Jeas_89 Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 3 hunder vaska, føna og børsta, klare for utstilling i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Akkurat nå er det sol ute. Bildebevis: (Fikk ikke tid til fininnstilling eller planlegging, sola varte i litt over åtte sekunder). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Jeg gjør visst ingenting fornuftig i kveld, ingenting faktisk. Sitter dønn stille i sofaen og ser på criminal minds. Og spiser kjeks, faktisk. Kan være fornuftig i morgen. Kaniner og gakker fikk det de trengte tidligere i dag, og hestene ble sluppet på gress og gjerdet inne tidligere. Sliten i dag. Skikkelig sliten i dag. Så kroppen sier at jeg skal sitte dønn stille. I dag hører jeg på den. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Jeg skulle ha ryddet, vasket, pakket, flyttet litt på møbler som okkuperer litt for stor plass hos guttungen så han sliter med å bevege seg på rommet. Og gått en tur med Lady. Og lagt meg. I morgen skal jeg reise rett fra jobb og på besøk til min mor i campingvognen hennes, så bare jeg kommer så langt så blir det avslappende. Men akkurat nå kjenner jeg mest på at jeg egentlig bare vil ha noen helger hjemme hos meg selv der det ikke er noe som må skje. Men det blir neste helg... og helgen etter det. Så er det ferie! Det blir godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 1 minutt siden, Raksha skrev: Jeg gjør visst ingenting fornuftig i kveld, ingenting faktisk. Sitter dønn stille i sofaen og ser på criminal minds. Og spiser kjeks, faktisk. Kan være fornuftig i morgen. Kaniner og gakker fikk det de trengte tidligere i dag, og hestene ble sluppet på gress og gjerdet inne tidligere. Sliten i dag. Skikkelig sliten i dag. Så kroppen sier at jeg skal sitte dønn stille. I dag hører jeg på den. Sikkert lurt! Jeg har jaggu ikke gjort så mye nyttig i dag jeg heller, og jeg kan ikke skylde på helsa en gang. Har gått ganske mye med hundene, men bare i nærområdet. Og så har jeg betalt regninger. Forøvrig har det blitt mye sofasliting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Sikkert lurt! Jeg har jaggu ikke gjort så mye nyttig i dag jeg heller, og jeg kan ikke skylde på helsa en gang. Har gått ganske mye med hundene, men bare i nærområdet. Og så har jeg betalt regninger. Forøvrig har det blitt mye sofasliting. Ja, jeg tror det - eneste som sikkert hadde vært lurere er å gå å legge seg og ikke se criminal minds, men det får være grenser for hvor lur man skal være Jeg har vært utslitt fra jeg stod opp i dag, og trenger ikke en repetisjon fra tirsdag, i går virket jeg, etter å ha takk kvelden ekstremt tidlig kvelden før. Bonden kommenterte at jeg var virkelig dårlig, for er ikke sååå uvanlig at jeg krajser tidlig, men somregel kommer jeg tuslende ned igjen i ti-tiden på kvelden og " får ikke soooove" - blir ikke liggende rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Ligger jeg på sofaen og ser fjortissfilm, mens liten olle bolle trommer på magen min.. for den lille detaljen at det var leggetid for ca 4 timer siden, er vist ikke så nøye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Bikkja slapp noen voldsomt sure fiser før vi skulle legge oss og jeg frykta diaré på gang. Klokka er nå 2.30 og vi har vært ute 3 ganger. Funnet noe snadder på stranden sikkert... Nå er jeg lys våken igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Om noen timer har jeg ferie Håper vi får plass til alt i bilen, det doble buret bak tar liksom alt av plass så vi må bruke baksetene. Hadde vi hatt unger måtte vi hatt større bil og samboer hadde antakelig fått oppfylt drømmen om en Suburban . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 10 grader og jeg holder på å fryse rett ihjel En gang i tiden likte jeg sånne temperaturer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Innså nettopp at det har blitt en vane å si at jeg er 22, men det er jo faktisk ikke sannhet før i dag Hundene er ute på langtur og har fått frokost, så da er min gave til meg selv å sove en liten time til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAGA Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Nedtelling til ferie. Får ikke gjort noe fornuftig på jobb, bare rundt. Skal bare være hjemme, ikke veldig spennende akkurat. Men herreguud, 3 uker fri uten å se på klokka. Det skal nyyytes. Får bare håpe været blir så bra at kveldene kan nytes på verandaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Gratulerer