Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

@Symra&Pippin @Lola Pagola @Snoffe @SaraS Jeg var på foreldremøte i går... Jeg vet ikke om det var eurytmi jeg plutselig befant meg i å gjøre, men det involverte iallfall mange voksne i ring, klapping, klappe naboen på lårene  (!!) og noe rim og regler og et nivå av kleinhet jeg sjeldent klarer å fremprovosere i meg selv. Jeg døde altså. Døde. Så mange ganger.

En mor hadde dameballer nok til å rekke opp hånda og i full alvor si at neste foreldremøte kunne vi få innføring i eurytmi med levende musikk og få pianoplonkeren til å komme. Dette er så avskrekkende at jeg aldri kan dra på foreldremøte igjen. Hjernen min har ligget i kaldsvettende rugg siden klokka seks i går kveld. :no: :icon_cry:Jeg vet ikke om det går under definisjonen overgrep, men jeg er vel en relativist, så jeg tenker det er innafor.

 

 

 

:teehe:

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Symra&Pippin @Lola Pagola @Snoffe @SaraS Jeg var på foreldremøte i går... Jeg vet ikke om det var eurytmi jeg plutselig befant meg i å gjøre, men det involverte iallfall mange voksne i ring, klapping, klappe naboen på lårene  (!!) og noe rim og regler og et nivå av kleinhet jeg sjeldent klarer å fremprovosere i meg selv. Jeg døde altså. Døde. Så mange ganger.

En mor hadde dameballer nok til å rekke opp hånda og i full alvor si at neste foreldremøte kunne vi få innføring i eurytmi med levende musikk og få pianoplonkeren til å komme. Dette er så avskrekkende at jeg aldri kan dra på foreldremøte igjen. Hjernen min har ligget i kaldsvettende rugg siden klokka seks i går kveld. :no: :icon_cry:Jeg vet ikke om det går under definisjonen overgrep, men jeg er vel en relativist, så jeg tenker det er innafor.

 

 

 

:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Symra&Pippin @Lola Pagola @Snoffe @SaraS Jeg var på foreldremøte i går... Jeg vet ikke om det var eurytmi jeg plutselig befant meg i å gjøre, men det involverte iallfall mange voksne i ring, klapping, klappe naboen på lårene  (!!) og noe rim og regler og et nivå av kleinhet jeg sjeldent klarer å fremprovosere i meg selv. Jeg døde altså. Døde. Så mange ganger.

En mor hadde dameballer nok til å rekke opp hånda og i full alvor si at neste foreldremøte kunne vi få innføring i eurytmi med levende musikk og få pianoplonkeren til å komme. Dette er så avskrekkende at jeg aldri kan dra på foreldremøte igjen. Hjernen min har ligget i kaldsvettende rugg siden klokka seks i går kveld. :no: :icon_cry:Jeg vet ikke om det går under definisjonen overgrep, men jeg er vel en relativist, så jeg tenker det er innafor.

 

 

 

:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bie skrev:

Hahah jeg føler vi er så på bølgelengde  ang hunderaser ass :lol: Hver gang jeg tenker på en ny rase har du spurt om eller kommentert en tråd om det. 

Det går ca i denne syklusen:

1) aldri mer staff.
2) husky! de er fine
3) kanskje labrador isteden
4) jaktlab?
5) en annen fuglehund kanskje, de er greie
6) fakk it, ingenting slår staffer uansett.
7) en annen terrier kanskje?
8) nei staff. 

Nå blir det mest sannsynlig ikke hund på en stund her, men jeg er liksom tilbake på staff igjen uansett :P 

Det er akkuratt sånn det er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bie skrev:

Hahah jeg føler vi er så på bølgelengde  ang hunderaser ass :lol: Hver gang jeg tenker på en ny rase har du spurt om eller kommentert en tråd om det. 

