Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Kaisen skrev:

Deilig  når jeg har bytta bort vakten min på søndag. Bare jobb i dag og i morgen:D må jobbe neste søndag da, men det hjelper mye med bare en langvakt istedet for to etter hverandre.. gleder meg til denne vakten er overstått. Har grudd meg og ligget søvnløs den siste uka fordi jeg har grua meg sånn.. heldigvis er det bare en vakt på 6 uker det er snakk om, men det er ikke noe gøy å bli trua på livet. Håper det går knirkefritt i kveld

Uff, hørtes ikke noe ålreit ut å bli truet på jobb. Håper dere har et bra system med avvik etc? Så det ikke skjer igjen .

 

59 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Gikk opp for meg nå at jeg ikke har noen sommersko! Har ett par joggesko men liker ikke å gå i det med mindre jeg skal på tur liksom. Kasta conversene i fjor fordi jeg ble ødelagt i føttene av dem, men nå angrer jeg bittert!

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 

Ikke jeg heller! Men liker ikke noe av det som er i butikkene, så bruker vel lefsene mine et år til :teehe: 

 

 

14 minutter siden, mokken skrev:

Krone is for andre dag på rad! Sommer i Bergen :ahappy:

Mmm, jeg spiste en diger softis igår, smeltet raskere enn jeg klarte å spise! :D 

 

2 minutter siden, Christine skrev:

Lurt! Jeg tenkte det hadde noe med at de enkelt skal få av meg klærne mens jeg sover dypt :lol: Har bestukket pappa som må være med, så han skal nok få meg hjem på en eller annen måte :aww: 

Du får kle av deg selv altså :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Rød... Men det blir brunt etterhvert da :teehe: Bikkjene var glade for at jeg gikk inn nå og, tydeligvis lei av å ligge i sola :lol: At de kan gå inn uten meg skjønner de ikke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Lola Pagola skrev:

Så useriøst av NHL... (men føler kanskje ikke det er en sånn voldsom seriøs organisasjon i utgangspunktet).
http://amerikanskbulldog.no/samarbeide-med-nhl-opphoerer/

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 

Det der er ikke noe som forbedrer inntrykket for å si det sånn... 

 

Sjef var lei av å være ute i sola etter hvert. På siste innkallingen var det bare såvidt han gadd å bevege seg, og stoppet foran meg og bare kikket. Da var det på tide å gå tilbake til bilen :lol: 

Nå skal vi snart ha pannekaker med bacon til veldig sen lunsj, og så blir det fredagstaco i kveld ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt oppe på husveggen min, ved inngangspartiet, så er det ... bæsj! Det ser i alle fall sånn ut. Det ligner ikke på fuglebæsj. Jeg fatter bare ikke hva/når/hvordan/hvem! Pippin står i langline der av og til, og kan jo ha bæsja og så spølt det opp på veggen, men det ser liksom ikke sånn ut heller.

En annen underlig ting er at for ti minutter siden lå det en rull med plastposer på kjøkkenbenken, nå har den forsvunnet fra jordas overflate. Og den ligger ikke i kjøleskapet, det er en klassiker så der sjekka jeg først.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt når jeg fikk inkallingsbrev til en ortopedisk spesialist. Skal til samme fyren som opererte meg første gang som mente at han fikset dette lett som en plett og at jeg kom til å bli helt fin! Og her kommer jeg igjen, ti år og fire operasjoner senere :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mokken skrev:

Jeg har en hund som reagerer på noen typer fór. Har også hatt hund med veldig sart mage før. Begge to har fungert/fungerer bra på en ca 50/50 fordeling av tørrfór (gir brit care med lam) og v&h (den med laks). Harly har mye høyere forbrenning enn Lykke så hun får mindre v&h enn han. Verden er urettferdig :aww:

 

Edit: @SFX

Jeg kjøpte en liten pose med orijen, så prøver de først. Tenkte jeg skulle gå helt bort i fra det vi har prøvd før :P Men funker ikke det så må jeg teste noe annet, og da tror jeg det blir v&h og tørrfor kombo.

Blir litt sprø av hundmatverden, den er alt for stor :aww:

 

Vi har vært ute i hele dag, og det er så godt! Fikk lyst på middag tidlig, så vi spiste fisketaco for et par timer siden :lol: perfekt nå i varmen! 

