Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, mokken skrev:

Dere som kan arra! 

Vi skal søke om 2 prøver, 1 er satt dato på, 1 gjenstår litt detaljer rundt. Må vi søke begge samtidig, eller kan vi søke den som vi har satt dato på nå. Også søke nr 2 når vi har bedre oversikt på den? (Innenfor fristen selvsagt). Samme gren, men forskjellige helger.

Så lenge det er to ulike arrangementer, så skulle det gå bra :) 

Har jeg "som vanlig" hjemmekontor... ser ikke noe poeng i å dra inn til Hamar først, for så å dra til sykehuset på Elverum for MR... man er jo rasjonell (også kjører jeg min egne lille protestaksjon mot p-avgiften på Hamar :aww:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Guest Christine

Legekontoret mitt har  tydeligvis blitt lagt ned, og jeg har ikke blitt tildelt ny lege enda. Hjemme fra jobb i dag, og jeg skulle aller helst vært til legen.. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Siri skrev:

Har jeg "som vanlig" hjemmekontor... ser ikke noe poeng i å dra inn til Hamar først, for så å dra til sykehuset på Elverum for MR... man er jo rasjonell (også kjører jeg min egne lille protestaksjon mot p-avgiften på Hamar :aww:). 

Til og med på Elverum har de MR-maskin. Hehe. Husker jeg var så fascinert over at jeg måtte til sentrum for å ta MR i Bergen. :lol: De har sikkert MR-maskin på Haukeland også, men det blir nok bare brukt i nødstilfeller vil jeg tro. Eller noe sånt. Sånn uten å ha undersøkt det nærmere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Christine skrev:

Legekontoret mitt har  tydeligvis blitt lagt ned, og jeg har ikke blitt tildelt ny lege enda. Hjemme fra jobb i dag, og jeg skulle aller helst vært til legen.. Hva gjør jeg nå?

Hør på legevakta :) 

evt så endrer du fastlege i dag, ringer det legekontoret og forteller situasjonen og at du har skiftet til den legen, og spør om de har time til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bananen skrev:

Til og med på Elverum har de MR-maskin. Hehe. Husker jeg var så fascinert over at jeg måtte til sentrum for å ta MR i Bergen. :lol: De har sikkert MR-maskin på Haukeland også, men det blir nok bare brukt i nødstilfeller vil jeg tro. Eller noe sånt. Sånn uten å ha undersøkt det nærmere. :)

:lol: Elverum har det meste, de :D Det kan hende de henviser til private klinikker for MR dersom det er skader eller noe sånt :) Jeg er jo inne for årlig MR pga min MS, og da er det kanskje mer rutine-greier de tar på sykehuset? Ehhhhh... det var skikkelig godt forklart, ser jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
9 minutter siden, Krutsi skrev:

Hør på legevakta :) 

evt så endrer du fastlege i dag, ringer det legekontoret og forteller situasjonen og at du har skiftet til den legen, og spør om de har time til deg..

Takk for svar! :)

Klarte å google meg frem til at kommunen har avtale med to legesenter for de uten fastlege, så fikk komme inn på hastetime hos det ene i dag mot at jeg ringte fastlegetelefonen og byttet lege dit først. Motsatt side av byen er litt upraktisk, men jeg får ihvertfall hjelp veldig snart, også kan jeg bare bytte til en annen senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Takk for svar! :)

Klarte å google meg frem til at kommunen har avtale med to legesenter for de uten fastlege, så fikk komme inn på hastetime hos det ene i dag mot at jeg ringte fastlegetelefonen og byttet lege dit først. Motsatt side av byen er litt upraktisk, men jeg får ihvertfall hjelp veldig snart, også kan jeg bare bytte til en annen senere. 

Mange legekontor kjører den praksisen uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Elverum har det meste, de :D Det kan hende de henviser til private klinikker for MR dersom det er skader eller noe sånt :) Jeg er jo inne for årlig MR pga min MS, og da er det kanskje mer rutine-greier de tar på sykehuset? Ehhhhh... det var skikkelig godt forklart, ser jeg :lol: 

Det samme i mitt tilfelle. Nå kanskje to ganger årlig pga. ny medisin. :)

Denne klinikken jeg var på er forøvrig offentlig. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Så lenge det er to ulike arrangementer, så skulle det gå bra :) 

Har jeg "som vanlig" hjemmekontor... ser ikke noe poeng i å dra inn til Hamar først, for så å dra til sykehuset på Elverum for MR... man er jo rasjonell (også kjører jeg min egne lille protestaksjon mot p-avgiften på Hamar :aww:). 

