Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Guest Christine
Akkurat nå, Debbie skrev:

Gosj har spist for mye godteri. Og sitter å kikker på valper, engelsk setter..:wub:

:innocent:IMG_2223.JPG.9895c0a15629d17dc61b5a44200a0621.JPG

IMG_2225.JPG.10fde8603bf4d5aee3a73b1799b6cd97.JPG

10 år i dag faktisk :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Folk driver og foreslår at det nye fylket Troms + Finnmark skal hete Gokk. :lol:

Det kan det jo ikke hete - tenk så forvirret man blir da! @Raksha bor jo også i Gokk, men hun bor lenger sør enn oss! :lol: 

Nå har jeg puslet med oppgave i noen timer, men nå tar jeg faktisk kveld. Jobbe litt videre i morgen heller. Kanskje jeg forresten bør finne ut når jeg skal i konfirmasjon i morra?... :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

:innocent:IMG_2223.JPG.9895c0a15629d17dc61b5a44200a0621.JPG

IMG_2225.JPG.10fde8603bf4d5aee3a73b1799b6cd97.JPG

10 år i dag faktisk :ahappy: 

Grattis med dagen, og ja det er den tråden som har skylda.

Husker når jeg var yngre, da skulle jeg ha en tric settervalp som skulle hete Kaisa. Fikk aldri en setter, men fikk meg en dalmasetter- herlig hund. Men er veldig svak for engelsk setter:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Det kan det jo ikke hete - tenk så forvirret man blir da! @Raksha bor jo også i Gokk, men hun bor lenger sør enn oss! :lol: 

 

:lol: ! Men! Vi har jo fått gateadresse og husnummer i dag - så er jo blitt rent siviliserte - kanskje vi har blitt oppgradert fra Gokk til wannabesivilisasjon? 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Debbie skrev:

Grattis med dagen, og ja det er den tråden som har skylda.

Husker når jeg var yngre, da skulle jeg ha en tric settervalp som skulle hete Kaisa. Fikk aldri en setter, men fikk meg en dalmasetter- herlig hund. Men er veldig svak for engelsk setter:wub:

Knis! Sjeldent man som settereier blandt masse hundefolk gjør noe som fører til at folk snoker på valper :lol: Skjønner godt du er svake for de - fantastiske hunder :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Nopp :lol: 

Åh fillern :lol: 

Trøtt - men kan ikke legge meg før jeg har vært ute hos dyra, og siden lillemor er våken så vil jeg ikke gå ut. :aww: Så da må jeg vente på Bonden da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Symra&Pippin said:

Stakkars folk! Her har hestehovene vistnet for lengst. Krokusene også. Nå er det påskeliljer og tulipaner som blomstrer. 

Hestehovgleden ble kortvarig. Nå er de dekket av nysne. ????

Det sner, det sner, tiddelibom... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt sovna :ahappy: Og ikke utslitt av gråt. Hun ER så flink! Jeg har verdens tøffeste lille datter :wub:  Mora kan diskuteres innimellom :aww: Men barnet er det ingenting i veien med, så det så!

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

:lol: ! Men! Vi har jo fått gateadresse og husnummer i dag - så er jo blitt rent siviliserte - kanskje vi har blitt oppgradert fra Gokk til wannabesivilisasjon? 

 

Nei, du bor i gokk :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Raksha skrev:

Åh fillern :lol: 

 

Jeg har blitt fortalt at Sonen har alltid rett så husnummer basert på desimeter teller tydeligvis ikke :aww:

Nå ser vi på en serie som heter Damien. En spin-off fra Omen. Den er helt OK foreløpig. Venter fortsatt på dem ordentlige Omen-følelsen et stykke ut i episode 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Raksha skrev:

Barnet mitt sovna :ahappy: Og ikke utslitt av gråt. Hun ER så flink! Jeg har verdens tøffeste lille datter :wub:  Mora kan diskuteres innimellom :aww: Men barnet er det ingenting i veien med, så det så!

 

Hva var det som skjedde egentlig? Fikk med meg at det var noe med en kjole? 

Klem til dere uansett :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Line skrev:

Det kan det jo ikke hete - tenk så forvirret man blir da! @Raksha bor jo også i Gokk, men hun bor lenger sør enn oss! :lol: 

Nei, Rak bor ikke i Gokk... Gokk er alt nord for Polarsirkelen... Rak bor bare i hutaheiti, hun :aww: 

40 minutter siden, Artemis skrev:

Hestehovgleden ble kortvarig. Nå er de dekket av nysne. ????

