Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

14 minutter siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

:fish:

13 minutter siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

:fish:

13 minutter siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

:fish:

--

AN har valpene vært våkne og ute på gulvet mens vi har skifta i valpebingen, nå begynner de å bli morsomme med sine små forsøk på å løpe og å leke med de voksne :heart: Det er morsomt å se hvordan de voksne takler valpene også, Nora syns de er supersøte men veit ikke helt hva hun skal gjøre med dem, mens Leah er veldig klar på at hun ikke er mammaen dems og hun ikke har melk til de :lol: Malin er en utrolig søt mamma, hun er mye flinkere til å leke med barna sine enn både Leah og Dina har vært, og jeg syns det er veldig koselig å se på :ahappy: Det er i det hele tatt veldig koselig med valper i hus :ahappy::heart::ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

Nå gleder jeg meg til å dra hjem, vært hektisk, men også veldig variert og utfordrende. Kom en kar som ikke visste at han skulle få høreapparater i dag (Det gjorde ikke jeg heller forsåvidt, liten skrivefeil av sekretærene som sa at timen omhandlet noe annet), men vi fikk ordna det og han gikk da riktig så spent og optimistisk ut herifra. Sånt liker vi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, JeanetteH skrev:

....driver jeg shoppe hannhund. Slå meg!!!

Om det er rett hannhund kan han få bo hos meg da vettu :sleep: 

Nå gleder jeg meg til å dra hjem, vært hektisk, men også veldig variert og utfordrende. Kom en kar som ikke visste at han skulle få høreapparater i dag (Det gjorde ikke jeg heller forsåvidt, liten skrivefeil av sekretærene som sa at timen omhandlet noe annet), men vi fikk ordna det og han gikk da riktig så spent og optimistisk ut herifra. Sånt liker vi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i gågata med Rafiki for å sosialisere litt, og vi møtte så utrolig mye gøye folk :lol::lol: Alle ble såklart sjarmert rett i senk, og Rafiki elsker alle som smiler til han. Var en dame som ropte til oss fra andre siden av gata, så vi gikk bort til henne for å hilse på. Hun måtte forsikre seg om at han ikke ligger i bur om natta, for hun var nemlig psykolog og kunne fortelle at det er best for han å sove sammen med meg. Det får han jo, så det er ikke noe problem :lol: Videre fortalte hun at han har blitt tatt fra mammaen sin altfor tidlig, for hunder må være hos mor til de er 14 uker. En annen dame takket meg innstendig for at hun fikk hilse på han, for hun fikk nemlig slik et løft av energien som glade dyr gir :lol: Det er jo utrolig koselig det! 

På vei hjem kjørte vi ferje, og det syntes ikke Rafiki var noe gøy. Så det får vi bare gjøre mer, så han venner seg til det! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk av fra et firetimers seminar etter en time i dag jeg. Auditoriet var så stappfullt og varmt og tomt for luft at jeg tror både brannvesenet og andre myndigheter ville ha protestert. Arrangørene prøvde seg med at de som ikke var påmeldt måtte forlate salen. Det var det jo himla mange som gjorde. Jeg hadde lovet fire kolleger at de skulle få sitte på tilbake til skolen etterpå, det har jeg dårlig samvittighet for! :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk av fra et firetimers seminar etter en time i dag jeg. Auditoriet var så stappfullt og varmt og tomt for luft at jeg tror både brannvesenet og andre myndigheter ville ha protestert. Arrangørene prøvde seg med at de som ikke var påmeldt måtte forlate salen. Det var det jo himla mange som gjorde. Jeg hadde lovet fire kolleger at de skulle få sitte på tilbake til skolen etterpå, det har jeg dårlig samvittighet for! :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite lyst til å dra på foreldrerepresentantmøte i barnehagen i dag at det gjør meg fysisk uvell, i tillegg til det jeg er allerede. Men blir så mye tull og vas om jeg ikke kommer, og "sure" miner og og og :gaah: Migrenen ulmer og kroppen streiker, får dra og  så rett i seng når jeg kommer hjem. 

 

I mitt neste liv skal jeg være allergisk mot ALT, eneboer på en øde øy og minimalist på min hals :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite lyst til å dra på foreldrerepresentantmøte i barnehagen i dag at det gjør meg fysisk uvell, i tillegg til det jeg er allerede. Men blir så mye tull og vas om jeg ikke kommer, og "sure" miner og og og :gaah: Migrenen ulmer og kroppen streiker, får dra og  så rett i seng når jeg kommer hjem. 

 

I mitt neste liv skal jeg være allergisk mot ALT, eneboer på en øde øy og minimalist på min hals :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...