Gå til innhold
Hundesonen.no

Planning/planlegging (hobby)


MonicaT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjøpte nytt cover til min EC på etsy. 

Fått siste klistremerkene fra Sticky Drawings.  

Fikk "seasonal suprise box" i boks levert på døra i dag. 

Posted Images

Gubben kom hjem med en planleggingsbok til meg :ahappy: De får fra jobben hvert år og han sa han kaster dem, men i år tok han den med hjem til meg fordi jeg kom i skade for å si at jeg ønsket meg :P Veldig greit å få en gratis når jeg ikke het vet hvor lenge jeg syntes det er morsomt :lol: 

 

Og der ble det bestilt litt klistremerker :ahappy: Siden jeg ikke har en bok som er ment for å putte klistermerker i så får jeg heller klippe de litt til hvis det skulle være nødvendig :) 

Endret av Snoffe
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Dere med Erin Condren: Har funnet to butikker på Etsy med nydelige ting i: 

TheWhitePoppyPaperCo

EllePlan

 

:drool: 

Å nei, jeg har jo liksom shoppestopp :icon_redface:

Bare si fra om du kommer over mer. 

Jeg er fortsatt strålende fornøyd med boka og har den med på jobb hver dag. Til og med fått skryt av en kollega at det var en "kul" bok. Liker boka og morsomt med klistremerker. Ikke skrevet nyttårsløfter enda, men de kommer. Har skrevet opp hvem vi fikk julekort av som vi ikke sendte til, så håper å huske de neste år :P 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kjøpte selvklebende ark på Clas ohlson til 99,- så nå har jeg klippet ut små klistremerker på totalt 10 A4-ark. Puh! Allerede begynt å få ned en del ting pluss pyntet med klistremerker. Merker at motivasjonen for å gjøre ting vokser når jeg kan pusle med almanakken min :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2017 at 6:10 PM, Wilhelmina skrev:

#pashfam, hva bruker dere de blanke sidene og rutearkene til? Synes denne var morsom, og er på jakt etter flere ideer :)

2n8rdy0.jpg

Jeg har notert under veiledninger (ikke de jeg har sjøl, selvsagt, men de jeg har vært på under studier), skriver opp hvor mye penger jeg bruker på hundene, ideer, huskelister osv. Gjør det overhodet ikke pent, bruker det utelukkende som kladdepapir. :) 

Jeg driver med boka mi hver kveld, og prøver meg på en habit-tracker denne uka, for jeg er jo ganske pliktoppfyllende og gjør stort sett det som er skrevet opp. :D For å bli flinkere til å faktisk gjennomføre ting, så har jeg lagt inn alle yogaaktivitetene framover også, det er åpenbart at det trengs. :P IMG_0962.JPG

Jeg bestiller meg forresten noen ting som egentlig er til EC-planneren. Så om jeg ikke får brukt det, så sender jeg det til dere med den varianten her. :) De var så nydelige at jeg bare måtte! :wub: IMG_0961.PNG

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet litt i gang med bujo'en min nå, så her om dagen fant jeg ut at jeg skulle føre opp min egen "ett år i pixler" humørmessig, og på motsatt ark føre opp en oversikt over den månedlige, for å se om det er noen sammenheng der :lol: 

DSC_2372r.jpg

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Snoffe skrev:

Tusen takk! Da skal jeg se om jeg får fikset noen selv etterhvert :ahappy: 

Mye billigere ihvetfall! :) Kjøpte kun et sett med nedlasting på etsy, resten var gratis. Kan finne linkene og legge ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...