Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

18 minutter siden, Mona skrev:

Jeg ble litt sur - de hadde tross alt fylt ut et egenerklæringsskjema der de erklærte at det aldri hadde vært skadedyr i boligen. Men nå er jeg temmelig sikker på at alt er borte, så da er det ingen vits å surmule ?

Ja det er jo veldig surt. 
Men så lenge det ikke er kostbart å få det bort og problemet er ute av verden nå så er det jo greit.  

Er ikke så lett å få noe igjen på boligsalgsforsikring eller boligkjøperforsikring heller, så det er jo rimelig håpløst å prøve på. 

Oppvask og småopprydding er tatt. Nå blir det kaffe før operasjon desinfisering av kjøkkenskap begynner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

9 timer siden, Raksha skrev:

Veldig viktig.

Du, den sorgreaksjonen er så utrolig forståelig! :hug: Veldig glad for å lese at du får hjelp til det nå. Gi meg gjerne et hint om du har lyst og orker å prate litt privat. :) 

 

Tusen takk :hug: Kommer sikkert til å ta kontakt :) 

1 time siden, Mona skrev:

Der var den ja. Det var en fin artikkel, tøft av deg å stille opp:flowers:

Takk :) 

44 minutter siden, Pixie skrev:

Så fin artikkel :hug:Var faktisk flere "kjentfolk" der!

Takk :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snoffe skrev:

Ser Kongens Tale på tv :ahappy: Den filmen er, i min mening, en av de beste filmene som er laget i den sjangeren. Syntes at skuespillerne og manuset er helt fantastiske :ahappy: 

 

Må dele litt om artikkelen som ble gitt ut i dag. Jeg har fått så mange hyggelige tilbakemeldinger fra bekjente, venner og familie som jeg ikke hadde trodd skulle ta kontakt :ahappy: Artikkelen syntes jeg var veldig fin i sin helhet, og de hadde fått med veldig viktige ting i det de hadde skrevet! Så alt i alt kunne jeg ikke vært mer fornøyd med hvordan ting ble.

  Skjul innhold

Nå skal jeg være litt tøff, og dele en link hvis noen her inne vil lese den. Denne er ikke like lang som den som er i papirutgaven og BT sin betal nettutgave.

http://www.bt.no/btmagasinet/Rebecka-6-er-kronisk-utmattet-322789b.html   

Fin artikkel og fint bilde av deg og Caspar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go @Snoffe!! Bulletrolla og jeg heier på deg, synes du er kjempe tøff :banana:

Her har det vært kaos siden i går kveld (eller egentlig hele gårsdagen, da ALT skulle skje samtidig). Frøken lab er kommet seg i hus og nå må vi alle tilvenne oss hverandre og hverdagen. I dag blir det nok ikke de lengste turene men desto mer haging og bli-kjent-øvelser :dog_running:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Snoffe skrev:

Tusen takk :hug: Kommer sikkert til å ta kontakt :) 

:hug: 

7 timer siden, Wednesday skrev:

Herregud. Fått skikkelig omgangssjuke. Grønn i trynet og besvimelsesklar. Håper noen kan komme og hjelpe meg i dag!

:hug:  Håper søstern har kommet nå! :hug: 

 

@Krutsi ugh! Under dyna tror jeg at jeg har ungått, hvertfall som jeg vet om, men de blir med inn ja, er masse på doen oppe blant annet, stua tror jeg faktisk kattene tar endel, men er endel på kjøkkenet og. Vi snakker ikke om yttergangen :aww:. Men det står aldri lyst på på soverommet mens vinduet er åpnet :lol:  Og ja, jeg fikk akutt noia i går, så i dag skal alt som skal gjøres ute ordnes FØR det blir ordentlig mørkt. Gaah. Hadde et håp om at de skulle drukne i dag for det har regna i bøtter og spann, lenge. Me neida, ser de flyr rundt ute nå.. Leste meg opp på dem i går, og normalt flyr de etter første frost og i september og oktober... skal vi ha halvannen mnd til med dette så tror jeg muligens at jeg går litt fra konseptene altså. Heldigvis er de jo ikke hverken vonde eller gjør skade. Bare litt noia når de blir så mange.

Gakkene var veldig fornøyd med nattsnacks i går kveld da :lol: Slapp dem løs mens jeg drev ute og de spratt rundt og spiste alle som satt på bakken og der de kom til. 

 

 

Føler meg febersjuk - yey...  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaja skrev:

Villt med svermere her også, støvsugern ligger tilkoblet nedenfor senga, så jeg tar et røft med den før jeg sovner hver kveld :lol:

 

:lol: Lurt! Skal ta et raid med støvsugern i morgen når støvsugerfobikern er i barnehagen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars meg i dag. Klarer ikke annet enn ligge på sofaen, så litt stakkars gutter også, som begynner å kjede seg maksimalt. Søstra mi kom innom, med munnbind og hansker :lol: , og fikk tatt seg av guttene litt. Nå er vi alene igjen, men mamma kommer snart. Er ingenting som tyder på at jeg skal komme meg ut av sofaen i løpet av denne dagen. Omgangssjuke er noe forbanna dritt, men jeg trur ikke jeg har spydd  (med unntak av fyllesjuke og graviditet) på sikkert tjue år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur oppi åsen med bading på jentene, blåbærplukking og vasing i myra :D Møtte bare på en idiot hundeeier, det er lov til å ha et lite snev av kontroll på udyret ihvertfall...

