Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Debbie skrev:

Nesten litt fornærmet over å ikke å ha fått fisk av Siri:P

Du kan godt få fisk altså - jeg er ikke gnien på den jeg sjø :lol:

:fish: (ikke at jeg kommer på hva du BURDE fått fisk for altså, men... :lol:)

27 minutter siden, *Kat84* skrev:

:lol: 

Må jo være sikker på at det synker inn hos folket :aww: 

Ja, sonen har jo litt tungt for det, så... :aww: 

22 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg vurderer å si opp livsforsikringa på Blaze, Felix har ingen. Vanlig veterinærforsikring ellers på begge. Nå er jo han 9 år blitt, så jeg tørr ikke si opp nå for da skjer det garantert noe. Blaze har patella på et kne, så der er jeg bittelitt redd for fremtidig korsbåndsskade eller lignende..

Næh, begynner å spare ja tenker jeg, gidder ikke kaste så mye penger rett ut vinduet.

Det lønner seg nok sikkert å spare vil jeg tro... jeg burde egentlig bare gjort det, jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Du kan godt få fisk altså - jeg er ikke gnien på den jeg sjø :lol:

:fish: (ikke at jeg kommer på hva du BURDE fått fisk for altså, men... :lol:)

Ja, sonen har jo litt tungt for det, så... :aww: 

Det lønner seg nok sikkert å spare vil jeg tro... jeg burde egentlig bare gjort det, jeg også. 

Jeg har sagt opp forsikringene, og sparer litt sånn innimellom. Da jeg hadde 3 hunder, skulle de ha 9000kr i året for alle tre, og da jeg fikk by rottis, skrudde de opp prisene og skulle ha 5-6000kr for bare den.. 

Jeg betaler heller renter på kredittkortet mitt jeg.. Og blir bikkja så skadet at kredittkortet mitt ikke dekker det, så er bikkja så skadet at jeg tipper avlivning er på sin plass.. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fremdeles jeg er i overskudd i forhold til forsikring, med tanke på hvor mye jeg har fått dekket på hunder og katter. Hestene derimot, der er det en annen historie, der dekkes jo ingenting :o  Tør ikke si opp på de to som er forsikra, den tredje er ikke forsikret så hun skader seg nok alvorlig snart :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Du kan godt få fisk altså - jeg er ikke gnien på den jeg sjø :lol:

:fish: (ikke at jeg kommer på hva du BURDE fått fisk for altså, men... :lol:)

Ja, sonen har jo litt tungt for det, så... :aww: 

Det lønner seg nok sikkert å spare vil jeg tro... jeg burde egentlig bare gjort det, jeg også. 

Jeg har sagt opp forsikringene, og sparer litt sånn innimellom. Da jeg hadde 3 hunder, skulle de ha 9000kr i året for alle tre, og da jeg fikk by rottis, skrudde de opp prisene og skulle ha 5-6000kr for bare den.. 

Jeg betaler heller renter på kredittkortet mitt jeg.. Og blir bikkja så skadet at kredittkortet mitt ikke dekker det, så er bikkja så skadet at jeg tipper avlivning er på sin plass.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fremdeles jeg er i overskudd i forhold til forsikring, med tanke på hvor mye jeg har fått dekket på hunder og katter. Hestene derimot, der er det en annen historie, der dekkes jo ingenting :o  Tør ikke si opp på de to som er forsikra, den tredje er ikke forsikret så hun skader seg nok alvorlig snart :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jeg har sagt opp forsikringene, og sparer litt sånn innimellom. Da jeg hadde 3 hunder, skulle de ha 9000kr i året for alle tre, og da jeg fikk by rottis, skrudde de opp prisene og skulle ha 5-6000kr for bare den.. 

Jeg betaler heller renter på kredittkortet mitt jeg.. Og blir bikkja så skadet at kredittkortet mitt ikke dekker det, så er bikkja så skadet at jeg tipper avlivning er på sin plass.. 

Jeg fikk ikke forsikra Sjef før 4 mnd alder pga import. Så på han vil jeg ikke få dekket ting som HD og annet som kan være medfødt. Og med 20% egenandel, + 4000 kroner i fastegenandel så blir det rimelig håpløst å ha forsikring. 
Leste også på vilkårene på livsforsikring, og der var det jo helt på styr. Jaggu skal man være heldig om man får dekket noe der. 

Mopsen vi hadde skulle de plutselig ha 5000 kroner i året for. Og medisinene han trengte kostet jo nesten 3000 kroner på en måned. Og ikke dekket det de dyrlegebesøkene vi hadde heller. Og livsforsikring var det ikke noe å få igjen på. 
Det er de mest bortkastede 10.000 vi har brukt noen gang tror jeg. 

Mine dyr pleier tydeligvis å kun bli plaget med slikt som ikke dekkes, eller som er så dyrt at det ikke er vits i å ha det dekket :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Må du slutte med all denne spammingen altså :lol::P 

 

Akkurat nå, Siri skrev:

Må du slutte med all denne spammingen altså :lol::P 

Snakk for deg selv! :lol:   :teehe:  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Må du slutte med all denne spammingen altså :lol::P 

 

Akkurat nå, Siri skrev:

Må du slutte med all denne spammingen altså :lol::P 

Snakk for deg selv! :lol:   :teehe:  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Gjør som jeg SIER og ikke som jeg GJØR :lol::lol::lol: 

 

Lede gjennom eksempel, Siri :aww: 

 

Akkurat nå, Siri skrev:

Ellers var de ikke så himla nøye på hva man kalte folk før i tida... :lol: 
12096081_10153671500917002_3098643726536936399_n.jpg

:lol: 


Hikken til Sonen er litt for underholdende. Jeg skulle vært ute og skaffa V&H nå. Men ble visstnok litt opptatt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Gjør som jeg SIER og ikke som jeg GJØR :lol::lol::lol: 

 

Lede gjennom eksempel, Siri :aww: 

 

Akkurat nå, Siri skrev:

Ellers var de ikke så himla nøye på hva man kalte folk før i tida... :lol: 
12096081_10153671500917002_3098643726536936399_n.jpg

:lol: 


Hikken til Sonen er litt for underholdende. Jeg skulle vært ute og skaffa V&H nå. Men ble visstnok litt opptatt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Argyr skrev:

...gumler jeg havretrippel og surfer på finn.

Kan ikke skjønne hvorfor putene mine blir så hårete.. 

 

20160831_015710.jpg

Jeg har gått rundt å lurt på hvorfor den grå nattkjolen min er full i hvite hår for tiden :aww: Sengen med det hvite sengetøyet har jo ingen hvite hår :aww: 

1 time siden, laikamor skrev:

Lader opp til dag to i praksis. Må kjøre om 5min, og her sitter jeg og gråter i sofaen. Håper dagen tar seg opp etterhvert. Nå føler jeg meg bare svak og ubrukelig, og er så redd for hvordan kvelden skal gå. Mest lyst å gi blaffen i hele praksisen,  men jeg vet jo at det ikke går. Jeg vil jo bli radiograf, men ikke sykepleier. Skjønner nytten av en sykepleiepraksis, men på avdelingen jeg er på et det så avanserte oppgaver at det ikke kan knyttes helt opp til radiografien. Får bite det i meg, og håpe kvelden i dag blir bedre. Sorry for mye klaging her for tida..

:hug: 

 

Kommet hjem fra dyrlegen med pus, og alt gikk veldig fint! Nesten så jeg ikke fikk han med meg hjem igjen :lol: Den katten er kjempe trygg på seg selv! Aldri opplevd makan! Men jeg får jo bare mer og mer lyst på en til, og da en renraset en :whistle: Selvom jeg ikke er frisk nok til å ha to hunder, så kan jeg jo ha to katter :aww:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 08/30/2016 at 0:05 PM, tmp skrev:

Så søøte :heart: Velger å tro at det går sånn ca så fort med Albert og Bob :ahappy: Synes allerede bert er bittelitt mer avslappet ..

Det går allerede mye bedre så tror ikke det blir å ta lange tiden før det er helt avslappa :wub: Bob er roligere rundt bert og har liksom skjønt tegninga, og bert er mye mer avslappa. De kjennes mer og mer ut som en flokk :heart: Ute i skogen kan de tusle ved siden av og snuse på samme saker. 

Bob har forøvrig hatt sitt første bad ute. Han tok et høyt kenguruhopp   og tenkte seg over bekken som bert og mims nettopp hadde hoppet over. Han kom bare halvveis før han ploppa uti :D Lille bekken ble  basseng til han, men han bare ristet seg og sprang videre :wub:

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 08/30/2016 at 0:05 PM, tmp skrev:

Så søøte :heart: Velger å tro at det går sånn ca så fort med Albert og Bob :ahappy: Synes allerede bert er bittelitt mer avslappet ..

Det går allerede mye bedre så tror ikke det blir å ta lange tiden før det er helt avslappa :wub: Bob er roligere rundt bert og har liksom skjønt tegninga, og bert er mye mer avslappa. De kjennes mer og mer ut som en flokk :heart: Ute i skogen kan de tusle ved siden av og snuse på samme saker. 

Bob har forøvrig hatt sitt første bad ute. Han tok et høyt kenguruhopp   og tenkte seg over bekken som bert og mims nettopp hadde hoppet over. Han kom bare halvveis før han ploppa uti :D Lille bekken ble  basseng til han, men han bare ristet seg og sprang videre :wub:

Og så tok jeg med meg første hjortelusflue i :sint_01:dag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...