Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

Jeg skulle ønske at jeg visste om søsteren min har smoothiemaskin. Det ville vært en ypperlig julegave til henne, men jeg aner ikke om hun har fra før. Ingen vits i å spørre mannen hennes heller. Han er en distre, elskelig mann med langt skjegg som skriver bøker om stavkirker.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

Jeg listet meg inn på personalkjøkkenet og stjal julebrus fra en eller annen. Skvatt nesten av dårlig samvittighet da noen plutselig kom inn på personalrommet midt i tyveriet. Regner med at det er tilgivelse å få, jeg var så tørst sjø.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg skulle ønske at jeg visste om søsteren min har smoothiemaskin. Det ville vært en ypperlig julegave til henne, men jeg aner ikke om hun har fra før. Ingen vits i å spørre mannen hennes heller. Han er en distre, elskelig mann med langt skjegg som skriver bøker om stavkirker.

Ringer du henne og spør om hun er hjemme i kveld, for da kunne du komme innom.. og så spør du om hun har smoothiemaskin. Så kunne dere ordne dere smoothie eller milkshake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje dagen med feber her nå. Ikke forkjølet eller noe, kun feber med vonde ledd. Og en sinnsyk hodepine bak ene øyet. Paracet hjelper en stund, men når virkningen går ut kommer hodepinen kraftig igjen. Vil ikke stappe i meg for mye pillere heller, så jeg prøver å pine meg gjennom så lenge som mulig før jeg evt tar et par pillere til. Håper det går over snart, og at ikke gubben blir smittet. Ikke kjekt å ligge syk i julen, så krysser fingrene for at alle er friske da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
4 timer siden, SFX skrev:

Du, det er en naturlov at tisper ikke får løpetid når en vil, og om det er et tidspunkt som passer dårlig så får de løpetid 

Ja det kommer vel midt i jula tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Ringer du henne og spør om hun er hjemme i kveld, for da kunne du komme innom.. og så spør du om hun har smoothiemaskin. Så kunne dere ordne dere smoothie eller milkshake 

Jammen julegaver må være veldig hemmelig! Både søstersen og jeg er dønn barnslige på det punktet! :lol:

59 minutter siden, Line skrev:

Tre små dverger kan være veldig kreative, og tre små dverger kan spise tre hele pakker med dentastix før de spyr...

Livet har lært meg at Dentastix må oppbevares høyt.

Jeg nyser, fryser og har hodepine. Jeg nekter å bli syk nå, det kan skrotten min bare glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg skulle ønske at jeg visste om søsteren min har smoothiemaskin. Det ville vært en ypperlig julegave til henne, men jeg aner ikke om hun har fra før. Ingen vits i å spørre mannen hennes heller. Han er en distre, elskelig mann med langt skjegg som skriver bøker om stavkirker.

:lol: 

Nå har vi vært ute og testet kicksparken - og selvsagt var Willys datter sin fars datter. Hun fattet fort konseptet løpe framover :D I morgen skal vi teste far og datter sammen :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: 

Nå har vi vært ute og testet kicksparken - og selvsagt var Willys datter sin fars datter. Hun fattet fort konseptet løpe framover :D I morgen skal vi teste far og datter sammen :lol: 

Jeg håper den damen har flere tisper med seg. :|

:teehe:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg håper den damen har flere tisper med seg. :|

:teehe:)

:lol: Hele familien er med :lol: 

Nå brer det seg en duft av fransk kjøkken her... med hvitløk og snegler mm. Jeg håper hun ikke har tenkt å forgifte meg :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk webmaster selen i dag. Og guri, den var svær:lol: ikke for stor for henne, men det er mye sele liksom. Ser ut som en redningsvest. Veldig stiv, men det går seg jo til etter hvert. Hun rømmer når jeg finner frem den lille, søte hurtta selen. Hun kommer hvertfall til å rømme når jeg kommer med dette monsteret av en sele:teehe:får teste den på kveldsturen. Tør nesten ikke å ta av prislappen på den.. har vært så uheldig med alle de andre selene jeg har kjøpt til henne, og denne er ikke akkurat billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Hele familien er med :lol: 

Nå brer det seg en duft av fransk kjøkken her... med hvitløk og snegler mm. Jeg håper hun ikke har tenkt å forgifte meg :ermm:

Hvis hun forgifter deg så er det sikkert fordi hun vil ha Willy'en din selv. Og da er det vel tilgivelse å få om hun forsøker? :lol: 

Jeg har vært ute med Sjef og det var en smertefull opplevelse. Spesielt nå etterpå. Jeg lurer på om jeg har klart å ødelegge noe innvendig som klemmer på nerver eller noe når jeg falt i marka på lørdag. Får se an om det blir legebesøk før jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal da vell få gjort en klikkerklok hund av Floss også, nå har vi fått engasjement i trening :thumbs:

Prosjekt ro ved fot har begynt å dra på seg hos Lyn, hun trenger ikke mer engasjement, for å si det slik! Nå er det bare å få overført det til faktiske forflytninger og lengre strekker :lol: 

Keo derimot, Keo er bare verdens beste gutt, han. Jobbe høyreføring? Null problem muttern, sååååånn HER er det, nemlig! Tar ofte forgitt hvor flink denne skapningen egentlig er :heart: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Bakt kake til elevene mine som skal ha heldagsprøve imorgen så nå lukter det godt her. Og fikk strøket på refleks på ullgenseren til Idde.d9ecf0ae2a3296a7239b5cfcb65a1bf7.jpg

Så fin den ble :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

En lett strikk rundt beina?

Nei for det er Idde prinsipiellt motstander av, så prøver å la det være - skal se litt hvordan den sitter i bruk før jeg begynner å gjøre noe drastisk på den fronten. På småturer har den forskjøvet seg også landet på plass igjen. Halen holder den på plass på et vis...
Mye enklere med hunder som har halen ned, da kan man forankre alt bak rumpa :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Nei for det er Idde prinsipiellt motstander av, så prøver å la det være - skal se litt hvordan den sitter i bruk før jeg begynner å gjøre noe drastisk på den fronten. På småturer har den forskjøvet seg også landet på plass igjen. Halen holder den på plass på et vis...
Mye enklere med hunder som har halen ned, da kan man forankre alt bak rumpa :P

 

Går det an å sy inn små vektlodd i sømmen bak kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Nei for det er Idde prinsipiellt motstander av, så prøver å la det være - skal se litt hvordan den sitter i bruk før jeg begynner å gjøre noe drastisk på den fronten. På småturer har den forskjøvet seg også landet på plass igjen. Halen holder den på plass på et vis...
Mye enklere med hunder som har halen ned, da kan man forankre alt bak rumpa :P

 

Lag en spilt til halen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...