Nuh står en svineknoke på kok, så blir ertesuppe om noen timer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wednesday skrev:

Stakkars meg i dag. Klarer ikke annet enn ligge på sofaen, så litt stakkars gutter også, som begynner å kjede seg maksimalt. Søstra mi kom innom, med munnbind og hansker :lol: , og fikk tatt seg av guttene litt. Nå er vi alene igjen, men mamma kommer snart. Er ingenting som tyder på at jeg skal komme meg ut av sofaen i løpet av denne dagen. Omgangssjuke er noe forbanna dritt, men jeg trur ikke jeg har spydd  (med unntak av fyllesjuke og graviditet) på sikkert tjue år.

Åååh jeg har så vondt av deg!  Fytti altså. Være sjuk med barn er håpløst - omgangssyke med barn er jo umulig... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stine skrev:

Fin tur oppi åsen med bading på jentene, blåbærplukking og vasing i myra :D Møtte bare på en idiot hundeeier, det er lov til å ha et lite snev av kontroll på udyret ihvertfall...

Nuh står en svineknoke på kok, så blir ertesuppe om noen timer :D

:icon_redface: Får jeg komme på middag?:icon_redface: Ertesuppe er noe av det beste jeg får, tror vi må lage det snart igjen :D

 

Fått tørket støv og støvsugd, og vasket badet. Hadde planer om å vaske gulvene også, men vi fant ut at det blir jo rent med støvsugeren også :aww: Nå tror jeg at jeg skal innvilge meg et glass med cola :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg betalt regninger, blant annet en hissig purring på en regning jeg aldri har mottatt men tvert imot etterlyst to ganger! Turte ikke annet enn å betale hele summen, men de forsinkelsesrentene skal jeg ha igjen! :mad:

Nå tror jeg det har lyst opp litt ute, snart skal vi våge oss ut en tur.

Edit: Der begynte det å styrtregne igjen! Nå er både hundene og jeg gåutsjuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gått oss en lang og god tur i finværet - nå skal jeg bevilge meg en kopp kaffe og litt sjokolade ute på terrassen - og lese litt bok - før jeg vurderer å gå løs på stua igjen... jeg innser at jeg må ha minst tre strøk... også tror jeg kanskje det blir litt i lyseste laget, men jeg får se hvordan det blir når jeg har lagt tre lag med maling på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Raksha skrev:

Åååh jeg har så vondt av deg!  Fytti altså. Være sjuk med barn er håpløst - omgangssyke med barn er jo umulig... 

 

Ja, det er rett og slett det altså. De oppfører seg bortimot eksemplarisk i dag da, med noen få rampeunntak. Men de har jo behov, som bleier og mat, fordet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Snoffe skrev:

:icon_redface: Får jeg komme på middag?:icon_redface: Ertesuppe er noe av det beste jeg får, tror vi må lage det snart igjen :D

 

 

Bare å komme :D Synes det er skikkelig godt selv, med flatbrød med smør på som tilbehør :drool:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra valpeshow i regnværet. Kunne spart meg å vente på gruppa, siden det bare var hunder fra kneet og opp som ble sett to ganger på, men man får jo ikkeno om man blir hjemme heller :) Fikk fin kritikk da! "Kompakt helhet med fine proporsjoner. Vakkert feminind hode med flott uttrykk. Meget vakker hals, lovende forbryst. Vel propet (red anm: usikker på om det er vel kroppet eller proporsjoner som menes) for alder. Litt for kort kryss. Flotte sidebevegelser, herlig reisning. Bra valpepels og farge. Fint presentert."

Nå sofa og tv :D 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Wednesday skrev:

Herregud. Fått skikkelig omgangssjuke. Grønn i trynet og besvimelsesklar. Håper noen kan komme og hjelpe meg i dag!

Usj...god bedring! Håper du får noen til å hjelpe deg :) 

Har friskt i minne (til tross for at det er 7 år etter) når samboer og jeg lå utslått og grønn i trynet med to 1 åringer og ingen til å hjelpe. Redningen var fjerning av uheldige saker fra rommet, stengt dør og fri melkebar :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det er rimelig godt gjort å glemme ut at man skal være på jobb... 
Jeg husket det heldigvis 5 minutter før jeg skulle begynne, og har bare 10 minutters kjøring. Nådde dagens mål da :aww: 

Nå har jeg spist middag, og det ligger lever til tørk i komfyren. Måtte rydde litt plass i fryseren, så da ble det levertørking i dag også. 

Nå skal middagen få sige litt og så er det tid for å pakke inn gaver til husets 11 åring snart som skal ha selskap her hos meg på fredag som kommer :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...