Gå til innhold
Hundesonen.no

Planning/planlegging (hobby)


MonicaT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjøpte nytt cover til min EC på etsy. 

Fått siste klistremerkene fra Sticky Drawings.  

Fikk "seasonal suprise box" i boks levert på døra i dag. 

Posted Images

10 minutter siden, Wachita skrev:

f644eef3487bcf228ff084270ca109d8.jpg
Fikk tak i noe klistermerke papir så fikk pyntet januar delen av boken min også emoji16.png


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Hvordan synes du det fungerte å skrive ut selv? Brukte du vanlig blekkskriver? Synes frakten på de fleste er ganske dyr :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du det fungerte å skrive ut selv? Brukte du vanlig blekkskriver? Synes frakten på de fleste er ganske dyr [emoji52]

Brukte vanlig skriver ja! :) nå var det papir fra nitten pil og bue, så klisteret var så som så. Men utover det kommer jeg til å bruke mest printables. Syns det var veldig greit!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wachita skrev:


Brukte vanlig skriver ja! :) nå var det papir fra nitten pil og bue, så klisteret var så som så. Men utover det kommer jeg til å bruke mest printables. Syns det var veldig greit!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Så bra! Da får jeg kanskje kjøpe jeg også. Blir sikkert billigere i lengden enn å betale 20-80kr bare i frakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da får jeg kanskje kjøpe jeg også. Blir sikkert billigere i lengden enn å betale 20-80kr bare i frakt..

Ja! Absolutt! Jeg fant klistermerker til 1200kr hvor over 400kr var i frakt liksom.. men er så mye kule som kan printes ut også. Nå fikk jeg 5 sider med klistermerker for 28kr ellernoe i den duren :P og jeg kan jo bruke det så mye jeg vil.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev:


Ja! Absolutt! Jeg fant klistermerker til 1200kr hvor over 400kr var i frakt liksom.. men er så mye kule som kan printes ut også. Nå fikk jeg 5 sider med klistermerker for 28kr ellernoe i den duren :P og jeg kan jo bruke det så mye jeg vil.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Det funker! Da må jeg bare finne et sted de selger sånt. Og håpe jeg gidder klippe ut selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, SaraS skrev:

Det ser ut som det finnes mye man kan skrive ut gratis fra nett da. Prøv å bildegoogle "planner stickers printable free".

Men da må du sitte og klippe dem ut? Da tror jeg heller at jeg ville satset på tynne tusj i mange farger og tegnet ikonene selv rett i boka. Men så er jeg ikke helt inne i denne planner/stickers-trenden heller jeg da. :lol:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må du sitte og klippe dem ut? Da tror jeg heller at jeg ville satset på tynne tusj i mange farger og tegnet ikonene selv rett i boka. Men så er jeg ikke helt inne i denne planner/stickers-trenden heller jeg da. :lol:
 

Det er jo halve kosen med det hele! Jeg hadde et skikkelig zen øyeblikk av å sitte å klippe masse :D


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2016 at 9:25 AM, MonicaT skrev:

Om noen skal ha noe fra EC så si gjerne i fra. Skulle hatt noen småting derfra, som blir dyrt å bestille alene.

Fine klistremerker @Raksha.

Jeg trenger visst noe mer.. en sånn oppbevaringssak til planleggeren til mannen som forresten falt veldig i smak.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...