Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Jeg og venninna fikk gått oss en fin skogtur før hun kjørte hjem til Trheim så nå blir det rolig her resten av dagen. Felix ble nesten kattemorder og jeg er veldig glad for at jeg hadde et godt grep om flexiboksen. Jeg fikk ikke med meg at det satt ei katt under et tre før Felix hadde løpt lina ut og fikk et skikkelig rykk ca 5 cm fra kattenesa...Den bikkja der gir meg hjertesvikt en dag...

Nå skal jeg se serier og leite etter nye hus. Det vi hadde tenkt å dra på visning på ble plutselig borte fra finn, så jeg regner med de fikk et veldig bra tilbud og bare solgte det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

1 minutt siden, Tonje skrev:

Nå skal jeg se serier og leite etter nye hus. Det vi hadde tenkt å dra på visning på ble plutselig borte fra finn, så jeg regner med de fikk et veldig bra tilbud og bare solgte det.

Så rart. De husene jeg har sett på, som har blitt solgt, har fått annonsen sin oppdatert med "Solgt, visning avlyst". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Oppdaget nå at en kollega av meg, som kjører Femundsløpet, måtte bryte løpet fordi han kjørte inn i ei grein og fikk seg en real trøkk i hodet og nakken - og måtte på sykehuset for behandling da han kom inn til neste sjekkpunkt... Så himla kjipt :( 

Stakkar han fikk seg en trøkk han der altså. Og like etterpå ble han vitne til at et rådyr løp i en glassvegg og brakk nakken. Han var også med på å stoppe spannet til Inger Marie da hun mistet sitt etter å ha kræsjet med en bjørk. Det er action i dette løpet.

Utrolig artig med et renraset spann blant de 10 beste:D Og jeg har lyst på huskey.

Men innser at jeg nok ikke er så frisk som jeg trodde, tok oppvasken og er utslitt. Kroppen sin det tenker jeg...

Godt jeg har femundsløpet- dog er det utrolig mye reprise...knurr

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Oppdaget nå at en kollega av meg, som kjører Femundsløpet, måtte bryte løpet fordi han kjørte inn i ei grein og fikk seg en real trøkk i hodet og nakken - og måtte på sykehuset for behandling da han kom inn til neste sjekkpunkt... Så himla kjipt :( 

Ai! skummelt det der, håper det går bra med han :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet inn etter tur, Wed har fått oppdatering på en relativt slitsom tur og ringvirkninger :lol: Nå sover krøllebarten med hodet på doktor mcstuffinsdukka, håper ikke eiern av dukka ser det, for da blir det krise. :lol:  Jeg har konkludert med at jeg og krøllebarten må ha en lang og god samtale om hvordan man oppfører seg i bånd når man er i Hodalen. :aww: Vi er nemlig ikke heeeelt samstemt der :lol:  Men hun er nå fin da. :wub: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

:blink: 

Jeg regner med du er ironisk... :P 

Inne fra tur. Morgenlufting ble til to timer det gitt! Sliten jeg :lol: 

Tenkte å skrive at jeg ikke er ironisk :lol: Har sett den flere ganger i jula, men alle filmer er jo fine i jula :lol:

Sov som en stein når klokka ringte... Etter en dusj og en stor kopp kaffe er jeg nesten menneske igjen, middag straks før det er tilbake på jobb igjen. Sovner jeg ikke på jobb er det et mirakel siden det kun skal sjekke inn 6 mennesker på 6 t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Debbie skrev:

Stakkar han fikk seg en trøkk han der altså. Og like etterpå ble han vitne til at et rådyr løp i en glassvegg og brakk nakken. Han var også med på å stoppe spannet til Inger Marie da hun mistet sitt etter å ha kræsjet med en bjørk. Det er action i dette løpet.

Ja, han fikk en real trøkk. Han måtte forresten avlive det rådyret også, skrev han på FB-profilen sin. 

3 minutter siden, Raksha skrev:

Ai! skummelt det der, håper det går bra med han :/ 

Jeg antar han ikke har tenkt seg på jobb med det første dessverre. Virket som han hadde vondt både i hodet og nakken. 

Nå skal vi snart sele på og dra opp på Budor for en ettermiddagstur med galskapen og Stankel... Stankel er da den multifunksjonelle azawakhen vi turer sammen med av og til :D Nå også som trekkhund :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt besøk av sønn med samboer og hund. Pippin og Symra fikk et lite opphold i bilburene imens, ettersom Mumtaz + Pippin + Symra = spetakkel, siden de er sammen så sjelden. Vi får prøve å sosialisere dem sammen i sommer, jeg tror de kan bli gode venner hvis de får litt tid. Symra og Mumtaz i alle fall.

Nå skal jeg putte resten av kaka i fryseren før jeg nøvler den opp, jeg trodde ikke en kjøpemarsipankake kunne være så god.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ny PC-skjerm til sambo i bursdagsgave, så jeg fikk hans "gamle" skjerm (egentlig ikke så gammel), så nå har jeg også to PC-skjermer! :lol: Uvant, men det går seg vel til, og jeg jobber kanskje bedre når jeg har to PC-skjermer å se på. Da slipper jeg i alle fall å alt+tabbe så mye, fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

 

Nå skal jeg putte resten av kaka i fryseren før jeg nøvler den opp, jeg trodde ikke en kjøpemarsipankake kunne være så god.