Det sner, det sner, tiddelibom... ?

:lol: *glede seg over at miniirisene blomstret i hagen i dag*

Har jeg sittet i nesten tre timer i telefonen :o Også jeg som aldri prater i telefon... øret er litt kokt :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Nei, Rak bor ikke i Gokk... Gokk er alt nord for Polarsirkelen... Rak bor bare i hutaheiti, hun :aww: 

Gokk og Hutaheiti er to steder i samme nabolag :P 

Fant ut at selskapet er klokka to - det var jo skrekkelig tidlig! Da må jeg jo sette på alarm og komme meg opp i rett tid da, om jeg skal rekke alt... *Messer om 6 uker til sommerferie - hold ut!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mardina skrev:

Hva var det som skjedde egentlig? Fikk med meg at det var noe med en kjole? 

Klem til dere uansett :hug:

Meget dramatisk, for en snart 4 åring, og minst like dramatisk for mammaen: Slutte med smokk! Hun bestemte det selv altså, og fikk velge seg ut kjole på butikken, og var med å samla sammen smokkene og la i en pose og hang ut til "julenissen".  Men hun angret seg når hun skulle legge seg, selvsagt, og det var riktig fælt her en stund, hun ville ikke ha noen ting, og skulle ødelegge nye kjolen og greier og greier. Men siste gangen jeg var oppe og snakket med henne så smilte hun stolt og sa "jeg liker veldig godt den nye kjolen!" Så det har gått seg til :D

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 at 1:37 PM, Symra&Pippin skrev:

Jeg har en Honda Cr-v. God plass til to mellomstore bur bak hvis man legger ned setet, men jeg synes det er greiere å ha det ene i baksetet og feste det med sikkerhetsbeltet.

Jeg har også cr-v (2003) men har tatt ut baksetene. Vurderer å sette inn skillevegg. Har dobbeltbur fra Kela som er bittelitt trangt men helt ok... Elsker den bilen! :heart:

På 4.5.2017 at 2:13 PM, Raksha skrev:

Gulv ække så nøye? Er litt gulv både i begge etasjer, det er are litt luftig mellom etasjene enkelte plasser. Men kan sikkert ordne seng til deg *fnis*

Gulv er for pyser! Heia hengebru og rapelering :pirate: (<-- var den tøffeste smilien jeg fant :D)

Hahahaha...jeg kjøpte Telfast i går, føkk U pollen!! Vi skal på lang tur i skogen uten lommetørkle i dag :bananas:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Meg said:

i forskriften de har laget står det at hund er forbudt i området med beitedyr, det står ikke noe om vilt/fugl (men det har jo noen linket til lenger opp).

 

3.Hunder

Hunder tillates ikke tatt inn i de områdene hvor husdyr beiter.

 

https://lovdata.no/dokument/MV/forskrift/2011-04-13-385

Litt spesielt med beitedyr som årsak kanskje, men jeg vet i alle fall at det er områder i Sverige hvor man ikke får gå med hund fordi om det er åpent for turferdsel ellers. Lurer på om ene området har noe med å ikke forstyrre (tam)rein å gjøre. Men husker ikke helt hva det stod, ble bare litt "furten" over at man ikke fikk gå i det fine området med hund for jeg kunne tenkt meg en tur dit en gang :) 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Line skrev:

Gokk og Hutaheiti er to steder i samme nabolag :P 

Nei nei nei - GOKK er nord for Polarsirkelen. Enkelt og greit! 

For en fantastisk dag... og jeg har alt for mye på programmet. Tror jeg får starte med en liten seanse ute på terrassen med ei god bok... Eller... kanskje jeg bør ta det potestellet på Willy først... Akk så vanskelig å finne en fornuftig logistikk på dagens gjøremål :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 at 10:41 PM, Ozzy skrev:

Gidder du å fjerne bildet ditt i sitatet? :)

Jeg beklager så grådig! Superteit av meg å glemme å redigere, og nå får jeg ikke endret det. Men rapporterte det så får man se om moderatorene kan gjøre noe. Igjen, sorry! :o 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...