Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, april


maysofie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat nå er jeg superfornøyd med lille Fettergutt. Jeg er nemlig på vei hjem fra kurs med en rykende fersk B-godkjent lavinehund.  Flinke Fetter skuffer aldri.

Hei sonen  Må bare dele.. Colored Melody's Calendar Girl. HD: A/A  AD: 0/0 Gjennomført MH - Bestått, med 1 på skudd.   Verdens fineste lille aussie-frøken❤

Fine bikkjer! Han heter Herr Hu, og er verdens søteste! Han ble 2 år i går.  Han er ikke 100% offisielt min enda, vi har ikke ordna med omregistrering, men vi har hatt ham siden rett etter nyttår

Posted Images

@Pringlen (eller andre som vet!) har du en god oppskrift på rådyr-stek? Er pakka inn i tråd ogsånt, så tenkte å steke hele i ovnen. Men var ikke så mye på nett om hvor varmt og hvor lenge. Fant en på 120° i 3-4 timer til kjernetemperatur er 70?  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, SFX skrev:

Det er jo sant :P Samtidig som det ikke er så ofte at en vet at dette vil lede til uføre når en har sin første legetime, det er ofte at ting eskalerer eller viser seg å være mer komplisert enn antatt. 

Det er sant.

58 minutter siden, SFX skrev:

Venner og familie og "venner" som ikke har noe pent å si, kan lære seg å holde kjeft. Jeg har brutt kontakten med et par som sa litt for mye litt for ofte, eller sa en skikkelig feil ting en gang.

NAV-ansatte kan også øve seg litt i den barneleksa der, det kommer mye rart ut av dem til tider.

58 minutter siden, SFX skrev:

Men... Men... Menneh... Hvorfor er de på kjøkkenet? Hvorfor er de ikke i sofaen?

Fordi de har null konsept om hvor de gjør fra seg og har en kropp som ikke finner seg i bleier.  Og jeg tror faktisk de ryker ned i kjelleren ganske snart, selv om bukken har veldig godt av å være her oppe. Må bare få ordna lys og varme der nede først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

@Pringlen (eller andre som vet!) har du en god oppskrift på rådyr-stek? Er pakka inn i tråd ogsånt, så tenkte å steke hele i ovnen. Men var ikke så mye på nett om hvor varmt og hvor lenge. Fant en på 120° i 3-4 timer til kjernetemperatur er 70?  

 

Hvis du har god tid så senk steketemperaturen og la den stå enda lenger. Brun den raskt i stekepanne først.

Inne fra tur. Sto opp til realt grisevær, så klarnet det litt og jeg tenkte det var best å bare pelle seg ut så lenge det var oppholdsvær. Da ble det en god lang tur i sol, og jeg ble realt svett for jeg var kledd for verre prognoser :P Så ble vi stoppet av en mann, som bare måtte fortelle hvor nydelige hunder jeg hadde og lurte på hvilken rase det var. Til og med skitungen oppførte seg pent - skal se det er håp for henne også :lol: 

Nå skal jeg straks sette meg og jobbe videre :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

Først må jeg le litt av den nederste også lurer jeg på om hun venninnen din er i slekt med min venninne som måtte sminke seg før hun skulle i kufjøset klokken 05.30 da vi gikk på landbruksskolen... 

Sånn var nesten hele klassen min :blink: helst med høye heler hos de andre dyrene der vi ikke MÅTTE gå med vernesko.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 2ne skrev:

Nå kom jeg på at Hero pleide å stikke huet sitt under der Tommy skulle tisse, så han ble vaska i huet med grønnsåpevann med altfor jevne mellomrom :| Og folk vil ikke ha tisper fordi de blør litt noen uker i året, liksom.. Det er jo mye bedre med hannhunder som pisser på seg selv og hverandre :rolleyes::P 

Vurderte du badehetta på ham noen gang? :D

For ordens skyld så er dette første gang jeg mistenker at Foenix er tisset på. Vi hadde en fase hvor Glam lærte seg å løfte beinet hvor han bommet litt på seg selv og bakken, men ellers er det foreløpig rimelig renslig her. Men jeg venter på at hun skal tisse på ham, for når hun har løpetid må han heeeeelt borti og snuse mens hun tisser. 

