Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Der tok Bonden med seg krøllebarten og lukisen på skitur. Tror det kan bli en festlig tur :lol: Isete føre, så det går gruelig fort, og to stk hunder med springfjærer i beina som girer hverandre opp. Ba han ta med telefon og ikke brekke noe :aww:  (han er stødig på ski altså - jeg hadde aldri turt det stuntet der). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Line skrev:

Gratulerer @Annik :flowers: 

I dag har verdens beste Freya bursdag :ahappy: 

16143693_10154356516131985_1680898101202

Gratulerer til verdens søteste lille rare gamling :wub: 

 

5 timer siden, LØJ skrev:

Masse grattis til @Annik som lager egne mennesker :banana: Flink du er :flowers:

Grattis til Freya'n til @Line :puppeh:     

 

 

4 timer siden, Krutsi skrev:

Kryss fingrene for at det varer, for mine har også vært der som små :P 

 

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Gratulere @Annik

Broren min har giftet seg i dag :)  Veldig glad for at han fant den rette til slutt! 
Nå venter jeg bare på invitasjon til bryllup når de begge er i Norge igjen :P 
Selv om jeg er littegrann skeptisk til å delta med "hvem som helst" der... 

 

Tusen takk for gratulasjoner :D

Og Krutsi; jeg forbereder meg på det verste, så får alt annet komme som gledelige overraskelser :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja har slukna etter 90 minutter løs i skogen, vi har utforsket terrenget rundt stien for å få variasjon og kunne løpe på mose og barmark istedenfor is. Møtte to løse settere midt i skogen også, det gikk overraskende fint! De snusa såvidt, setterne løp videre, Uno ville følge etter men snudde da jeg ropte. Så gikk vi bare videre :)

Jeg har nesten fått varmen i meg igjen, en dusj og en kopp mokkakaffe senere. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør :lol: 

Det er snø og is her i Polen for øyeblikket. Tar de pene polske damene på seg fornuftige sko? Nope! De stabber rundt i stiletthæler og går på tryne en etter en. 

Stoppet og bestilte pizza på pizzarestauranten 80m borti her på vei hjem fra tur. Utenfor er det platting og nedenfor er det is. Det kommer to fine damer på høye hæler bortover arm i arm med hver sin kavaler. Jeg ser på lang avstand at hun ene har problemer med å gå allerede der det er bart og fint. Da må de over ett område med snø for å gå inn i restauranten fra den vinkelen de kommer fra. Hovedveien inn der er strødd. Den ene sklir, drar med seg kavaleren som streber etter å få fotfeste med sine glatte converse. Begge detter og den andre kjerringa følger ikke med, så hun går like greit rett oppi denne haugen av mennesker som ligger på bakken :lol: Hadde det ikke vært for at den fyren som står igjen klarer å holde fast i ett tre og samtidig holde hun oppe så hadde hun også havnet på bakken.

Også er det meg alle ser rart på når jeg kommer inn med speedcrossene og turklær :lol::lol::lol: 

 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Jeg dør :lol: 

Det er snø og is her i Polen for øyeblikket. Tar de pene polske damene på seg fornuftige sko? Nope! De stabber rundt i stiletthæler og går på tryne en etter en. 

Stoppet og bestilte pizza på pizzarestauranten 80m borti her på vei hjem fra tur. Utenfor er det platting og nedenfor er det is. Det kommer to fine damer på høye hæler bortover arm i arm med hver sin kavaler. Jeg ser på lang avstand at hun ene har problemer med å gå allerede der det er bart og fint. Da må de over ett område med snø for å gå inn i restauranten fra den vinkelen de kommer fra. Hovedveien inn der er strødd. Den ene sklir, drar med seg kavaleren som streber etter å få fotfeste med sine glatte converse. Begge detter og den andre kjerringa følger ikke med, så hun går like greit rett oppi denne haugen av mennesker som ligger på bakken :lol: Hadde det ikke vært for at den fyren som står igjen klarer å holde fast i ett tre og samtidig holde hun oppe så hadde hun også havnet på bakken.

