Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, april


maysofie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat nå er jeg superfornøyd med lille Fettergutt. Jeg er nemlig på vei hjem fra kurs med en rykende fersk B-godkjent lavinehund.  Flinke Fetter skuffer aldri.

Hei sonen  Må bare dele.. Colored Melody's Calendar Girl. HD: A/A  AD: 0/0 Gjennomført MH - Bestått, med 1 på skudd.   Verdens fineste lille aussie-frøken❤

Fine bikkjer! Han heter Herr Hu, og er verdens søteste! Han ble 2 år i går.  Han er ikke 100% offisielt min enda, vi har ikke ordna med omregistrering, men vi har hatt ham siden rett etter nyttår

Posted Images

8 hours ago, Snoffe said:

:hug:

Leste du hadde kastet underbuksen, og kunne ikke få det til å stemme med shortsen du sprader rundt i:teehe:

 

 

Fader altså... er vist blitt litt mye i påsken. Og nå er jeg ødelagt. så tanken på tur, handle, ringe noen.. blir bare helt matt bare ved de tankene *sukk*

Har endel ting som må ordnes i dag og i morgen, og egentlig så vil jeg ikke. Viktige papirer, sjekk av katt, handle mat, få lagt om til sommer dekk.. det kan bare dra langt til pokker i vold, for jeg vil bare ligge på sofaen å ikke gjøre noen ting!

 

 

:lol: Nei altså underbuksene valgte jeg å beholde. Var ikke så varmt at undebuksene røyk også :teehe:

Noen dager er dritt, rett og slett. Men jeg håper du fikk gjort noe av det allikevel, for det er så godt å kunne slakse seg på sofaen etterpå uten dårlig samvittighet for hva man skulle ha gjort :P 


...spiser jeg pasta. Bombe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Det gjorde jeg og, og fikk grisekjeft både jeg og sjefen :lol: Men da ble det fart på saksbehandlingen da i det minste :aww:  Var noe med forsikring via nav og sånt. 

 

Jeg sendte melding til saksbehandler og informerte om at jeg gikk ut fra at det var greit at jeg jobbet videre, og at det var greit at jeg økte prosentsatsen, selv om vi ikke hadde mottatt noen papirer. Så de var informert, i det minste.

1 time siden, Krutsi skrev:

Tusen takk!

1 time siden, Turb skrev:

Nå kom jeg på den her :D:D:D

 

Fnis, kjører jeg et par slike stunt på jobben kan det hende jeg blir sykemeldt på ubestemt tid framover :D 

17 minutter siden, Tonje skrev:

Formen er laber fremdeles, men stemmen er nesten tilbake da. Jeg skal egentlig inn til Oslo på kurs i morgen, men jeg tror det utgår :hmm:. Snørr, hoste, tette bihuler og vondt hode passer dårlig med mange timer på forelesning. 

God bedring!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut spor for Penny for aller første gang nå i kveld!! :) Det ble litt av et villspor gitt, hehe. Hun gikk forbi en del, gikk TILBAKE og alle veier! Jeg tror det å gå tilbake er fyfy, men ;) Det var ihvertfall VELDIG gøy! Hun snuste i 170 hele tiden og jeg hørte nesen jobbe som bare rakkern! Jeg kjente på en voldsom trang til å hjelpe henne, men lot det være. Selv om det ble mye vissvass syns jeg hun var veldig flink, og vi koste oss skikkelig! Nå er hun nydusjet og klar for kvelden :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg sendte melding til saksbehandler og informerte om at jeg gikk ut fra at det var greit at jeg jobbet videre, og at det var greit at jeg økte prosentsatsen, selv om vi ikke hadde mottatt noen papirer. Så de var informert, i det minste.

Lurt. Skal nevnes at jeg har en litt merkelig saksbehandler da. Så ting er ikke nødvendigvis så strengt og firkanta som hun sier. 

 

Fytti satt på doku om konsentrasjonsleirer, angrer. Denne var noe av det verre jeg har sett :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

You can do it! You are a strong and independen woman! :bananas:

Yess I can!!!!! Yess WE can :bananas:

1 time siden, SFX skrev:

Det er et ventilasjonsanlegg som slås automatisk av og på til gitte klokkeslett. Bygget er jo splitter nytt, men det garanterer vel ikke luft eller annet. Jaja, jeg får prøve meg fram med klær, håndkrem, skospray og ting. Det er ganske kraftige støt jeg får også, forbi kiling og over til vondt.

Nye bygg er jo totalt ubrukelige når det kommer til helse og velvære og praktisk bruk :aww:. Takke meg til gamle, trekkfulle bygninger der man kan åpne vinduene for å lufte :aww: 

Det er når man får slike støt at man skjønner at strømdressur er ekstremt effektivt :D 

1 time siden, SFX skrev:

Vente te freddan???

jepp!!! 

1 time siden, SFX skrev:

Det er jo nesten helg :whistle:

Og derfor kan man vente HELT til det er helg vøtt :P 

1 time siden, SFX skrev:

Taco hørtes godt ut, det vil jeg også ha... 

Og for litt siden hørte jeg ei som sa TASO når hun i intervjuet skulle velge mellom taco eller en annen rett :lol: 

1 time siden, Turb skrev:

Nå kom jeg på den her :D:D:D

 

:lol: 

2 minutter siden, SFX skrev:

Fnis, kjører jeg et par slike stunt på jobben kan det hende jeg blir sykemeldt på ubestemt tid framover :D 

GJØR DET!!!! Du hadde ratt blitt fast ansatt på et blunk :lol: 

Vi har vært ute på joggetur :o Ja, det er ikke akkurat så imponerende som det høres ut - men jeg JOGGA i hvert fall... litt... en kort tur.. og ikke så fort... men jeg JOGGA :o 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammejobb godkjent, med oppstart i morgen! Så spent :D 

Fikk endelig tak på NAV i dag, har oppdaget velferdsstatens største løgn - *ring*, *ring*, *ring* ... "takk for at du venter, det er snart din tur" ... *ring*, *ring* ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 timer siden, Pixie skrev:

Det er vel det flere av dere mener ja, at både gubbe og hund har det bedre hos noen andre. Jeg er ikke uenig, men takk for påminnelsen.

Ingenting jeg skriver blir riktig her inne lenger, noe kan alltids vris på og pirkes i... 

Det er ikke en ukjent uttalelse her at mannfolk ryker før hunden, så jeg tenkte absolutt ikke at det var noe negativt ladet i det svaret. 
Jeg synes du tar på deg alt for mye skyld, og du ikke har nok tro på deg selv. Du har virkelig ikke grunn til å ta alt i verste mening her :) 

Og lykke til med besøk fra spesialisten i dag! Krysser fingrene for at dere får noen svar, og at gubben nå endelig ser hvilken rolle han selv må spille i det hele :) 

 

2 timer siden, Ozzy skrev:

Er bare på kvinneguiden det blir en 20-siders diskusjon fordi ei sier hun skal lage taco i konfirmasjonen etter konfirmantens ønske... :nesevis:

Jeg hadde helt klart foretrukket taco fremfor ihjelsalta grønnsaker og poteter med tørr oksesteik stekt på tidligere omtalte måte :aww: Det ble jo ikke min dag. Det ble jo et voksenselskap som jeg ikke hadde noe innflytelse over. 
Tror jeg skal holde meg unna det forumet der. Jeg mister totalt troen på menneskeheten når jeg leser der inne :blink: Det er ikke akkurat åndseliten som er mest aktive der inne :lol: 

@SFX Gratulere med supre nyheter! :D Godt å høre at det endelig er bedre. Håper det holder seg slik! :D 

 

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Og for litt siden hørte jeg ei som sa TASO når hun i intervjuet skulle velge mellom taco eller en annen rett :lol: 

 

:lol: 

Men jeg kjenner at det er godt at det ikke var jeg som intervjuet henne da. Sånne ting kan irritere meg grenseløst :icon_redface: 
 

Jeg var hjemme fra jobb litt over 17.30 i dag. Når jeg likevel var seint fremme i siste butikken så tenkte jeg at det var like greit å høre med en venninne om hun hadde tid til et cafebesøk, og det hadde hun faktisk! :)  Så da satt vi der i en times tid og hadde oss en kopp kaffe og et kakestykke før jeg kjørte hjemover. Når jeg prøvde å komme meg gjennom rushtrafikken der så fristet det vel ikke til gjentakelse, men så må man jo benytte de få sjansene man har. 

Jeg trodde at den plagsomme hodepinen skulle forsvinne bare jeg spiste middag. Men nei, det gjorde den ikke. Trøtt er jeg også nå, og må fortsatt skrive rapporter. Men jeg får ta det om litt. Sløve litt foran TV nå en liten stund med Sjef i armen, og så blir det luftetur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Raksha skrev:

:lol: ! Er jo godt du ikke er dum, i det minste... Eller no... :lol:  Huff, godt vi kan le litt, det er jo litt tragisk da. 

Ja enda godt det :lol: som regel gråter jeg litt før jeg kan le av det :aww::lol: men nå manførst kan le så er det til gjengjeld veldig morsomt :P

 

@SFX jeg har også fått høre en gang at jeg ikke kunne være syk fordi jeg hadde så fin bukse og genser på meg :lol: ble litt satt ut for å si det sånn :P

Kjempe fint å høre at øret til frøkna er mye bedre! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Siri skrev:

Og for litt siden hørte jeg ei som sa TASO når hun i intervjuet skulle velge mellom taco eller en annen rett :lol: 

Ja? Sier du kakib kanskje? :P:lol: 

Inne fra tur. Kom ei real skur da vi gikk ut døra, men det ga seg i løpet av ti minutter, så da ble det lengre tur enn jeg fryktet når vi gikk. Nå er jentene våte, mette og fornøyde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Siri skrev:

Nye bygg er jo totalt ubrukelige når det kommer til helse og velvære og praktisk bruk :aww:. Takke meg til gamle, trekkfulle bygninger der man kan åpne vinduene for å lufte :aww: 

Det er noen patenter i det bygget som er helt på trynet... For eksempel har verkstedet ekstrem takhøyde for å kunne bygge store ting, og døråpningen går omtrent til taket, så det kan trilles ut av verkstedet.

Heisen, derimot, har henimot normal vareheisehøyde :D

45 minutter siden, Siri skrev:

Det er når man får slike støt at man skjønner at strømdressur er ekstremt effektivt :D 

Kanskje det er aversjonstrening så jeg skal slutte å jobbe?

45 minutter siden, Siri skrev:

Og for litt siden hørte jeg ei som sa TASO når hun i intervjuet skulle velge mellom taco eller en annen rett :lol: 

Oh my Gods, og jeg trodde lasagne var vanskelig  uttale for enkelte...

45 minutter siden, Siri skrev:

GJØR DET!!!! Du hadde ratt blitt fast ansatt på et blunk :lol: 

De tror jeg driver stand up og impro, vøtt - også er jeg bare loco crazy :D 

56 minutter siden, Raksha skrev:

Lurt. Skal nevnes at jeg har en litt merkelig saksbehandler da. Så ting er ikke nødvendigvis så strengt og firkanta som hun sier. 

Nei, det er vel en kjengsgjerning at saksbehandlere skaper en del variasjon for folk :( 

56 minutter siden, Raksha skrev:

Fytti satt på doku om konsentrasjonsleirer, angrer. Denne var noe av det verre jeg har sett :(

Jeg har besøkt en konsentrasjonsleir, og det var en utrolig sterk opplevelse. Jeg har lest en del om det, og jeg klarer ikke å forst at folk kan være så jævlige.

39 minutter siden, *Kat84* skrev:

 

@SFX Gratulere med supre nyheter! :D Godt å høre at det endelig er bedre. Håper det holder seg slik! :D 

Tusen takk! Jeg holder ikke pusten til neste veterinærbesøk (for det er fire uker til), men jeg håper at dette betyr at det er snart over, og at vi unngår operasjon og døvhet. 

9 minutter siden, Snoffe skrev:

@SFX jeg har også fått høre en gang at jeg ikke kunne være syk fordi jeg hadde så fin bukse og genser på meg :lol: ble litt satt ut for å si det sånn :P

En psykolog jeg gikk til for snart syv år siden skrev alltid i journalen hva jeg hadde på meg - jeg fikser ikke å sitte og se på at noen skriver om meg, så jeg utviklet et fantastisk "wandering eye" mens jeg gikk der og fikk lest det meste opp-ned fra blokka hans. Og jeg ble aldri klok på om det var bra at jeg hadde dusjet og tatt på meg rene klær, eller om jeg burde kledd meg mer deprimerende :P Kommet i pysjen med leopardtruse på hodet, for å være sikker på at jeg fikk hjelp? 

Men jeg ble også spurt om jeg var klar over hvilket år det var, så de trodde nok jeg var enda verre på kjøret enn jeg selv følte jeg var :D 

For øvrig vet jeg at det er april og 2017, og jeg regner meg fram til at det er 20. fordi det er torsdag og Glam hadde bursdag om lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Line skrev:

Ja? Sier du kakib kanskje? :P:lol:  

Jeg har jobbet for utenlandske dommere som uttaler det Kacib, faktisk. Argumentet er at den første C'en er for certificate, og det er en C, mens den andre C'en er for championat, som er en Ch.

Men jeg har også hatt utstillere i ringen som vil ha "kært". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SFX skrev:

Det er noen patenter i det bygget som er helt på trynet... For eksempel har verkstedet ekstrem takhøyde for å kunne bygge store ting, og døråpningen går omtrent til taket, så det kan trilles ut av verkstedet.

Heisen, derimot, har henimot normal vareheisehøyde :D

Kanskje det er aversjonstrening så jeg skal slutte å jobbe?

Oh my Gods, og jeg trodde lasagne var vanskelig  uttale for enkelte...

De tror jeg driver stand up og impro, vøtt - også er jeg bare loco crazy :D 

Nei, det er vel en kjengsgjerning at saksbehandlere skaper en del variasjon for folk :( 

Jeg har besøkt en konsentrasjonsleir, og det var en utrolig sterk opplevelse. Jeg har lest en del om det, og jeg klarer ikke å forst at folk kan være så jævlige.

Tusen takk! Jeg holder ikke pusten til neste veterinærbesøk (for det er fire uker til), men jeg håper at dette betyr at det er snart over, og at vi unngår operasjon og døvhet. 

En psykolog jeg gikk til for snart syv år siden skrev alltid i journalen hva jeg hadde på meg - jeg fikser ikke å sitte og se på at noen skriver om meg, så jeg utviklet et fantastisk "wandering eye" mens jeg gikk der og fikk lest det meste opp-ned fra blokka hans. Og jeg ble aldri klok på om det var bra at jeg hadde dusjet og tatt på meg rene klær, eller om jeg burde kledd meg mer deprimerende :P Kommet i pysjen med leopardtruse på hodet, for å være sikker på at jeg fikk hjelp? 

Men jeg ble også spurt om jeg var klar over hvilket år det var, så de trodde nok jeg var enda verre på kjøret enn jeg selv følte jeg var :D 

For øvrig vet jeg at det er april og 2017, og jeg regner meg fram til at det er 20. fordi det er torsdag og Glam hadde bursdag om lørdag. 

Har vi vært hos samme psykolog? :P hun kunne ikke fatte at jeg var trist fordi jeg var syk, fordi hun hadde likt å være hjemme hele dagen og se på film. Også hadde jeg for fine klær og hun syntes jeg var for fin til alt jeg kunne være syk :aww: 

Da jeg sluttet kunne hun ikke fatte hvorfor jeg ikke ville komme tilbake å snakke mer :P

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg hadde helt klart foretrukket taco fremfor ihjelsalta grønnsaker og poteter med tørr oksesteik stekt på tidligere omtalte måte :aww: Det ble jo ikke min dag. Det ble jo et voksenselskap som jeg ikke hadde noe innflytelse over. 

Åååå.. jeg hadde sånn drittørr kalvesteik med ihjælkokte grønnsaker og sikkert vakuumpakka poteter til min konfirmasjon. Det va'kke jeg som bestemte menyen, for å si det sånn (da hadde vel blitt spaghetti av noe slag - det ville jo blitt for flaut for mine foreldre å servere "alle" gjestene.. :aww:). 

56 minutter siden, *Kat84* skrev:

Men jeg kjenner at det er godt at det ikke var jeg som intervjuet henne da. Sånne ting kan irritere meg grenseløst :icon_redface: 

Jeg var imponert over at reporteren ikke overhodet gjorde mine til å le eller ta en bitteliten pause engang :lol: 

9 minutter siden, Line skrev:

Ja? Sier du kakib kanskje? :P:lol: 

*Vet bedre enn å gå inn i en diskusjon med den derre kverulanten Line altså... :aww:

:lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Det er noen patenter i det bygget som er helt på trynet... For eksempel har verkstedet ekstrem takhøyde for å kunne bygge store ting, og døråpningen går omtrent til taket, så det kan trilles ut av verkstedet.

Men det var jo genialt :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Kanskje det er aversjonstrening så jeg skal slutte å jobbe?

Eller de tester ut hvor mye du tåler :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Oh my Gods, og jeg trodde lasagne var vanskelig  uttale for enkelte...

:lol: Og jeg tror muligens alternativet var lasagne.. .eller pizza kanskje... 

Akkurat nå, SFX skrev:

De tror jeg driver stand up og impro, vøtt - også er jeg bare loco crazy :D 

Det er jo to sider av samme sak :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

En psykolog jeg gikk til for snart syv år siden skrev alltid i journalen hva jeg hadde på meg - jeg fikser ikke å sitte og se på at noen skriver om meg, så jeg utviklet et fantastisk "wandering eye" mens jeg gikk der og fikk lest det meste opp-ned fra blokka hans. Og jeg ble aldri klok på om det var bra at jeg hadde dusjet og tatt på meg rene klær, eller om jeg burde kledd meg mer deprimerende :P Kommet i pysjen med leopardtruse på hodet, for å være sikker på at jeg fikk hjelp? 

Men jeg ble også spurt om jeg var klar over hvilket år det var, så de trodde nok jeg var enda verre på kjøret enn jeg selv følte jeg var :D 

Jeg skal mao ikke fundere noe mer over at nevrologen jeg gikk til tidligere alltid kommenterte hva jeg hadde på meg - og at jeg kledde DEN grønnfargen så innmari bra :aww: Hun var i grunnen mer opptatt av klesdrakten min enn hvordan nervene mine hadde det... ja, de fysiske nervene altså :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

For øvrig vet jeg at det er april og 2017, og jeg regner meg fram til at det er 20. fordi det er torsdag og Glam hadde bursdag om lørdag. 

:lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg har jobbet for utenlandske dommere som uttaler det Kacib, faktisk. Argumentet er at den første C'en er for certificate, og det er en C, mens den andre C'en er for championat, som er en Ch.

Men med den forklaringen skulle de vel sagt Cakib :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Men jeg har også hatt utstillere i ringen som vil ha "kært". 

OMG :lol: 

Jeg har tatt DEN oppvasken, også har jeg vrengt av alle sengeklærne på sengene i andre etasje sånn at jeg får vasket dem... ellers er hodet fullt av bobil, men det er jo håpløst å tenke ut hvordan man skal ha det i bilen så lenge man ikke har den tilstede fysisk - jeg får jo ikke tatt mål av noe heller... men tenke gjør jeg jo likkavæl :aww: 

Også tror jeg legen skal få seg et besøk av meg, for det øyet mitt er jo helt på tur... Ikke er kulen helt borte heller, og det er litt rødaktig på øyelokket fortsatt, det renner men verker ikke... også kan jeg ikke bruke brillene mine, for det ene brilleglasset passer ikke til synet på det øyet lenger. Er situasjonen permanent er det jo greit - da må jeg bare få meg nye briller, men om dette er noe som vil forandre seg igjen, så er det jo teit å bruke tusenvis av kroner på nye briller om jeg må fornye dem igjen om ikke alt for lenge. Men det er veldig slitsomt å gå rundt og ikke se helt klart egentlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Siri said:

