Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

Har ungene vært ute og sklidd noen timer, så ble det pølsespising inne og tegne litt og nå leker de i dokkestuen ute, så skal jeg bare drikke opp kaffeen så skal vi hilse på kalvene :)  Sliten kjenner jeg, startet dagen med rydding og vasking, så var på barnebursdag med sophia. Samboer er enda ikke ferdig med sin liste som jeg laget på morgen idag, kjenner det er litt irriterende hehe :P 

edit:

Det er enda mer rosa enn dette i virkeligheten :heart: Herlighet som jeg elsker å bo her.

Lillian Mariè Ydse sitt bilde.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Gidder jeg å ta vare på gamle bilder? Jeg har gitt bort Iphonen min uten å laste over bildene til ny phon. Det er sikkert ikke så vanskelig å gjøre det, men hva skal jeg med tusen nokså dårlige bilder av solnedganger og hunder? De gode bildene (kanskje 100 stykker) har jeg lagt på Dropbox og Photobucket. Man tar vare på så mye ræl her i verden, tenker jeg.

Du kan sette mobilen til å laste opp alt automatisk til Google photos. Ubegrenset og gratis . Det gjør jeg, så får jeg opp bilder fra denne dagen i fjor etc. De bildene jeg virkelig vil spare på legger jeg inn på pc i tillegg (da det koster å lagre bilder i full størrelse). Da blir det iallefall lettere for meg å slette bilder, når jeg vet at de ikke er borte for alltid (selv om 90% er ræl).
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tinkie skrev:

Jeg var så imponerende godtesyk at nå har jeg slengt sammen havregryn, smør, mel, bakepulver, sukker og kakaopulver og satt på brett foran ovnen. Dette blir veldig ... spennende cookies :lol:  

Særlig når de stekes foran ovnen, og ikke inni :lol:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Særlig når de stekes foran ovnen, og ikke inni :lol:

... i all verden, når har jeg noen gang sagt foran ovnen før? :lol::lol:

 

De ble ganske gode, altså! Kanskje ikke noe jeg kommer til å lage veldig mange flere ganger, men... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna begynner å bli en riktig så skapelig junior:heart: Vant juniorklassen med ck i Letohallen i dag! :D

FB_IMG_1485027140984.jpg

FB_IMG_1485027143140.jpg

I kveld SKAL jeg legge meg tidlig! Ikke bare si det men faktisk gjøre det! Først gå kveldstur med jentene, så skifte på senga og så dusje. Da blir det deilig å legge seg etterpå :ahappy: 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 20 minutter til de fyrer opp fyrverkeri ved kulturhuset rett borti her. Hensynsfullt nok la de ut melding på fb i går, så dyreeiere kunne forberede seg :) Vi tar Uno med i bilen og kjører en liten tur, det varer ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok sin tid før jeg kom hjem i dag, batteriet var helt flatt så fikk beskjed at jeg måtte kjøre en lang tur på mer enn 30 min, så da kjørte jeg på besøk til mamma, så håndballkampen og så kjørte jeg hjem igjen. Fikk skiftet vindusviskere på veien også, og når de skulle testes så var jeg selvsagt tom for vindusspylervæske, så da måtte jeg stoppe en gang til for å kjøpe det. Nå har jeg fått meg mat, og slappet av litt, så får Lady få litt mer oppmerksomhet i morgen enn det jeg rakk å gi henne i dag. Litt av oppmerksomheten i morgen blir pelsstell, så jeg får finne på noe hun liker bedre også :D 

Men, bilen må på verksted, for det er en feilmelding på motoren. Mest sannsynlig har den bare hengt seg opp siden det var lite strøm, men må uansett på verksted for å få den fjernet. Og det kan jo være noe mer alvorlig også. Til å begynne med kunne jeg ikke skjønne hvordan en ganske ny bil kunne være tom for strøm, det er jo ikke så kaldt her på vestlandet. Så kom jeg på at da jeg satte meg i bilen i dag så sto parkeringsvarmeren på. Jeg har ikke slått den på, men jeg fiklet litt med nøkleknippet da jeg skulle åpne og låse for guttungen i går kveld når han skulle hente colaen jeg hadde kjøpt, så hvis jeg har kommet bort fjernkontrollen til parkeringsvarmeren da, så har den stått på i hele natt. Da er det kanskje ikke så rart likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt sliten etter en hel dag i Letohallen. 
Stilte rase jeg aldri har stilt før. 
Traff på en meget lekker Whippet (og mange andre fine hunder og da).
Moro at blodhunden til en oppdrettervenn av meg ble NUCH i dag og BIS :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Christine skrev:

Takk for tips! Nå er jo dette noen år siden ser jeg, men har du mulighet til å høre etter hvilken veterinær som var spesialist på tannkjøttsykdommer? :) 

Hun husket ikke hva vetrinæren het. Men det var på Lørenskog sa hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Biz er sliten. Hun orker ikke bry seg med lyder fra folk som går i trappa i blokka her engang. Bare løfter litt på hodet i blandt og legger seg for å sove videre. Hun har snust rundt,hilst på folk og måttet oppføre seg ved møtende hunder.  For ei som er oppvokst på landet blir det mange inntrykk det.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Justisia skrev:

Bittelitt sliten etter en hel dag i Letohallen. 
Stilte rase jeg aldri har stilt før. 
Traff på en meget lekker Whippet (og mange andre fine hunder og da).
Moro at blodhunden til en oppdrettervenn av meg ble NUCH i dag og BIS :)

Hvilken whippet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foenix fikk brått et bad i dag, like greit når badet var fullt av pels etter å ha badet Glam i går. Det er så deilig med nybadet pels, så ren og god og velduftene. Og nå som hun er så nedrøytet gikk det jo ikke akkurat med mye tid verken å bade eller føne henne tørr :D

Hjemmesiden har også fått en del oppdateringer i dag, begynner å bli mer fornøyd med den. Jeg har bestemt meg for å være fornøyd nok med resultatet, og akseptere at det tar tid å få alt på plass. Men jeg har i hvert fall snart fått på plass det som er aller viktigst - presentasjon av de hundene jeg eier i dag, valpeplaner og nyheter for det sist halve året. Neste steg er å lage en engelsk versjon. Så får presentasjon av Laika født i 1982 og nyheter fra 2015 komme senere.

Jeg har klart å skjære meg i tommelen, mens jeg lagde middag som ikke ble noe god en gang, så nå har jeg lyst på godteri. Men jeg har ingenting. Det er tøft å være meg i kveld, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippin maste og ville ut, jeg kjefta siden det ikke er lenge siden vi var ute. Han maste videre, jeg sa at han skulle holde kjeft men han ga seg ikke. Slapp han ut og han var tydeligvis veldig dårlig i magen. Veldig dårlig samvittighet. Gullebassen min. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Pippin maste og ville ut, jeg kjefta siden det ikke er lenge siden vi var ute. Han maste videre, jeg sa at han skulle holde kjeft men han ga seg ikke. Slapp han ut og han var tydeligvis veldig dårlig i magen. Veldig dårlig samvittighet. Gullebassen min. :(

 

Åh, en får så dårlig samvittighet når en har misforstått eller oversett tegn på det viset. Men de tilgir lett og fort, disse hundene.

Jeg fant en dings i kjøleskapet! Jeg aner ikke hva det er, det er noe mamma kom med og som jeg hadde glemt, men den skal stå i vannbad i 10-15 minutter, og da skulle det bli en slags sjokoladepudding eller noe sånt? Jeg prøver, jeg er godtesyk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...