med dagen @maysofie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Fikk equigrommeren i posten i dag, funka jo bra den! Men sambuar holdt på å tilte når han såg kva det var laga av, for det ser ut til at berre er eit sagblad som er pressa ned i ein trekloss No skal middagen få sige litt før eg tusslar ned og ser til hønene igjen, endeleg fint vær, så då får dei kose seg ute i det fri [emoji3] Synes de faktisk fortjener all honnør for å ha funnet ut at det fungerer så vanvittig bra, til tross for at det er en kloss med et sagblad i. Produsert i statene uten kinavilkår for arbeidere er den og.Det handler ikke om at det er en enkel idé, men faktisk realisere det og gjøre noe ut av det.Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 54 minutter siden, maysofie skrev: Innså nettopp at det har blitt en vane å si at jeg er 22, men det er jo faktisk ikke sannhet før i dag Hundene er ute på langtur og har fått frokost, så da er min gave til meg selv å sove en liten time til Gratulerer med dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Er det sånn at andre hunder synes black/tan er spesielt skummelt? Tenker kanskje de ser litt morske ut med de øyenbrynene? Vi var i alle fall på trening med corgi-valp som syntes frøkna var det skumleste i hele verden... Det var mange andre raser der og - newfoundland, boerboel, samojed, hvit gjeter og stabij - men det var bare min lille 6-kilos cavalier som var skummel og farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 59 minutter siden, maysofie skrev: Innså nettopp at det har blitt en vane å si at jeg er 22, men det er jo faktisk ikke sannhet før i dag Hundene er ute på langtur og har fått frokost, så da er min gave til meg selv å sove en liten time til Gratulerer med dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 6 minutter siden, Wilhelmina skrev: Er det sånn at andre hunder synes black/tan er spesielt skummelt? Tenker kanskje de ser litt morske ut med de øyenbrynene? Vi var i alle fall på trening med corgi-valp som syntes frøkna var det skumleste i hele verden... Det var mange andre raser der og - newfoundland, boerboel, samojed, hvit gjeter og stabij - men det var bare min lille 6-kilos cavalier som var skummel og farlig Jeg har ei her som ikke er fan av cavalier på grunn at de utstående øynene. Dvs jeg gjetter det er øynene og uttrykket fordi hun liker ingen raser som har utstående øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 1 time siden, maysofie skrev: Innså nettopp at det har blitt en vane å si at jeg er 22, men det er jo faktisk ikke sannhet før i dag Hundene er ute på langtur og har fått frokost, så da er min gave til meg selv å sove en liten time til Gratulerer med dagen fin dato, jeg har også bursdag i dag, faktisk og bikkja!! Må ikke glemme henne. 1 år. Litt gøy at vi har samme dag. Det var en ganske fin bursdagspresang når hun ble født i fjor. Tror ingen kan toppe det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Gratulerer med dagen @maysofie og @Kaisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Vi har sommerferie og har mange dager med BRA og RÅ hundetrening! Er så gøy Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 1 time siden, Line skrev: Jeg har ei her som ikke er fan av cavalier på grunn at de utstående øynene. Dvs jeg gjetter det er øynene og uttrykket fordi hun liker ingen raser som har utstående øyne. Mulig jeg er blitt raseblind på mine gamle dager, men jeg synes vel ikke min har spesielt utstående øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 2 timer siden, Snoffe skrev: Gratulerer med dagen @maysofie og @Kaisen Tusen takk I dag ringte jeg vet og fikk bestilt time til mandag...hun klør og klør. Gnir seg inntil møbler og biter helt manisk på labbene sine. hadde vel håpet vi kunne vente til hun skal ha vaksine og kontroll i oktober, men nå har hun slikket seg så mye på labbene at det er kommet sår fikk beskjed om å ha på potesokker eller krage i helga for å unngå at hun slikker mer. Såå det er vel noe allergi greier da tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 32 minutter siden, Wilhelmina skrev: Mulig jeg er blitt raseblind på mine gamle dager, men jeg synes vel ikke min har spesielt utstående øyne Nå visste jeg ingenting om din annet enn at det er cavalier, og at de har utstående øyne er helt vanlig synes jeg. Ikke i samme skala som mops og sånn, men likevel mer enn mange andre raser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts