MarieR Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Er det bare meg eller synger kristian Valen surt? Ingenting å sende videre enda hvertfall ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Hva var det som skjedde med synginga til Kristian Valen? Han har jo egentlig kjempefin stemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, MarieR skrev: Er det bare meg eller synger kristian Valen surt? Ingenting å sende videre enda hvertfall ... Kjempesurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 13 minutter siden, Line skrev: La oss sende Rune Rudberg Band! Da er vi garantert å slippe utgifter til neste år Tror det går bra uansett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Hørte bare pianoklimpinga på sangen til Valen, og ga opp å høre halve sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, AnkiogBonita skrev: Hørte bare pianoklimpinga på sangen til Valen, og ga opp å høre halve sangen. En kommentar jeg leste et eller annet sted: De to tonene du traff var veldig fine, Valen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Må skaffe med skikkelig klippeforkle... har "gått over" Lotta som skal "dissekeres" av deltakere på kynoligikurs i morra, under Vigdis sitt skarpe blikk. Og da må Lotta være pen og velstelt. Så nå klør jeg av hundehår over alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 4 minutter siden, Pringlen skrev: Tror det går bra uansett Poeng Men den nr 4 synes jeg var catchy! Og bassisten som er på nå jobber hos oss, så da må jeg jo heie litt på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, enna skrev: Må skaffe med skikkelig klippeforkle... har "gått over" Lotta som skal "dissekeres" av deltakere på kynoligikurs i morra, under Vigdis sitt skarpe blikk. Og da må Lotta være pen og velstelt. Så nå klør jeg av hundehår over alt... Jeg kjøpte et i plast på Tam Lade som kan knyttes sånn at det blir tett oppi halsen. Før fikk jeg alltid kløende pels i bh-en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Elektrojoik... jeg kjenner jeg er skeptisk. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, Malinka skrev: Elektrojoik... jeg kjenner jeg er skeptisk. Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg har sansen jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 40 minutter siden, Line skrev: Jeg har sansen jeg! Jeg synes også den var kul. Spesiell. Jeg tipper den går til superfinalen. Nå håper jeg det blir masse kjedelig pauseunderholdning snart så hundene kan få tisse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg synes også den var kul. Spesiell. Skikkelig MGP-mat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Lurer på om jeg skal skaffe meg en truse med paljetter på, det er tydeligvis greit festantrekk for tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Jeg har sansen jeg!Den var bedre enn navnet ga inntrykk av. Og den siste likte jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 10 hours ago, 2ne said: Det er ikke så mange chubby bikkjer der, vil jeg tro Jobber du eller er du tilskuer? Hehe, nei ganske godt trent disse her. Nei jeg stakk bare innom for å se, har vurdert å være med som veterinær men foreløpig kommet frem til at jeg har andre ting jeg heller vil bruke ferieukene mine på, hehe. Men kanskje et annet år. Fin erfaring hadde det sikkert vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Hehe.. Moro å se kjentfolk på tv-skjermen i kveld Har det riktig så trivelig i stua nordpå ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 38 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Jeg synes også den var kul. Spesiell. Jeg tipper den går til superfinalen. Nå håper jeg det blir masse kjedelig pauseunderholdning snart så hundene kan få tisse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Jeg er så fjern og distré at jeg tror jeg blir gæern... Går til badet for å vaske hendene, tenker at jeg må sette på en klesvask, så ta med tøy ned. Ser meg rundt mens jeg vasker hendene og konkluderer med at en 40vask er lurt. Tørker hendene og går. Passerer vaskerommet nede: "F***!" Bonden forbarmet seg over meg og satte på en klesvask før han gikk ut.. Tenker meg gru på hvordan jeg er om 30 år... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, Raksha skrev: Jeg er så fjern og distré at jeg tror jeg blir gæern... Går til badet for å vaske hendene, tenker at jeg må sette på en klesvask, så ta med tøy ned. Ser meg rundt mens jeg vasker hendene og konkluderer med at en 40vask er lurt. Tørker hendene og går. Passerer vaskerommet nede: "F***!" Bonden forbarmet seg over meg og satte på en klesvask før han gikk ut.. Tenker meg gru på hvordan jeg er om 30 år... I dag husket jeg at jeg måtte få tørket sengetøyet jeg hadde vasket. Når jeg skulle sjekke om det måtte skylles en gang til eller kunne henges opp til tørk. Det viste seg at jeg ikke hadde satt på maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, *Kat84* skrev: I dag husket jeg at jeg måtte få tørket sengetøyet jeg hadde vasket. Når jeg skulle sjekke om det måtte skylles en gang til eller kunne henges opp til tørk. Det viste seg at jeg ikke hadde satt på maskinen Helt vanlig her i huset det og, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Det må være tilnærmet første gang at min favoritt faktisk vant den norske finalen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Det må være tilnærmet første gang at min favoritt faktisk vant den norske finalen!Den der har faktisk muligheten til å gjøre det bra, tror jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Klippet fra FB: Håvard Qvenild til Rema 1000 Melhus Torg 1 t · Jeg var innom dere i dag og kjøpte noe jeg trodde var sjampinjong. Sitter nå og ser på TV (MGP) og ser ei dame med reinhorn i håret, dansere med bjørneansikt, Rune Rudberg med Sabeltannhatt og ei dame som danser med en vinkelsliper. Kommer innom på mandag med soppen som ble til overs... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 5 timer siden, Perfect Image skrev: Kjenner jeg holder på å bli syk :/ Såre bihuler og "tett i hodet" ... Har jo ikke tid til det nå. Hva er deres kjerringråd som fungerer for det da ? Du kan teste ut en nesespray som heter physiomer (dersom du er tett i bihulene hvertfall). Jeg fikk anbefalt å bruke den i forbindelse med operasjon av nettop det, men etter operasjonen og det som fulgte med har jeg blitt skikkelig pingle med å teste ut ting, så den står ubrukt i skapet Kom gjerne med tilbakemelding 3 timer siden, *Kat84* skrev: Åja Så lite interessant er religion. Jeg ser på det som tøys og tull på linje med Asbjørnsen og Mo Forøvrig veldig enig! Sitat Har også vært på visning. Det var mye finere enn hva jeg hadde sett for meg ut fra bildene, og jeg håper virkelig at jeg får den Krysser fingrene for at dette går i boks og at du får kommet deg vekk fra nåværende utleier! Så kan du få lagt dette bak deg og tenke fremover --- Kom på at jeg glemte å svare deg @Raksha. Vet ikke hva du legger i graving (som om de skal drepe pusefleecen), men den tåler at Fiken romsterer og herjer ganske hardhendt for å flytte på innmaten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts