg tenkte på at jeg ikke hadde vondt og alt bare var fint jeg da. Som forventet gikk jeg som et krokrygget troll og klarte knapt å røre meg på lang tid etterpå. 
Så jeg vet ikke jeg hvem som var mest kompetent av meg og legen der :aww:

I dag er det skikkelig høljevær og vind. Så jeg tenker at det er like greit at dagen starter med at kneet verker. Så får jeg heller bruke kneet som unnskyldning for å ta et par kortere turer i stedet for en lang. Heldigvis for meg så er Sjef godt opplært av en sånn som verken var vind eller vanntett. Så får vi håpe Sjef drar med seg den lærdommen videre til neste sånn at jeg kan fortsette å leve i denne luksusen om 10 år også. :whistle: 

Utover det er vi ferdige med jul her i huset. 
Juletrepynten er tatt av, og snart skal treet demonteres. Og ellers så forsvant jo adventsstaken i går, for da var jo advent helt ferdig. Nå er det faktisk på tide å gjøre klar til nytt år. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...