53 minutter siden, 2ne skrev:

Du kan ikke være søt og snill og lide av flink pike-syndrom og være bad ass samtidig, tror jeg? :P 

Det kan jeg så visst, det! Jeg holdt på å si noe sarkastisk til ekspeditøren på CO i går! Jeg kjøpte en boks med 100 spiker, og han kommenterte, "jaha, så DU skal snekre i helga?" Og jeg vet ikke om han tenkte på værmeldinger eller kjønn eller whatnots, men jeg holdt på å svare at nei, jeg har en blind date jeg skal ta med hjem, og jeg ble så inspirert av 50 shades at jeg skal teste en hjemmelaget nail-spanking-gadget.

I stedet sa jeg noe sånt som at ja, her var det bare å stå på til alt ble ferdig.

Han trenger jo ikke å vite at jeg bare trenger fire spiker for å få festet ei rosett-plate til veggen...

53 minutter siden, 2ne skrev:

Hjelper ikke baderingen mot numne romper, forresten? Jeg pleier å leke litt labrador og sitte på ei skinke (en av mine :P ) om jeg må sitte lenge, men det er ikke spesielt behagelig i lengden det heller :) 

Jeg brukte badering en stund, for ikke å få press rett på bruddet. Men nå kan jeg sitte uten å få vondt - men om jeg sitter ved pulten fra lunsj er ferdig til jeg skal hjem for dagen, da dovner jeg litt. Jeg må bli flinkere til å legge inn pauser hvor jeg faktisk reiser meg, og ikke bare spinner rundt for å skravle med andre i kontorlandskapet.

52 minutter siden, Siri skrev:

:o Men om man BRUKER å bade dem samtidig, så blir det jo helt feil å bryte den vanen :o 

Også er det så deilig å få det unna på samme dag, så jeg ikke må støvsuge og rydde etter hundebad flere ganger enn nødvendig :P Men jeg kan jo starte med å få montert den nye lampa til hunderommet for bedre klippelys, den kjøpte jeg jo bare for seks uker siden eller noe sånt. Lenge før Crufts, i hvert fall. For jeg skulle ha lys til å finklippe ham før Crufts. Bra plan...

52 minutter siden, Siri skrev:

Jeg kan garantere deg at hjemmelaget ikke alltid er best... jeg kjenner noen... jeg nevner ikke navn.. som IKKE lager god pizza, så den dagen du blir invitert på hjemmelaget pizza til denne "noen", så bør du for din egen del takke nei :aww: Det er mulig vedkomende har selvinnsikt nok til å ikke invitere andre på slik hjemmelagt pizza da... 

Men da er det i så fall det eneste vedkommende ikke kan å lage, for alt annet jeg har spist har smakt utsøkt.

52 minutter siden, Siri skrev:

De er så glupe, disse gutta :lol: 

En dag kommer vel jeg til å tisse på ham også... Han får nemlig opp baderomsdøra, så i ny og ne kommer han jublende inn og hopper opp i fanget.

52 minutter siden, Siri skrev:

Dobbeltsikring der altså :D 

Jupp :D Orker ikke strømpebukser som sagger, og de sagger før eller senere. Så da bruker jeg ekstra truse utenpå for å holde strømpebuksa oppe. Eventuelt sykkelshorts om jeg vet jeg skal løpe mye - altså på utstillinger. Eller da jeg spilte i korps, og vi marsjerte så mye at jeg begynte å bli motstander av 17. mai og unionsoppløsningen...

52 minutter siden, Siri skrev:

Av og til har jeg tenkt at jeg hadde ønsket at jeg hadde et sånt sovehjerte at jeg bare hadde slukna på sofaen (det fordrer selvsagt at man faktisk ligger i sofaen, da...) :) 

Jeg kan sove hvor som helst. Det er en velsignelse og en forbannelse. 

31 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Først må jeg le litt av den nederste også lurer jeg på om hun venninnen din er i slekt med min venninne som måtte sminke seg før hun skulle i kufjøset klokken 05.30 da vi gikk på landbruksskolen... 

Det er jo helt... fantastisk...

27 minutter siden, Ozzy skrev:

@SFX  vet ikke hvorfor han kastet opp, men han fikk nå litt mat. Så får vi se om det holder seg nede eller om det blir veterinær. 