Så bra! Jeg har aldri søkt om noe i arra, men greit å få unna alt som er mulig. Takk for svar :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 minutt siden, Krutsi skrev:

Mange legekontor kjører den praksisen uansett :) 

Da vet jeg det til neste gang :) Eller - nå skal jeg finne en lege som ikke står i fare for å legge ned, slik at jeg kan ha fast lege i mange år fremover, så det skal ikke bli noen 'neste gang' :aww: Bare synd legen min måtte legge ned - makan til et fantastisk menneske! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Da vet jeg det til neste gang :) Eller - nå skal jeg finne en lege som ikke står i fare for å legge ned, slik at jeg kan ha fast lege i mange år fremover, så det skal ikke bli noen 'neste gang' :aww: Bare synd legen min måtte legge ned - makan til et fantastisk menneske! 

Kan jo hende legen har begynt et annet sted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og forbereder meg til morgendagens jobb i forkant av dagens jobb :P 
Jeg begynner på det faste månedlige oppdraget i morgen, og har ikke hatt tid til å sette meg inn i alle varegrupper og alt som er spesielt for hver butikk :icon_redface: Blir sikkert seint i seng og tidlig opp for meg igjen da. 

Forresten så hilser Sjef og sier at det er dritkjedelig å bli råforet på ordentlig. Det er mye bedre å ha noe blaut V&H som bare kan slukes. Det å tygge bein, og jobbe med hjerter er så tidkrevende at mor må hentes i stua flere ganger for at han skal gidde å gjøre seg ferdig :lol: 
Og Aragon... ja, han var frekk som alltid. Flere ganger har han vært i skåla hans og tatt beinet og gjemt seg inne på rommet deres med det. Og jeg må hente hver gang. Sjef gjør jo ingenting med det. Han står bare der og ser etter beinet som forsvinner bortover og piper han :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
18 minutter siden, Krutsi skrev:

Merkelig.. 

Veldig! Det sto i adressa i juli eller noe at de trolig kom til å legge ned, men at kundene ville bli kontaktet, samt bli tildelt ny lege. Jeg har ikke blitt kontaktet, så tenkte ikke mer over det før jeg fikk operatørfeil da jeg skulle ringe i sta. Ingen info om stengt kontor på hjemmesiden, men etterhvert fant jeg de på facebook (!) og der sto det at de nå hadde stengt. Der fant jeg også ut at de har hatt åpent i en uke for henting av journaler. Kunne vært kjekt å fått den informasjonen gitt, for det er ikke alle som har "liket" legesenteret sitt på face... Aner ikke hva jeg gjør mtp journal en gang, står totalt uten informasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Christine skrev:

Veldig! Det sto i adressa i juli eller noe at de trolig kom til å legge ned, men at kundene ville bli kontaktet, samt bli tildelt ny lege. Jeg har ikke blitt kontaktet, så tenkte ikke mer over det før jeg fikk operatørfeil da jeg skulle ringe i sta. Ingen info om stengt kontor på hjemmesiden, men etterhvert fant jeg de på facebook (!) og der sto det at de nå hadde stengt. Der fant jeg også ut at de har hatt åpent i en uke for henting av journaler. Kunne vært kjekt å fått den informasjonen gitt, for det er ikke alle som har "liket" legesenteret sitt på face... Aner ikke hva jeg gjør mtp journal en gang, står totalt uten informasjon. 

Ny fastlege kan forhåpentligvis hjelpe deg med det. Jeg har jo lest om saken på Adressa, og syntes hele greia var klønete av kommunen. Når legen nå ikke har kontaktet pasientene så synes jeg ikke hun er det spor bedre selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har jeg fått spist frokost og ryddet litt, så nå er det avgårde å kaste litt boss før tur og trening.  Såret til Lykke ser ut som det har grodd så vi prøver ihvertfall dagen i dag uten skjerm og potesokk. Endelig kan hun stjele mat igjen! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Christine skrev:

Veldig! Det sto i adressa i juli eller noe at de trolig kom til å legge ned, men at kundene ville bli kontaktet, samt bli tildelt ny lege. Jeg har ikke blitt kontaktet, så tenkte ikke mer over det før jeg fikk operatørfeil da jeg skulle ringe i sta. Ingen info om stengt kontor på hjemmesiden, men etterhvert fant jeg de på facebook (!) og der sto det at de nå hadde stengt. Der fant jeg også ut at de har hatt åpent i en uke for henting av journaler. Kunne vært kjekt å fått den informasjonen gitt, for det er ikke alle som har "liket" legesenteret sitt på face... Aner ikke hva jeg gjør mtp journal en gang, står totalt uten informasjon. 

Det høres jo bare helt spesielt ut! Hvorfor har de bare lagt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...