Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, mokken skrev:

Om noen kjenner til Hanne Laine Jensen så send meg gjerne en pm! 

Hun er trivelig. Rolig og avbalansert dame, som ga Audi hennes første cert, med følgende kritikk:

«Feminin, tilstrekkelig kompakt med velbalansert hode. Passende utfylt neseparti. Korrekt bitt. Velplasserte øyne og ører. Bra hals og overlinje, velansatt hale. Velviklet front, tilstrekkelig vinklet bakpart. Beveger seg med god stabilitet for alder. Utmerket pels

Nå håper jeg vannet i vaskene siger gjennom i løpet av natten...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

5 minutter siden, Line skrev:

Hun er trivelig. Rolig og avbalansert dame, som ga Audi hennes første cert, med følgende kritikk:

«Feminin, tilstrekkelig kompakt med velbalansert hode. Passende utfylt neseparti. Korrekt bitt. Velplasserte øyne og ører. Bra hals og overlinje, velansatt hale. Velviklet front, tilstrekkelig vinklet bakpart. Beveger seg med god stabilitet for alder. Utmerket pels

Tåler hun litt hopp og sprett? Jeg har erfart med andre kvinnelige finske dommere at de har vært ganske stive og ikke synes sånt er spesielt sjarmerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg surfa litt rundt på sider som har med landbruk å gjøre, men jeg synes at internettet sin reklamespion bommer litt når jeg får reklame for landbruksmaskiner på FB. Jeg er ikke helt der, liksom.

Skal ikke ha rau og blank zetor med lasteaparat asså??!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor min fatteevne at noen orker å holde på å kommandere hunder dagen lang. "Gå og legg deg, NEI, gå og legg deg, gå og legg deg" etc repeat hele dagen lang omtrent, bortsett fra når hunden ligger bom stille liksom. Må være ekstremt kjedelig og lite koselig for hunden, men skjønner ikke at det er noe som helst hyggelig for menneskene å drive på sånn heller altså... Og klarer ikke å forstå litt engang hvorfor det skal gjøre noe at en hund går rundt som h*n vil (under helt normale omstendigheter). Jævelig frustrerende for å være ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Men vanligvis lager man en liste i teksten på pm over de rasene som er berørt av dommerendring, samt hvilke ny dommer rasen får.
Men at det ikke er mulig å få vite hvem man skal kontakte for å melde av synes jeg er litt drøy. 


Sendte pm på fjesboka direkte til leder for utstillingskomiteen. Så no har eg faktisk fått svar.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mokken skrev:

Tåler hun litt hopp og sprett? Jeg har erfart med andre kvinnelige finske dommere at de har vært ganske stive og ikke synes sånt er spesielt sjarmerende :P

Hun er dansk :D Men nå er jo Audi en maskin i ringen, så ikke helt sikker faktisk. Men danske dommere pleier jo å akseptere litt trøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt dag så langt, store snøfiller og frokost med rundstykker og masse godt pålegg, at Vigdis hoppa opp på bordet og sleika på osten behøver man ikke nevne :lol: Man behøver ihvertfall ikke å nevne at vi lo oss fillete av frekkheten hennes :innocent: Snart ut på tur i snøværet!

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folk har vært i Herning på utstilling, og da må jeg jo minnes da jeg og mor var der på verdensutstilling. Det var litt av en opplevlse! Selma ble fjerde beste tispe. :ahappy: Og mor fikk se Sydrussisk ovtcharka for første gang og var nesten umulig å få med seg videre etterpå. :P

Ellers sitter jeg her og lager et skriv til sjefen min om hvordan en eventuell videreutdanning kan styrke bedriften. Jeg får kanskje sponset et nettstudie som jeg har VELDIG lyst å ta. Det er et ettårig studie som kommer til å være ganske krevende, men det hadde gjort at jeg kunne få papirer på det jeg jobber med. En kjempefin mulighet for meg!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Raksha skrev:

Ja, var i bilulykke, går bra altså - bare vondt. Ikke noe farlig. 

Urk, så ekkelt. Godt det gikk bra!

 

Vi har fått dødsmasse snø! Så nå skal jeg snart ut i skogen med Kuro, han har allerede trampet ned nesten alt vi har ute på terrassen mens han ruller seg i det :D Minion, derimot, er heller lite imponert :lol: Går rundt og sutrer og klager, prøver å gå ut verandadøra, vinduet og utgangsdøra, i håp om at kanskje det ikke var snø DENNE veien :lol: Får kjøpe kattesand igjen i morgen så han kan få kasse å gå på do i, så han slipper å gå ut hvis han ikke vil. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sliter fortsatt med at jeg er tidvis svimmel, har hodepine, samt at ribbeina kødder innimellom, men hva gjør vel det når jeg kom meg ut på markatur i dag? :D Var så sliten på tur hjem at føttene ristet, men akk så godt det var for kroppe og sjel å komme seg ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har rydda, støvsugd og vasket hele huset. Dyner og puter henger ute. Sengetøyet er i vaskemaskinen. Oppvaskmaskinen durer. Frossen kylling tiner på kjøkkenbenken. Mugg er vasket av de punkterte vinduene på soverommet. Vi har fått kranglet litt om hvem som skulle bære georgineknollene i kjelleren før det ble frost. Og nå koker vi oss litt kaffe. Søndag. :ahappy:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bellare skrev:

 

Sendte pm på fjesboka direkte til leder for utstillingskomiteen. Så no har eg faktisk fått svar.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
 

 

Så bra! Gidder du tagge vedkommende i innlegget mitt på eventen? :)

4 timer siden, Line skrev:

Hun er dansk :D Men nå er jo Audi en maskin i ringen, så ikke helt sikker faktisk. Men danske dommere pleier jo å akseptere litt trøkk.

Aha! Noen sa til meg at hun var finsk, og vel. Jeg hoppet ikke akkurat av glede.... :P

Får ta en titt på hund data og se om hun foretrekker traktorutgaven eller en mer moderat type. Takk for hjelpen :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg ryddet i garnet, og jeg finner fortsatt ikke det jeg trenger for å gjøre ferdig et prosjekt. Mistenker Decoy for å ha spist det eller noe. :aww: Det kan umulig være jeg som har rota det vekk liksom. :whistle: Må vel kjøpe nytt da så jeg får gjort det ferdig.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg nesten en mus, jeg. Den satt og frøs nedi et fotspor i snøen ute i skogen, skalv og greier, og jeg hadde bare ikke hjerte til å gå fra den. Jeg tenkte at den sikkert var syk, men at det var bedre om den fikk dø på badet mitt enn at den frøs i hjel ute i skogen. Den var bare så utrolig søt! 

14954412_10154216367339601_754543796_o.jpg

 

Det kom en dame som hadde hatt hamster frem til det døde i sommer, så hun tok veldig gjerne denne musen for å se om den kom seg. Så nå venter jeg spent på sms-oppdatering fra henne. Hvis ikke hun hadde tatt den, så hadde den fått bli med meg hjem og bodd her til den døde eller til våren kom, whichever came first. For å la den fryse i hjel ute i snøen nede i et fotavtrykk den slet med å komme seg opp av, hadde jeg rett og slett ikke hjerte til.

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen @Bellare, har fått pm av henne med svar på alle spørsmål :)

 

......lurer jeg på hvorfor H er så sulten om dagen. Han maser og maser på kvelds, noe som er helt uvanlig for han. Kanskje han skal få seg en ormekur for sikkerhets skyld, er en stund siden sist. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mokken skrev:

Takk for hjelpen @Bellare, har fått pm av henne med svar på alle spørsmål :)

 

......lurer jeg på hvorfor H er så sulten om dagen. Han maser og maser på kvelds, noe som er helt uvanlig for han. Kanskje han skal få seg en ormekur for sikkerhets skyld, er en stund siden sist. 

Jeg trodde det var slutt på å gi ormekur for sikkerhets skyld? (Hæsjtægg resistens).

Og Trump leder på ferske målinger. Nå tør jeg ikke følge med på det valget lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...