 

Kremkaker som har vært frosset er ikke godt, så spis du :P 

Nå begynner det å nærme seg ferdig med nednapping av Yum-Bum. I morgen skal jeg ta med meg Hurtta-dekkenet til Freya på jobb, tegne av, og klippe softshellstoffet. Det er meldt både litt regn og sludd fremover, så da er det greit at hun har et lag utenpå når pelsen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tinkie skrev:

Så rart. De husene jeg har sett på, som har blitt solgt, har fått annonsen sin oppdatert med "Solgt, visning avlyst". 

Ja, det synes jeg også. Annonsen ble bare borte. Kanskje de ombestemte seg og ikke ville selge allikevel? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonje skrev:

Ja, det synes jeg også. Annonsen ble bare borte. Kanskje de ombestemte seg og ikke ville selge allikevel? :P 

Høres mer sannsynlig ut :lol: Kanskje tilstandsrapporten var så dårlig at taksten måtte senkes med en mill eller noe? :P 

Jeg har funnet et hus jeg vil ha, og nå sitter jeg og kikker på hva slags kjøkken jeg vil ha når vi pusser opp kjøkkenet der om to år :aww::lol::lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Line skrev:

Kremkaker som har vært frosset er ikke godt, så spis du :P 

Nå begynner det å nærme seg ferdig med nednapping av Yum-Bum. I morgen skal jeg ta med meg Hurtta-dekkenet til Freya på jobb, tegne av, og klippe softshellstoffet. Det er meldt både litt regn og sludd fremover, så da er det greit at hun har et lag utenpå når pelsen er borte.

Hvor har du kjøpt softshellstoff? Finner liksom ikke det noe bra sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter fin tur med turgruppe, frislipp med ukjente hunder var da null stress sa Uno og føyk avgårde for å leke :P Han har vært flink bortsett fra meget selektiv hørsel, innkalling var et helt ukjent begrep i dag. Men han har gått bra overens med alle, være tålmodig med 3 mnd gammel groenendalvalp som bet ham i halen og vist respekt for de voksne hannhundene. Nå er han helt ferdig og ligger rett ut på soverommet, jeg har funnet kakao og er snart varm igjen, og siden gubben er på jobb kan jeg sette på mer GoT :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Da har jeg hatt besøk av sønn med samboer og hund. Pippin og Symra fikk et lite opphold i bilburene imens, ettersom Mumtaz + Pippin + Symra = spetakkel, siden de er sammen så sjelden. Vi får prøve å sosialisere dem sammen i sommer, jeg tror de kan bli gode venner hvis de får litt tid. Symra og Mumtaz i alle fall.

Nå skal jeg putte resten av kaka i fryseren før jeg nøvler den opp, jeg trodde ikke en kjøpemarsipankake kunne være så god.

 

Hvem er Mumtaz? Artig navn :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Nå skal vi snart sele på og dra opp på Budor for en ettermiddagstur med galskapen og Stankel... Stankel er da den multifunksjonelle azawakhen vi turer sammen med av og til :D Nå også som trekkhund :)

 

Heter han Stankel? :o  Lupin hilser og sier at mulitfunksjonelle mynder er best :D  

 

Nå leker barnet og krøllebarten, de løper til grinda inn til kjøkkenet og står der, så roper jeg på begge to så kommer begge to. Så har de "kappløp" - men krøllebarten er litt sliten og ikke heeeeelt overbevist, så hun jobber ikke så hardt for å bli først, til barnets store glede :lol: 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Hvem er Mumtaz? Artig navn :D 

Det er sønnens blandingshund. Jeg tror ikke det er mange raser som ikke er representert i den hunden, men hun er en nydelig frøken! :) (Mumtaz betyr prinsesse på ...hindi tror jeg det var).

 

23 minutter siden, Line skrev:

Kremkaker som har vært frosset er ikke godt, så spis du :P 

Nå begynner det å nærme seg ferdig med nednapping av Yum-Bum. I morgen skal jeg ta med meg Hurtta-dekkenet til Freya på jobb, tegne av, og klippe softshellstoffet. Det er meldt både litt regn og sludd fremover, så da er det greit at hun har et lag utenpå når pelsen er borte.

Da har jeg valget mellom frosset kake som ikke er god eller bukselinning som strammer så jeg kveles. :lol:

Nå har vi gått en liten runde i nærmiljøet. Deilig at det ikke er så kaldt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gale har det godt. :aww:  

Fikk igjen denne søtnosen i går, han funka ikke sammen med den andre de kjøpte, så da ble han levert tilbake. Eiern syntes det var veldig veldig leit og hadde ikke tatt en lett avgjørelse. Så da har jeg ikke hjerte til at han skal bli slaktet, men jeg har strengt tatt hverken bruk for eller plass til han :aww: ... 

16708443_10158344470980171_6322544383984

Så, hils på Petter Kanin, Lillemors nye kosekanin, som skal bo på hennes rom om natta, og kjøkken og rommet hennes om dagen, alt etter hvor vi er og hva vi driver med.  

 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...