Gå til innhold
Hundesonen.no

Planning/planlegging (hobby)


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Bestilte adressebok med kupongen som kom i overraskelses esken, den kom i dag ?

IMG_4332.JPG

Fikk også med en ny $25 av siden det er mitt 5 kjøp hos EC, og den går aldri ut ?

IMG_4334.JPG

som om ikke det var nok fikk jeg 2 20% kuponger, bare si i fra om noen vil ha den ene, går ut 31/12-17

IMG_4335.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjøpte nytt cover til min EC på etsy. 

Fått siste klistremerkene fra Sticky Drawings.  

Fikk "seasonal suprise box" i boks levert på døra i dag. 

Posted Images

5 timer siden, Mari skrev:

Hva er must haves med en sånn A5 passion planner egentlig?

Gode penner! :lol: Grunnen til at jeg liker Etsy er at de har sittet og trykt ting sjøl, at det ikke er masseprodusert og at det ikke ser glossy ut. Høres som vi er ute etter litt ulike opplevelser idet vi åpner pakker. :teehe: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt en planlegger! Skulle bestille klistremerker også, men da sa kontoen at nå var den tom.. så nå tvinner jeg tommeltotter mens jeg venter på lønning. Da er det bra jeg skal bestille dollartegn så jeg i framtiden vet når det kommer penger inn på konto!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Gode penner! :lol: Grunnen til at jeg liker Etsy er at de har sittet og trykt ting sjøl, at det ikke er masseprodusert og at det ikke ser glossy ut. Høres som vi er ute etter litt ulike opplevelser idet vi åpner pakker. :teehe: 

Whaaa? Har du ikke opplevd sjarmen med den myke aromaen av tungmetaller, og åpenbare men sjarmerende brudd på all verdens copyrightlover :no: :hug:

Gode penner har jeg! Penner og tusjer i fine farger. :heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sånt som jeg synes hadde vært veldig morsomt - jeg bestiller meg alltid kalender fra Smartphoto, for da får jeg ikke bare personlig omslag, men også et bilde per uke + to helsidesbilder ved hvert månedsskifte. Så det er nok ingen klistremerker som passer til dette formatet, men ved å følge tråden har jeg fått inspirasjon til bedre utnyttelse av kalenderen, i det minste. Jeg tar vare på alle mine kalendre, og bruker de for å se hva jeg gjorde i fjor eller i 2008, så det er koselig om de er pent dekorert. Men akkurat nå er det ikke rom for klistremerker og sånt i budsjettet. 

Ting som er nedskrevet er lettere å huske og er mer forpliktende.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mari skrev:

 

Går det an å skifte ut for- og bakside på boken, @Margrete? Jeg klarer ikke se for meg hvordan den ser ut. 

Jeg vet bare at det går an å skrive ut sider og lime over. Ting og tang står litt på hodet her, men lover å få den i posten i morgen den dag! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2017 at 4:08 PM, Poter skrev:

WÆÆ :blink: Den eneste løsningen er jo at jeg må dra dit snart igjen! Hva heter varehuset?

Haha, det husker jeg ikke, kan høre med ei venninne som var den som dro meg inn i denne verdenen. :D 

Det var noen som lurte på forslag til hva en kunne bruke rutesidene til. Jeg følger med på hvor mye penger jeg bruker på hundene. :P IMG_1240.JPG

Og så har jeg begynt å bruke washiteipen til å markere månedene. IMG_1239.JPG

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Haha, det husker jeg ikke, kan høre med ei venninne som var den som dro meg inn i denne verdenen. :D 

Det var noen som lurte på forslag til hva en kunne bruke rutesidene til. Jeg følger med på hvor mye penger jeg bruker på hundene. :P IMG_1240.JPG

Og så har jeg begynt å bruke washiteipen til å markere månedene. IMG_1239.JPG

Det tør jeg ikke :lol: å merke hver mnd var lurt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

Det var noen som lurte på forslag til hva en kunne bruke rutesidene til. Jeg følger med på hvor mye penger jeg bruker på hundene. :P 

Jeg lever i en verden der jeg aldri sjekker bankkontoen engang fordi jeg liker å lure meg selv til å tro at jeg har masse penger :lol: Så utgifter vil jeg i hvert fall ikke ha oversikt over :teehe:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg gjorde det et annet år også, men det var da Imouto skulle bli avlshund, så den summen var ikke akkurat representativ. :P 

Jeg "bare må ha..." kombinert med ekstra utgifter siden hun har allergi og må få massasje pga hoftene. Så det tør jeg ikke regne på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en side med "budsjett 2017". Der har jeg nedover skrevet bor nye vi skal bruke per måned på de forskjellige postene (husleie, strøm,internett, mat, forsikringer osv).

så har jeg laget en liten sånn pixler-greie for hver måned. Der er det alle månedene bortover, og nedover er det mat, spart felles, spart eget. Så en farge om vi har klart å holde matbudjettet denne måneden, eller spart så og så mye. Annen farge om punktene sprakk :P 

vil IKKE vite hvor mye vi bruker, men da har jeg en viss pekepinn på om vi klar å holde oss innenfor eller ikke :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 30% rabatt på EC life planner.

Jeg er så fornøyd med boka mi og har endelig fått roet ned klistemerke dilla også :) Føler at ting blir så mye mer strukturert med boka og den er lett å bruke/liker. Litt større enn jeg er vandt med, men storfornøyd med boka. Jeg er offisielt hektet og EC fan :)

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MonicaT skrev:

Nå har EC lansert den nye sesonal surprice boxen. Står at det er fri frakt, men når jeg prøver å bestille så kommer det $20 i frakt. Andre som har prøvd?

 

Har ikke prøvd, men gjetter på at fri frakt kun gjelder innad i USA..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, MonicaT skrev:

Nå har EC lansert den nye sesonal surprice boxen. Står at det er fri frakt, men når jeg prøver å bestille så kommer det $20 i frakt. Andre som har prøvd?

 

 

24 minutter siden, SiriEveline skrev:

Har ikke prøvd, men gjetter på at fri frakt kun gjelder innad i USA..

Sist gang, når jeg bestilte var det fri frakt over hele verden. Det er det ikke denne gangen, står i liten skrift at det ikke gjelder internasjonale ordre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, busann skrev:

 

Sist gang, når jeg bestilte var det fri frakt over hele verden. Det er det ikke denne gangen, står i liten skrift at det ikke gjelder internasjonale ordre. 

Prøvde å lete etter noe med liten skrift men fant ikke noe. Regnet med at det var noe sånt. 

På den positive siden, penger spart :-) gidder ikke kjøpe med frakt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...