Tror jeg skal ta meg en kroneis til dessert snart! Kjøpte jo en 6 pakning, og det er for dumt om den skal bli ødelagt i frysen :aww:

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mokken skrev:

Ups! :lol:

Det var igrunnen et morsommere alternativ enn et tapt veddemål! Dårlig date kanskje? :P

Coyote Ugly-date :D 

2 timer siden, mokken skrev:

 

Edit: @SFX klubben har idrettsavtale med nordic  choice hotellene. Jeg har ikke benyttet den mer enn en gang men mange i klubben skryter over hvor fornøyde de er. Aldri noe problem ift å ha med hund visstnok. Kanskje et alternativ dersom det er fullt på Scandic?  

Takk for tips, jeg antar de er i Sverige også når de heter noe med Nordic. Jeg får se om jeg får noen mail fra Scandic nummer 2 om at de ikke har plass.

Det er rart, for på Scandic i Roskilde i helga så sa de at de hadde ubegrenset antall hunderom - det overhørte jeg i resepsjonen da en japansk forferdet turist måtte informere dem om at han hadde sett en hund i korridoren!!!! Én hund? Hvor pokker bodde han, i vår etasje hadde vel 23 av 25 rom dog in room-tag på håndtaket :D Han ble forklart at det var lov med hund på hotell i Danmark, men det likte han ikke, og ville ha rabatt. Det var altså ikke noe klage på noe annet enn at hunden fantes der, den hadde ikke gjort noe.

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Gikk opp for meg nå at jeg ikke har noen sommersko! Har ett par joggesko men liker ikke å gå i det med mindre jeg skal på tur liksom. Kasta conversene i fjor fordi jeg ble ødelagt i føttene av dem, men nå angrer jeg bittert!

Vil du ha vondt i føttene?

8 minutter siden, Ozzy skrev:

Måtte le litt når jeg fikk inkallingsbrev til en ortopedisk spesialist. Skal til samme fyren som opererte meg første gang som mente at han fikset dette lett som en plett og at jeg kom til å bli helt fin! Og her kommer jeg igjen, ti år og fire operasjoner senere :lol:

Du får takke for sist ;) 

Legetime overstått, handlet litt mat, luftet hunder, spist mikrovarmet middag, og nå lurer jeg på hvor jeg skal begynne. Jeg har ting som må gjøres, og jeg har fremdeles kjempe-hodepine. 

Jeg tror jeg begynner med å lage en veldig oppdelt to do-liste, så jeg kan fortere hake av for ting som er gjort. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen kom i dag med en fint brukt kløv fra Hundekjørerverkstedet, uten å skulle ha betalt... Tjohei! Jeg skulle gjerne funnet litt mer informasjon om denne, men finner ikke noe hjemmeside eller slikt, noen som vet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Naboen kom i dag med en fint brukt kløv fra Hundekjørerverkstedet, uten å skulle ha betalt... Tjohei! Jeg skulle gjerne funnet litt mer informasjon om denne, men finner ikke noe hjemmeside eller slikt, noen som vet? :) 

Seleverkstedet kanskje?

http://www.seleverkstedet.no/produkter/klover/togo-kloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, maysofie skrev:

Nei, det er ikke Seleverkstedets, står en logo på toppen med Hundekjørerverkstedet. Men er visst noe likt Togo-kløven :) 

 

Personen som eier seleverkstedet drev hundekjørerverkstedet tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må visst bare fortsette med kloklipp under bedøvelse en stund til :hmm: Prøvde oss på kloklipp med heftig grad av bestikkelse i dag, men han ble så redd etterhvert at han la igjen dammer av sikkel... Hylte og skrek, de i resepsjonen fikk spørsmål fra kunde om det var en schæfer de plagde (lager schæfere mye lyd?). Så redd var han at han ikke ville ha godbit før vi var ute igjen, selv om det var så leverpostei han vanligvis slipper andre godbiter for å få. Rista det heldigvis av seg raskt bare vi kom ut og han fikk snuse og tisse litt, så fant vi en bekk å dyppe skjegget i og da var alt bra igjen. Men det var virkelig ikke moro å være med på, mammahjertet fikk vondt da gitt :|

Hadde gleda meg til Oslo-date med mannen i morra, filmmesse. Men jeg har ikke penger til toget eller til å handle noe, det blir for mange timer til at det er moro å be svigers om å passe ham, svigers vil være her hos oss som barnevakt og det betyr at jeg må rydde og vaske i kveld, og jeg er snart tom for rundstykker og trenger egentlig å ha bakedag i morgen. Så det blir Oslo-tur alene for gubben, jeg skal "kose" meg med å skru sammen hagemøblene fra *******. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christine skrev:

Personen som eier seleverkstedet drev hundekjørerverkstedet tidligere. 