Vet ikke du, så vet ikke vi ;) 

Nå skal jeg gjøre noe. Jeg har ingen bestemte planer i dag, bortsett fra et kjapt chattemøte jeg hadde glemt, så det betyr at i dag kan jeg gjøre absolutt hva jeg vil. Og jeg tror at jeg begynner med å montere den lampa til hunderommet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

 

*flire* Kørka hannhunder :D 

Litt morsomt å lese disse avsnittene etter hverandre - sikker på at kyllingene ikke bare er feite? :D 

Koda, gamlehunden, ble faktisk tisset på hodet av tispen jeg hadde :P forstår fremdeles ikke helt hvordan han klarte det :lol:

Haha! :D muligens, de spiser som hester hele gjengen :D

 

Har egentlig en liten plan om tur til plantasjen for å kjøpe litt jord, men jeg er helt innesperret av 3 biler. Får se om jeg gidder å få folk til å flytte dem så jeg kommer meg ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
13 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Siden @Siri og @SFX også skal bade hunder så erklærer jeg hermed at denne helga er den store hundebadedagen. Tror det var enda to som hadde våte planer, men husker ikke helt hvem, @Christine? Pluss noen med polar rase? Jeg utfordrer dere til å legge ut bilde av våte hunder!

Edit: @Snøfrostvar det ja.


Hadde ikke planer om å bade i dag med tanke på å få ham ren. 
Men ser Sjef vann og er løs så er det ikke til å unngå :aww: 

20161003_151032.thumb.jpg.aeafc6f252121f4150c62fc2a328d1b8.jpg

11 timer siden, Siri skrev:

Jeg blir alltid sjokkert når jeg hører at folk lar bikkja styre livet... Det er vel bare å be dyret om å roe ned og legge seg igjen? 

 

Det var tydeligvis før, og i dag så løftet han visst bare på hodet og sov videre. 
Så tydeligvis har modning hjulpet på der. Heldigvis, da kunne jeg sove til klokka var 9 :aww: 


I dag har jeg sortert ut papirer og kastet mye. 
Nå skal jeg ut på tur snart, og så blir det enda mer sorteringsarbeid. Det var visst ikke så fristende å finne på utendørsaktiviteter når det fortsatt blåser såpass som det gjør her. 
Men det er opphold i det minste! Ikke verst til å være lokalisert på vestlandet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Men jeg kjenner et par eller tre som helt sikkert kan kurse henne litt i bad-ass :D Hun trenger å bli flinkere der, egentlig :D 

Jeg kjenner også noen sånne :P 

1 time siden, Siri skrev:

Du må få deg slik badering da vøtt :D 

Jeg har sånn oppblåsbar krave til Nora, så da trenger jeg ikke badering :teehe: 

1 time siden, Siri skrev:

Det er det som er forklaringen... alltid... Jeg er også sånn sløv og ukonsentrert - helt sant, det er bare derfor *host*. 

:P 

Jeg nekter å være dement. Jeg syns faktisk at det holder med en kropp som ikke funker :aww: Skal det bli noe kødd med hjernen også, så blir jeg deprimert på ordentlig :cry: 

6 minutter siden, SFX skrev:

Vurderte du badehetta på ham noen gang? :D

Nei, jeg vurderete slippers :aww: 

6 minutter siden, SFX skrev:

For ordens skyld så er dette første gang jeg mistenker at Foenix er tisset på. Vi hadde en fase hvor Glam lærte seg å løfte beinet hvor han bommet litt på seg selv og bakken, men ellers er det foreløpig rimelig renslig her. Men jeg venter på at hun skal tisse på ham, for når hun har løpetid må han heeeeelt borti og snuse mens hun tisser. 

Men om hun tisser på han, så er det fortsatt han som er en gris :aww: Fordi hannhunder er griser :P 

6 minutter siden, SFX skrev:

Det kan jeg så visst, det! Jeg holdt på å si noe sarkastisk til ekspeditøren på CO i går! Jeg kjøpte en boks med 100 spiker, og han kommenterte, "jaha, så DU skal snekre i helga?" Og jeg vet ikke om han tenkte på værmeldinger eller kjønn eller whatnots, men jeg holdt på å svare at nei, jeg har en blind date jeg skal ta med hjem, og jeg ble så inspirert av 50 shades at jeg skal teste en hjemmelaget nail-spanking-gadget.

I stedet sa jeg noe sånt som at ja, her var det bare å stå på til alt ble ferdig.

Han trenger jo ikke å vite at jeg bare trenger fire spiker for å få festet ei rosett-plate til veggen...