Det går ca i denne syklusen:

1) aldri mer staff.
2) husky! de er fine
3) kanskje labrador isteden
4) jaktlab?
5) en annen fuglehund kanskje, de er greie
6) fakk it, ingenting slår staffer uansett.
7) en annen terrier kanskje?
8) nei staff. 

Nå blir det mest sannsynlig ikke hund på en stund her, men jeg er liksom tilbake på staff igjen uansett :P 

Det er akkuratt sånn det er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bie skrev:

Hahah jeg føler vi er så på bølgelengde  ang hunderaser ass :lol: Hver gang jeg tenker på en ny rase har du spurt om eller kommentert en tråd om det. 

Det går ca i denne syklusen:

1) aldri mer staff.
2) husky! de er fine
3) kanskje labrador isteden
4) jaktlab?
5) en annen fuglehund kanskje, de er greie
6) fakk it, ingenting slår staffer uansett.
7) en annen terrier kanskje?
8) nei staff. 

Nå blir det mest sannsynlig ikke hund på en stund her, men jeg er liksom tilbake på staff igjen uansett :P 

Det er akkuratt sånn det er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonje skrev:

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

 

 

2 timer siden, Tonje skrev:

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

 

Du vil virkelig ha den du :lol: 

41 minutter siden, mokken skrev:

:fish:

Det var jo ikke litt lekre foreldre en gang... :innocent:

De er ganske fine og tror de kan utfylle hverandre bra uten å bli overdreven. 

Nå står og faller det på en i Finland. Den må jo være 4 mnd før den kommer til Norge så hun har fått 3 alternativ:

1) dropper kjøpe den.

2) hun har den til den er 4 mnd og finner ut at det er ikke den hun vil ha (venter på ett kull etter hannhunden sin også, så hun er i konflikt her). Så kommer den til meg.

3) den blir 4 mnd og hun bestemmer seg for å ta den isteden for valp etter egen hannhund og beholder den på avtale. 

*spenningen stiger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonje skrev:

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

 

 

2 timer siden, Tonje skrev:

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

 

Du vil virkelig ha den du :lol: 

41 minutter siden, mokken skrev:

:fish:

Det var jo ikke litt lekre foreldre en gang... :innocent:

De er ganske fine og tror de kan utfylle hverandre bra uten å bli overdreven. 

Nå står og faller det på en i Finland. Den må jo være 4 mnd før den kommer til Norge så hun har fått 3 alternativ:

1) dropper kjøpe den.

2) hun har den til den er 4 mnd og finner ut at det er ikke den hun vil ha (venter på ett kull etter hannhunden sin også, så hun er i konflikt her). Så kommer den til meg.

3) den blir 4 mnd og hun bestemmer seg for å ta den isteden for valp etter egen hannhund og beholder den på avtale. 

*spenningen stiger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mari skrev:

@Symra&Pippin @Lola Pagola @Snoffe @SaraS Jeg var på foreldremøte i går... Jeg vet ikke om det var eurytmi jeg plutselig befant meg i å gjøre, men det involverte iallfall mange voksne i ring, klapping, klappe naboen på lårene  (!!) og noe rim og regler og et nivå av kleinhet jeg sjeldent klarer å fremprovosere i meg selv. Jeg døde altså. Døde. Så mange ganger.

En mor hadde dameballer nok til å rekke opp hånda og i full alvor si at neste foreldremøte kunne vi få innføring i eurytmi med levende musikk og få pianoplonkeren til å komme. Dette er så avskrekkende at jeg aldri kan dra på foreldremøte igjen. Hjernen min har ligget i kaldsvettende rugg siden klokka seks i går kveld. :no: :icon_cry:Jeg vet ikke om det går under definisjonen overgrep, men jeg er vel en relativist, så jeg tenker det er innafor.

 

 

 

:teehe:

Dyp medfølelse! Jeg fikk ungene veldig tidlig, tror kanskje det reddet meg, Da jeg var aktiv som forelder på foreldremøter hadde jeg nok ennå ikke utviklet hverken kritisk sans eller baller nok til å dø. Jeg klarte en gang å stoppe et foreldremøte som lå an til å holdes med bare levende lys (!), jeg spurte om vi ikke kunne slå på lyset, det var så vanskelig å lese sakslista/invitasjonen. I virkeligheten syntes jeg bare at et hav av levende lys laget feil stemning i rommet. Men det var altså dit ballene mine rakk, forøvrig gjorde jeg det jeg ble bedt om. Helt til jeg ble overmannet av nervøst fniseanfall.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mari skrev:

@Symra&Pippin @Lola Pagola @Snoffe @SaraS Jeg var på foreldremøte i går... Jeg vet ikke om det var eurytmi jeg plutselig befant meg i å gjøre, men det involverte iallfall mange voksne i ring, klapping, klappe naboen på lårene  (!!) og noe rim og regler og et nivå av kleinhet jeg sjeldent klarer å fremprovosere i meg selv. Jeg døde altså. Døde. Så mange ganger.

En mor hadde dameballer nok til å rekke opp hånda og i full alvor si at neste foreldremøte kunne vi få innføring i eurytmi med levende musikk og få pianoplonkeren til å komme. Dette er så avskrekkende at jeg aldri kan dra på foreldremøte igjen. Hjernen min har ligget i kaldsvettende rugg siden klokka seks i går kveld. :no: :icon_cry:Jeg vet ikke om det går under definisjonen overgrep, men jeg er vel en relativist, så jeg tenker det er innafor.

 

 

 

:teehe:

Dyp medfølelse! Jeg fikk ungene veldig tidlig, tror kanskje det reddet meg. Da jeg var aktiv som forelder på foreldremøter hadde jeg nok ennå ikke utviklet hverken kritisk sans eller baller nok til å dø. Jeg klarte en gang å stoppe et foreldremøte som lå an til å holdes med bare levende lys (!), jeg spurte om vi ikke kunne slå på lyset, det var så vanskelig å lese sakslista/invitasjonen. I virkeligheten syntes jeg bare at et hav av levende lys laget feil stemning i rommet. Men det var altså dit ballene mine rakk, forøvrig gjorde jeg det jeg ble bedt om. I alle fall helt til jeg ble overmannet av nervøst fniseanfall.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
3 timer siden, Tonje skrev:

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

Nå gleder jeg meg til å dra hjem, vært hektisk, men også veldig variert og utfordrende. Kom en kar som ikke visste at han skulle få høreapparater i dag (Det gjorde ikke jeg heller forsåvidt, liten skrivefeil av sekretærene som sa at timen omhandlet noe annet), men vi fikk ordna det og han gikk da riktig så spent og optimistisk ut herifra. Sånt liker vi :) 

Å Håper han ble like glad for det som jeg ble for å få mine

1 time siden, Rora skrev:

Når du skriver fem emner om samme ting ved en feiltagelse... Det er flaut det! :icon_confused:

Nå er det da så galt at det blir morro

3 timer siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

:fish: Missuner deg j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
3 timer siden, Tonje skrev:

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

Nå gleder jeg meg til å dra hjem, vært hektisk, men også veldig variert og utfordrende. Kom en kar som ikke visste at han skulle få høreapparater i dag (Det gjorde ikke jeg heller forsåvidt, liten skrivefeil av sekretærene som sa at timen omhandlet noe annet), men vi fikk ordna det og han gikk da riktig så spent og optimistisk ut herifra. Sånt liker vi :) 

Å Håper han ble like glad for det som jeg ble for å få mine

1 time siden, Rora skrev:

Når du skriver fem emner om samme ting ved en feiltagelse... Det er flaut det! :icon_confused:

Nå er det da så galt at det blir morro

3 timer siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

:fish: Missuner deg j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dyp medfølelse! Jeg fikk ungene veldig tidlig, tror kanskje det reddet meg, Da jeg var aktiv som forelder på foreldremøter hadde jeg nok ennå ikke utviklet hverken kritisk sans eller baller nok til å dø. Jeg klarte en gang å stoppe et foreldremøte som lå an til å holdes med bare levende lys (!), jeg spurte om vi ikke kunne slå på lyset, det var så vanskelig å lese sakslista/invitasjonen. I virkeligheten syntes jeg bare at et hav av levende lys laget feil stemning i rommet. Men det var altså dit ballene mine rakk, forøvrig gjorde jeg det jeg ble bedt om. Helt til jeg ble overmannet av nervøst fniseanfall.