I noen tilfeller ER det faktisk bare å ta seg sammen :ahappy: 
Jeg lurer også litt på om det er noe å gjøre med økt svetting... altså - ikke sånn overgangsaldersvette (ja, ok - det kan sikkert dukke opp når tid som helst, den også), men jeg har altså hatt sånn anfallsvis ekstremsvette siden jeg fikk MS, men har egentlig aldri reflektert over at det er sykdommen som har vært årsaken til det, men sist jeg pratet med MS-sykepleieren nevnte hun at det er flere som sliter med det faktisk... Jeg kom ikke på å spørre om det var noe å gjøre med det... himla teit altså :aww: 

Det kan faktisk være en av de mange bivirkningene til den ene MS-medisinen. Jeg mener de sa at 50-60 % som får den får stoffskifteproblemer, og sterk svetting er et symptom på høyt stoffskifte/overaktiv skjoldbruskkjertel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har jobbet for utenlandske dommere som uttaler det Kacib, faktisk. Argumentet er at den første C'en er for certificate, og det er en C, mens den andre C'en er for championat, som er en Ch.

Men jeg har også hatt utstillere i ringen som vil ha "kært". 

Det gir jo ikke mening :lol: Hverken certificate eller championat uttales jo med k :P 

@Siri Du får bare blokkere meg da vettu :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bananen skrev:

Det kan faktisk være en av de mange bivirkningene til den ene MS-medisinen. Jeg mener de sa at 50-60 % som får den får stoffskifteproblemer, og sterk svetting er et symptom på høyt stoffskifte/overaktiv skjoldbruskkjertel.

Det har du jo faktisk helt rett i!! Det kom jeg jo faktisk ikke på - men jeg ligger jo helt på grensa mht stoffskiftet (mener legen min hadde en diagnose på det også - men det var verken hypo- eller hyperthyreose.. men noe lignende) så det er nok det som er utslagsgivende kanskje ja. Det forklarte jo det meste egentlig :) Jeg har jo mange symptomer på høyt stoffskifte - BORTSETT fra vekttap... det er jo typisk :lol: 

Akkurat nå, Line skrev:

Du får bare blokkere meg da vettu :lol: 

Ja, det er nok den beste løsningen her skjønner jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snoffe skrev:

Har vi vært hos samme psykolog? :P hun kunne ikke fatte at jeg var trist fordi jeg var syk, fordi hun hadde likt å være hjemme hele dagen og se på film. Også hadde jeg for fine klær og hun syntes jeg var for fin til alt jeg kunne være syk :aww: 

Da jeg sluttet kunne hun ikke fatte hvorfor jeg ikke ville komme tilbake å snakke mer :P

Hahaha, nei, min virket mer jordnær, og brydde seg ikke om at jeg så på TV :D 

4 minutter siden, Siri skrev:

Jeg var imponert over at reporteren ikke overhodet gjorde mine til å le eller ta en bitteliten pause engang :lol: 

Rutinerte journalister har hørt det meste.

4 minutter siden, Siri skrev:

Men det var jo genialt :lol: 

Ja, men heisen til å få ting til for eksempel de etasjene hvor scenene er, er ikke tilpasset takhøyden i verkstedet, så kulisser må fremdeles bygges i moduler :D 

4 minutter siden, Siri skrev:

Eller de tester ut hvor mye du tåler :D 

Hmm...

4 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Og jeg tror muligens alternativet var lasagne.. .eller pizza kanskje... 

Pissa?

4 minutter siden, Siri skrev:

Men med den forklaringen skulle de vel sagt Cakib :lol: 

 

Akkurat nå, Line skrev:

Det gir jo ikke mening :lol: Hverken certificate eller championat uttales jo med k :P  

Nei, men C som isolert bokstav kan uttales som K på engelsk, som i... Shit, nå kommer jeg bare på det britiske ordet for penis som et ord på C som uttales med K, men deres skjønner hva jeg mener? CACIB delt opp i enkeltbokstaver gjør at folk tolker den første C'en som en K fordi det ikke opprinnelig er en Ch-lyd, men en ***. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...