Også er det meg alle ser rart på når jeg kommer inn med speedcrossene og turklær :lol::lol::lol: 

 

Pussig fenomen med disse østeuropeiske damene synes jeg. Vi har noen morsmålslærere som kommer innom av og til, alltid i skjørt eller kjole, høye hæler, frisyrer og sminke som må ha tatt mye tid å dandere, elegante smykker og negler. Jeg har aldri vært så pyntet. Ikke en eneste gang i mitt liv! :lol:

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Pussig fenomen med disse østeuropeiske damene synes jeg. Vi har noen morsmålslærere som kommer innom av og til, alltid i skjørt eller kjole, høye hæler, frisyrer og sminke som må ha tatt mye tid å dandere, elegante smykker og negler. Jeg har aldri vært så pyntet. Ikke en eneste gang i mitt liv! :lol:

 

De som er innom hos oss ser ut som avlagte formingslærere fra søttitallet :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, så kresne Musikeren og jeg er på bolig...

Eller, i hvert fall har vi mye høyere terskel enn mange andre for hvor flink man skal være til å gjøre noe før man skal gjøre det selv. Fy søren så mange rare listejobber vi så på visninger i dag... :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Pussig fenomen med disse østeuropeiske damene synes jeg. Vi har noen morsmålslærere som kommer innom av og til, alltid i skjørt eller kjole, høye hæler, frisyrer og sminke som må ha tatt mye tid å dandere, elegante smykker og negler. Jeg har aldri vært så pyntet. Ikke en eneste gang i mitt liv! :lol:

 

:lol: 

Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder! Alle lærerne våre går stort sett i buksedresser eller kjoler/skjørt og høye hæler. Kun noen av de yngre går med jeans og en sjelden gang uten høye hæler :P 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen såder. Lita stod nemlig VEEEELDIG i natt og det måtte annonseres...høylydt!:frantics: Hun står lenge, så hun "begynte" for flere dager siden og har vært billig tøyte ovenfor alt med puls, men i natt toppa det seg. Og da skal INGEN få unngå å vite om det...

Ettere en lang tur med begge hundene (og gubben) fikk jeg helt frosten i meg og har frosset og hakka tenner hele ettermiddagen.:brr: Bedre igjen nå, og fått satt over middagen til gutta kommer hjem fra trening. Chilli con carne. Det bør de bli mette av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maysofie skrev:

Hjelp!
Er det mulig å finne HD-Index i Hunddata/Avelsdata? Finner ikke.

Ligger ikke det under veterinærdata i avelsdata da? Og så ligger det under hver hund på kulloversiktsiden (men ikke foreldrene så vidt jeg husker). 

Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal ut og gå en tur snart. Vært på besøk hos farmoren til TJ noen timer, og kjenner jeg er litt trøtt i øynene etter å ha vært inne nesten hele dagen (minus tisseturer med bikkjene da). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllebarten har reist, og suget på en mer førerorientert hund ble ikke mindre. Men skal få låne henne igjen da :ahappy:  

Godt med ro i huset igjen da. De er ikke så værst disse firfotingene mine altså :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Betty skrev:

Ligger ikke det under veterinærdata i avelsdata da? Og så ligger det under hver hund på kulloversiktsiden (men ikke foreldrene så vidt jeg husker). 

Fant ikke i farten, men skal titte igjen, takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har brukt Niferex jerntilskudd og kan si noe om virkningen? :) Viser seg at jeg mangler jern, og har i tillegg lett lav blodprosent, så legen anbefalte Niferex. Følte meg litt hysterisk som dro til legen, renner ikke ned dørene der akkurat, men det var kanskje ikke så dumt allikevel da. 

Kakao og farmen nå. Twist er sliten etter lang busstur etterfulgt av rusletur gjennom byen i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santo (11 år i april) var med ut på ski i stad. Han løp mye, vi var ute i ca 4 timer. Nå ligger han ved siden av meg i sofaen og puster fort. 64 per minutt, og jeg kan telle pulsen bare ved å se på han. Han veksler mellom å pese veldig, og å puste med munnen lukket. Han kjennes ganske varm ut (ligger med hodet på fanget mitt). Hadde dere gjort noe med det nå, eller bare sett det an? Han virker fin ellers. Vi lurer på om han har vondt i det ene beinet innimellom, vet. mistenkte ocd for en stund siden. Kan det bare være tegn på smerter? Han halter ikke noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...