:lol: Det var så mange levende lys der! Så mange. Men noe må ha skjedd siden da, vi så nemlig bilder! På lerret! Via en miniprosjektor! Som går på strøm! Riktignok måtte prosjektoren bygges opp med puslespillbiter i tre. Det var veldig søtt synes jeg.
(Og komiskfint at vi foreldre nærmest kjører kolonne av elbil til henting og levering. Jeg må jo følge med og se hvilken Leaf som blinker når jeg trykker på knappen slik at jeg vet hvilken som er vår.)

Jeg synes du har megadameballer jeg. Jeg spurte om man kunne trekke seg fra eurytmi eller hva enn det var vi utførte, og de sa ja altså, men jeg turte ikke gjennomføre. 

Steiner, ass. Det er jo bare herlig :heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dyp medfølelse! Jeg fikk ungene veldig tidlig, tror kanskje det reddet meg, Da jeg var aktiv som forelder på foreldremøter hadde jeg nok ennå ikke utviklet hverken kritisk sans eller baller nok til å dø. Jeg klarte en gang å stoppe et foreldremøte som lå an til å holdes med bare levende lys (!), jeg spurte om vi ikke kunne slå på lyset, det var så vanskelig å lese sakslista/invitasjonen. I virkeligheten syntes jeg bare at et hav av levende lys laget feil stemning i rommet. Men det var altså dit ballene mine rakk, forøvrig gjorde jeg det jeg ble bedt om. Helt til jeg ble overmannet av nervøst fniseanfall.

:lol: Det var så mange levende lys der! Så mange. Men noe må ha skjedd siden da, vi så nemlig bilder! På lerret! Via en miniprosjektor! Som går på strøm! Riktignok måtte prosjektoren bygges opp med puslespillbiter i tre. Det var veldig søtt synes jeg.
(Og komiskfint at vi foreldre nærmest kjører kolonne av elbil til henting og levering. Jeg må jo følge med og se hvilken Leaf som blinker når jeg trykker på knappen slik at jeg vet hvilken som er vår.)

Jeg synes du har megadameballer jeg. Jeg spurte om man kunne trekke seg fra eurytmi eller hva enn det var vi utførte, og de sa ja altså, men jeg turte ikke gjennomføre. 

Steiner, ass. Det er jo bare herlig :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Rora skrev:

Når du skriver fem emner om samme ting ved en feiltagelse... Det er flaut det! :icon_confused:

Får ikke mer svar fordi om du maser altså :aww::lol: 

I dag nektet jeg å gå med regnklær. Så buksa ble klissvåt, allværsjakka er gjennomvåt. Og jeg er fortsatt like svett... 
Den som hadde vært rik og kunne flyttet til tørrere strøk.... *sukk* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg føler jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige i dag :aww: 

Bare pittelitt.... :P

1 time siden, JeanetteH skrev:

 

De er ganske fine og tror de kan utfylle hverandre bra uten å bli overdreven. 

Helt enig! 

1 time siden, JeanetteH skrev:

Nå står og faller det på en i Finland. Den må jo være 4 mnd før den kommer til Norge så hun har fått 3 alternativ:

1) dropper kjøpe den.

2) hun har den til den er 4 mnd og finner ut at det er ikke den hun vil ha (venter på ett kull etter hannhunden sin også, så hun er i konflikt her). Så kommer den til meg.

3) den blir 4 mnd og hun bestemmer seg for å ta den isteden for valp etter egen hannhund og beholder den på avtale. 

*spenningen stiger*

Stryk 1. :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...