:lol: Holdt på, ja :P 

Når det er sagt, så syns jeg jo at du glimter til litt innimellom og får et snev av SGT-takter ;) 

6 minutter siden, SFX skrev:

Jeg brukte badering en stund, for ikke å få press rett på bruddet. Men nå kan jeg sitte uten å få vondt - men om jeg sitter ved pulten fra lunsj er ferdig til jeg skal hjem for dagen, da dovner jeg litt. Jeg må bli flinkere til å legge inn pauser hvor jeg faktisk reiser meg, og ikke bare spinner rundt for å skravle med andre i kontorlandskapet.

Men om du skal sitte lenge, så kan det jo hende det er lurt å sitte på baderingen så du slipper å dovne litt? Eller så må du begynne å røyke, for alle veit at røykere tar pauser hele tiden :P 

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Det er ikke noe som heter å bade alle hundene samtidig når man har 10stk i huset :aww: 
Jammen glad jeg ikke har 10 pudler, eller 10 briard, eller 10 ett eller annet som krever ganske mye pelsstell :P 

Hvis du har 10 pudler, så er sannsynligvis 8 av de kortklippet, kanskje også 9, og da er det ikke så mye jobb som det høres ut som :P 

Og sånn apropos pudler, så burde jeg bade min, det har jeg burde gjort i ei drøy uke nå. Hun ble ikke bada da den andre puddelen ble bada forrige helg, for den andre puddelen ble bada fordi hun skulle klippe seg, og det skulle ikke min :lol: Men nå ser hun passe lurvete og ustelt ut, så vi burde gjøre de fire B'ene i dag (børste, bade, blåse og barbere :P ). Men så skal vi på kurs neste helg, og da bør hun jo se presentabel ut, så da kan jeg egentlig drøye badingen av henne i noen dager til *kremt* :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

@Pringlen (eller andre som vet!) har du en god oppskrift på rådyr-stek? Er pakka inn i tråd ogsånt, så tenkte å steke hele i ovnen. Men var ikke så mye på nett om hvor varmt og hvor lenge. Fant en på 120° i 3-4 timer til kjernetemperatur er 70?  

 

70 grader synes jeg er litt mye, 67-68 holder, men det er selvsagt smak og behag. Ellers høres det ut som du vil få et bra resultat. Hiv litt løk/gulrot/sellerirot + vin eller solbærsaft (eller bare vann) i formen sammen med steika, så får du fin sjy til sausen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Men det er sikkert hyggelig for dem som skal klippe av klærne at de ikke dør av tåfislukt :aww: 

Ja, jeg var veldig glad jeg hadde anstendig undertøy på meg, ikke noe sånn hullete gammelt noe :lol: 

@SFX Bivirkninger som forhåpentligvis gir seg. Måtte utsette starten til over helga, kan ikke ha aleneansvar for barn i den tilstanden der altså, Bonden skal spille i symfoniorkester i dag og i morgen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy har ikke vært noe jeg tenkt på i det hele tatt de gangene jeg har blitt lagt inn, må jeg innrømme.

Men jeg kom nydusja og med reint tøy på sykehuset begge gangene jeg skulle føde - det føltes jo skikkelig nødvendig, med tanke på hvor svett, klissete og ekkel du er etter å ha født litt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg har sånn oppblåsbar krave til Nora, så da trenger jeg ikke badering :teehe: 

Aww, dere deler :wub: 

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg nekter å være dement. Jeg syns faktisk at det holder med en kropp som ikke funker :aww: Skal det bli noe kødd med hjernen også, så blir jeg deprimert på ordentlig :cry: 

Det skjønner jeg faktisk veldig, veldig godt.

1 time siden, 2ne skrev:

Nei, jeg vurderete slippers :aww: 

Dang, jeg hadde glemt hvor mye slippers løser :D 

1 time siden, 2ne skrev:

Men om hun tisser på han, så er det fortsatt han som er en gris :aww: Fordi hannhunder er griser :P 

Sant.

1 time siden, 2ne skrev:

:lol: Holdt på, ja :P 

Imma work in progress :P 

1 time siden, 2ne skrev:

Når det er sagt, så syns jeg jo at du glimter til litt innimellom og får et snev av SGT-takter ;) 

Tusen takk! :wub: 

1 time siden, 2ne skrev:

Men om du skal sitte lenge, så kan det jo hende det er lurt å sitte på baderingen så du slipper å dovne litt? Eller så må du begynne å røyke, for alle veit at røykere tar pauser hele tiden :P 

Jeg MÅ ikke sitte lenge, jeg blir bare fordypet i arbeidsoppgavene og glemmer tiden. Jeg tror det er lettere, sunnere og billigere om jeg går opp på kjøkkenet for å ta et glass vann da, enn at jeg begynner å røyke for å unngå dovenrumpe :P 

Nå har jeg fått skrudd opp lampa til hundene, samt festet ledningsklemmer (eller hva det heter) på to andre. Kanskje rydde ferdig hunderommet, så kan jeg skryte av det på Facebook? Det er bare 53 uker siden jeg begynte oppussingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raksha skrev:

 

@SFX Bivirkninger som forhåpentligvis gir seg. Måtte utsette starten til over helga, kan ikke ha aleneansvar for barn i den tilstanden der altså, Bonden skal spille i symfoniorkester i dag og i morgen. 

 

Forhåpentligvis? Det var jo ikke akkurat beroligende. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Hvis du har god tid så senk steketemperaturen og la den stå enda lenger. Brun den raskt i stekepanne først.

 

20 minutter siden, Pringlen skrev:

70 grader synes jeg er litt mye, 67-68 holder, men det er selvsagt smak og behag. Ellers høres det ut som du vil få et bra resultat. Hiv litt løk/gulrot/sellerirot + vin eller solbærsaft (eller bare vann) i formen sammen med steika, så får du fin sjy til sausen :)

Takk da får vi prøve det. Kjedelig å ødelegge den ene steka vi ikke solgte :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Forhåpentligvis? Det var jo ikke akkurat beroligende. Krysser fingrene for deg!

Gjør de ikke det så må jeg bare slutte med dem, hjelper liksom ikke om de hjelper mot det ene men jeg går rundt som en zombie som ikke virker. Så da må vi finne på noe annet lurt.  Men bivirkninger er alltid verst i starten, så takk for kryssede fingre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei slik ei som sminket meg før jeg dro på føden.. Med første i alle fall.. 

Men jeg fikk høre at ting kom garantert til å ta tid, så jeg skulle bare innom for en sjekk, før jeg svippet videre for å blant annet hente gubben på flyplassen.. HA HA HA sa kroppen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ozzy skrev:

 

Takk da får vi prøve det. Kjedelig å ødelegge den ene steka vi ikke solgte :lol:  

Det blir nok bra. Værste man kan gjøre er å steke den for mye. Men på lav temp, og med god tid, får du ikke ødelagt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Raksha skrev:

jeg skal IKKE vaske hunder i helga :aww: 

Starta på ny medisin i går, hvilket har resultert soving 22 timer det siste døgnet og overhengende følese av tåke og bakfyll. Yey - bare elsker bivirkninger. :aww: 

 

Da skal du ikke vaske hunder i dag nei. God bedring!

15 timer siden, Christine skrev:

Forventer badebilder av dine to også :) *mase så du får det gjort* :aww: 

Det var absolutt litt av grunnen til at jeg foreslo den utfordringa. Jeg er nemlig et "det kan jeg jo like gjerne gjøre neste helg" - menneske.

14 timer siden, Siri skrev:

Høres fryktelig tungvint ut å måtte ut for å tisse... har ikke du et moderne hus med do inne? :lol: 

To stykker! Men hundene nekter å bruke noen av dem.

14 timer siden, Snoffe skrev:

 

Vasket hund i går jeg også :P whippeter kan kunsten med å se misshandlet ut uavhengi om de dusjes eller ikke, så ingen bilder her :aww:

Ok da. :aww:

 

Sitat

Casper og Ailo (mamma sin hund) pleier å tisse hverandre på hodet rett som det er. Ekstra morsomt er det når de står på hver sin side av en liten stubbe og tisser på hverandre samtidig :lol: ikke fullt så morsomt å dusje dem etterpå da :aww:

:lol:

4 timer siden, SFX skrev:

Men Glam skal på utstilling neste helg, så det er egentlig litt for tidlig å bade ham nå. Kanskje få unna Foenix i dag, og ta ham senere? De må jo ikke bade samtidig...

Ryggen min nekter å bade to på samme dag. Jeg står som en omvendt U inne i dusjkabinettet og skrubber hund. Ryggen min liker ikke den posisjonen over flere minutter i strekk.