Aha, meget oppklarende! Tenkte det var noe slikt ettersom jeg ikke fant noe videre informasjon.

Da krysser vi fingrene for at den passer, så jeg kan få betalt for meg noe vis, for dette er jo ikke akkurat jalla-utstyr :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 minutt siden, maysofie skrev:

Aha, meget oppklarende! Tenkte det var noe slikt ettersom jeg ikke fant noe videre informasjon.

Da krysser vi fingrene for at den passer, så jeg kan få betalt for meg noe vis, for dette er jo ikke akkurat jalla-utstyr :ahappy: 

Ja, de skal være ganske så solide og bra disse kløvene :) Hvis vedkommende ikke skulle ha noe for det så foreslår jeg en flaske vin eller noe :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sitter og ser gjennom et album fra en rasespesial, og kommer over et bilde som bare sier WOW... og nok en gang oppdager at det er en sønn av Willy :wub: Han har noen fine barn, Willersen :heart:

Daniela Kellovská sitt bilde.

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

Vi må visst bare fortsette med kloklipp under bedøvelse en stund til :hmm: Prøvde oss på kloklipp med heftig grad av bestikkelse i dag, men han ble så redd etterhvert at han la igjen dammer av sikkel... Hylte og skrek, de i resepsjonen fikk spørsmål fra kunde om det var en schæfer de plagde (lager schæfere mye lyd?). Så redd var han at han ikke ville ha godbit før vi var ute igjen, selv om det var så leverpostei han vanligvis slipper andre godbiter for å få. Rista det heldigvis av seg raskt bare vi kom ut og han fikk snuse og tisse litt, så fant vi en bekk å dyppe skjegget i og da var alt bra igjen. Men det var virkelig ikke moro å være med på, mammahjertet fikk vondt da gitt :|

Hadde gleda meg til Oslo-date med mannen i morra, filmmesse. Men jeg har ikke penger til toget eller til å handle noe, det blir for mange timer til at det er moro å be svigers om å passe ham, svigers vil være her hos oss som barnevakt og det betyr at jeg må rydde og vaske i kveld, og jeg er snart tom for rundstykker og trenger egentlig å ha bakedag i morgen. Så det blir Oslo-tur alene for gubben, jeg skal "kose" meg med å skru sammen hagemøblene fra *******. 

 

Har dere prøvd å bare overlevert hunden til en annen og la de bare klippe klør og slikt i fred? Mens dere er helt ute av syne?

jeg har klipt klør på en del kråker. Den ene beit noe ****** hvis han fikk tak.. så sendte jeg eieren ut av rommet, og da ble ting plutselig veldig mye enklere.. og nei, det var ikke fordi han da fikk beskjed om å holde kjeften lukket, det fikk eieren se og høre :P 

34 minutter siden, Siri skrev:

Når man sitter og ser gjennom et album fra en rasespesial, og kommer over et bilde som bare sier WOW... og nok en gang oppdager at det er en sønn av Willy :wub: Han har noen fine barn, Willersen :heart:

Daniela Kellovská sitt bilde.

Jeg er nesten litt der.. sitter og ser på potensielle hanner og flere ganger bare "wow! Den var fin" og så er den etter samme far eller bestefar som tispa ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

 

Takk for tips, jeg antar de er i Sverige også når de heter noe med Nordic. Jeg får se om jeg får noen mail fra Scandic nummer 2 om at de ikke har plass.

 

Ingen årsak, hele Norden ja :) Tvi tvi! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Krutsi skrev:

Har dere prøvd å bare overlevert hunden til en annen og la de bare klippe klør og slikt i fred? Mens dere er helt ute av syne?

jeg har klipt klør på en del kråker. Den ene beit noe ****** hvis han fikk tak.. så sendte jeg eieren ut av rommet, og da ble ting plutselig veldig mye enklere.. og nei, det var ikke fordi han da fikk beskjed om å holde kjeften lukket, det fikk eieren se og høre :P 

Han skal klippes 16.mai, da skal hun få prøve å ta klør samtidig. Da får vi se om det hjelper at vi er borte :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...