Sitat

Men... Men... Menneh... Hvorfor er de på kjøkkenet? Hvorfor er de ikke i sofaen?

Ikke sant? :lol:

Sitat

Jeg våknet i sofaen. Det er en god sofa, så det går bra. Men jeg vurderer å selge senga, så ofte som dette skjer :D Det kan se ut som om jeg begynte å lakke negler i går kveld, og skulle vente på at første strøk tørket. Det er helt tørt nå, i hvert fall... Og de stakkars hundene hadde ikke fått kveldsmat, så de hadde ringt Mattilsynet.

Flinke hunder det.

3 timer siden, SFX skrev:

Vurderte du badehetta på ham noen gang? :D

Hvorfor har jeg aldri tenkt på det? Pippin må alltid tisse på den spennende flekken som Symra snuser på.

2 timer siden, Snøfrost skrev:

Det er ikke noe som heter å bade alle hundene samtidig når man har 10stk i huset :aww: 
Jammen glad jeg ikke har 10 pudler, eller 10 briard, eller 10 ett eller annet som krever ganske mye pelsstell :P 

Symra sin oppdretter har seks beardiser som hun går mye tur i skog og mark med. Beardiser som har gått tur i skog og mark må gjennombørstes etterpå, og ofte dusjes. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig. Gjennombørsting og bading av Symra tar minst en time.

Dagen min begynte med en tur ut med hundene, måtte utnytte oppholdsvær og sol, mørke skyer i horisonten. På veien hjem gikk vi forbi lille Emelie nabobarn (7 år) som hadde rigget til utekafé ved veien, der hun solgte saft og kakao. Jeg gikk hjem med hundene og løp tilbake og kjøpte kakao. Så spiste jeg frokost (med kakao). Så laget jeg kaffe, måtte jo ha det også, og den smakte ekkelt, så jeg måtte rense kaffetrakteren. Og dere vet kanskje hvordan det er, når man renser kaffetrakteren så er man i gang. Måtte jo vaske benken der den sto også, og da så jeg at det var masse flekker oppover veggen bak kaffetrakteren. Kort sagt: Nå er kjøkkenet mitt ganske rent. Når det gjelder hundebading så har jeg kommet så langt som å dra fram trimmebordet. Symra skal børstes før bading. Det blir det blir!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
34 minutter siden, 2ne skrev:

Undertøy har ikke vært noe jeg tenkt på i det hele tatt de gangene jeg har blitt lagt inn, må jeg innrømme.

Men jeg kom nydusja og med reint tøy på sykehuset begge gangene jeg skulle føde - det føltes jo skikkelig nødvendig, med tanke på hvor svett, klissete og ekkel du er etter å ha født litt :P 

De gangene jeg har blitt innlagt på sykehus så har undertøy vært det minste problemet. 
Både ved blodforgiftning, kraftig infisert galleblære, og ved fødsler har jeg allerede rukket å bli svett og immobil omtrent (i hvert fall i forhold til å ta en dusj!) før jeg var fremme på sykehus :aww: 
Eldstemann hadde jo hastverk og bestemte seg for å bli født før ambulanse kom frem også da, så den gang hadde jeg strengt tatt ikke mer enn t-skjorte, sokker, og et stort teppe rundt meg. 
 

17 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg er ei slik ei som sminket meg før jeg dro på føden.. Med første i alle fall.. 

Men jeg fikk høre at ting kom garantert til å ta tid, så jeg skulle bare innom for en sjekk, før jeg svippet videre for å blant annet hente gubben på flyplassen.. HA HA HA sa kroppen :lol: 

:lol: 


Nå har vi hatt over halvannen time på tur. Bestemte meg for å utsette ham for bylyder i dag, så vi gikk mot sentrum, og langs den mest trafikkerte gata her på veien tilbake. Ingen problem for Sjef det! 
Når vi gikk over en gangbro som kun består av sånn metallrist stoppet han opp og kikket ned og logret. Ikke mye gulvskrekk hos den gutten nei :lol: 

Nå skal jeg slappe av med litt kaffe, og så får vi se hva det blir til før mannen kommer hjem. Det blir visst jobbing til 17 i dag. Blir de ferdige med dette i løpet av helgen så får de 2000 kroner i bonus. Så han har fått klar beskjed om at det har han bare med å få til :aww:  :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...